Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 05:11

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Kostenlos] Luckys Spacebot

Reply

Old   #226

elite*gold: 0
Received Thanks: 3
Habe es gestestet , klappt aber im noch nicht.Jetzt ist der "Mauszeiger" in die mitte gewandert ändert san der Aktion aber trotzdem nix :/ Muss halt immer manuel restarten.

Edit* Nochmal probiert und diesmal 1cm neben annehmen geklickt aber noch nicht ganz drauf.

Seriat is offline  
Old   #227

Received Thanks: 1
Also mein Schiff hatt fast alles in 4 und 5 Grades es fehlt Protonen und emp ich bin lol 41 aber bei der 40er Mission "sullust" macht er nichts er Schießt nicht bewegt sich nur alle anderen Mission gingen gut !

Quote:
Originally Posted by Seriat View Post
Habe es gestestet , klappt aber im noch nicht.Jetzt ist der "Mauszeiger" in die mitte gewandert ändert san der Aktion aber trotzdem nix :/ Muss halt immer manuel restarten.

Edit* Nochmal probiert und diesmal 1cm neben annehmen geklickt aber noch nicht ganz drauf.

Dann verschiebe mal dein Fenster etwas

Geht bei jemanden die Level 40 Mission ?

bluematrix is offline  
Old   #228

Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Seriat View Post

dann stimmt deine auflösung nicht!
er sucht nach dem button mit dem text "Annehmen" im ganzen fenster. findet er es nicht (weil die grfaik aufgrund einer anderen auflösung anders skaliert ist) kann ers auch nicht klicken. notfals mach nen screen von deiner grafik und füg sie in den ordner pictures ein.
SirDragon is offline  
Old   #229

Received Thanks: 2
i think they made a hotfix patch tonight where they fixed the XP for winning space missions. Im lvl 27 and still need to do Makem but im just getting 5xp for getting the mission done, so i think i need to level to 28 and then try to follow the route. Anyone else have the same problem? Or maybe have a fix?

eqip is offline  
Old   #230

does anyone know when they are going to fix it because it doesnt do a 2nd one after it finishes :O.

nvm
TNTtehbomb is offline  
Old   #231

DANKE für das Update...Sullust läuft jetzt ohne probleme =)

(nur schade das du nich ca. 12h schneller warst...dann hätte ich mir die kohle für den UnztBot schenken können (oder dir geben)...der bei mir noch nich ma fehlerfrei läuft!! =/ )

*Cheers*
Mønty is offline  
Old   #232

Received Thanks: 121
Neues Update ist da / Check out the new update in first post.

Quote:
Originally Posted by Mønty View Post
DANKE für das Update...Sullust läuft jetzt ohne probleme =)

(nur schade das du nich ca. 12h schneller warst...dann hätte ich mir die kohle für den UnztBot schenken können (oder dir geben)...der bei mir noch nich ma fehlerfrei läuft!! =/ )

*Cheers*
Freut mich das Sullust jetzt bei dir läuft
LuckyLL is offline  
Thanks
1 User
Old   #233

ja, mich auch!! ^^

hast zufällig auch was am "auto-relogg-system" geändert??...das ist das einzige, was bei mir nicht hinhaut....was sehr schade ist, weil mein 24h disco immer mitten in der nacht ist...!?!? =/
Mønty is offline  
Old   #234

Quote:
Originally Posted by Mønty View Post
ja, mich auch!! ^^

hast zufällig auch was am "auto-relogg-system" geändert??...das ist das einzige, was bei mir nicht hinhaut....was sehr schade ist, weil mein 24h disco immer mitten in der nacht ist...!?!? =/
Ja das hab ich etwas umgeschrieben... werd da nochmal bissi testen
LuckyLL is offline  
Thanks
1 User
Old   #235

excuse me but what do you do when the client keeps on "stops responding" when trying to run the bot, my friend uses wide screen and changes it to the square screen resolution and the preference for the game but then the clicker is off by a little bit so he moves it but it doesnt stay moved or dragged, how do you fix it? the client is ******* up and the thing will not stay on the same position it is needed to work with, please help, thanks :/
TNTtehbomb is offline  
Old   #236

Received Thanks: 7
Still having problems with Sullust mission: the ship crushes on a meteor at the end of the mission!
hyper_speed is offline  
Old   #237

Would it be possible to have the crewskill to look for "rich" missions only? If you're at max level and simply want as many resources as possible, this would be a great option.

Also a way to combine what skills to search for, like me I have Scavaging so I want both metals and compounds for my crafting, I'm thinking something like a check list of what to search for.
MarcanOlsson is offline  
Old   #238

Bot doesn't work in the Sullust mission. Same problem with the last rock.
I tried to change value of the Last Rock in the Sullust Custom Timing, but it didn't help.
Achilles85 is offline  
Old   #239

New update see first page!

Quote:
Originally Posted by Achilles85 View Post
Bot doesn't work in the Sullust mission. Same problem with the last rock.
I tried to change value of the Last Rock in the Sullust Custom Timing, but it didn't help.
You need to play around with it. If you crash into the rock at the bottom increase the standart entry a bit so instead of 32300 -> 33000
If you crash into the upper rock decrease it for example 32300 -> 31500

Quote:
Originally Posted by TNTtehbomb View Post
excuse me but what do you do when the client keeps on "stops responding" when trying to run the bot, my friend uses wide screen and changes it to the square screen resolution and the preference for the game but then the clicker is off by a little bit so he moves it but it doesnt stay moved or dragged, how do you fix it? the client is ******* up and the thing will not stay on the same position it is needed to work with, please help, thanks :/
So it trys to realign to the top? have you tried to use windows aero design already?
LuckyLL is offline  
Old   #240

Received Thanks: 9
Ich habe mir gerade den aktuellen Bot von dir geladen was mir aufgefallen ist in der Missi Drexel feuert der keine Torpedos mehr ab und nimmt jetzt jeden Astroiden mit den er nur treffen kann. Die Version 4.04 da funktionierte Drexel zumindestens zu 50%.

Update: bei 2:30 etwa kracht der übel in alles rein was da kommt. MIr ist Aufgefallen das er danach anfängt auch die Torpedos zu benutzen.

Mendel79 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »