Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Joining e*pvp
You last visited: Today at 15:05

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Bewerbung [Coders Den]

Discussion on Bewerbung [Coders Den] within the Joining e*pvp forum part of the General category.

Closed Thread
 
Old 08/29/2017, 21:05   #16
ars aurea
 
LekoArts's Avatar
 
elite*gold: 16449
Join Date: Nov 2011
Posts: 9,269
Received Thanks: 5,666
#added
LekoArts is offline  
Thanks
5 Users
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[Bewerbung] Coders Den
08/22/2014 - Joining e*pvp - 163 Replies
English: Hi, I hereby apply for the position as a moderator for Coders Den section. About me: I'm 19 years of age and currently enrolled in an integrated degree program in the field of Computer Science. I'm available via PN or via Skype (upon request).
[Bewerbung / Application] Coders Den
06/03/2013 - Joining e*pvp - 58 Replies
http://www.woltlab.com/forum/wcf/icon/languageDeS. png ᴳᴱᴿ ---------------------------------------- Hey Community, ich bewerbe mich hiermit um einen Moderatorenplatz in der Coders Den Sektion, um den zwei aktuellen Moderatoren ein wenig unter die Arme zu greifen, da es dort mittlerweile verhäuft zu Regelverstößen kommt - Welche leider einfach nicht mehr abgearbeitet werden, trotz des Meldens dieser Beiträge. Kontakt http://cdn.elitepvpers.org/forum/images/misc/im_s kype.gif MrSoNiice...
Bewerbung für die Coders Den Section
07/16/2012 - Joining e*pvp - 115 Replies
Guten Tag, hiermit bewerbe ich mich für den Coders Den Bereich als Moderator. Persönliches Mein Name ist Freddy K, ich wohne in Niedersachsen und habe dieses Jahr erfolgreich meinen erweiterten Realschulabschluss bestanden. Ich wurde am 8. September 1995 geboren und bin daher 16 Jahre jung. Ich spiele gerne Fußball, unternehme was mit Freunden und beschäftige mich am Computer.



All times are GMT +2. The time now is 15:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.