Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 19:33

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Diablo 3 Bot - TNT

Reply

Old   #301

elite*gold: 0
Received Thanks: 75
Quote:
Originally Posted by beefidus View Post
and how about wear a full gold % stuff and do act1 hell for example with the bot in hardcore ?
It all depend about the Gear. If you have good gear to clear act 1,2,3 on inferno, Hell would be a joke

lusio333 is offline  
Old   #302

Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by lusio333 View Post
It all depend about the Gear. If you have good gear to clear act 1,2,3 on inferno, Hell would be a joke
The problem is u cant have gold find and let a bot do the inferno mod u'll die at 100% and in hell too or u need really good stuff with high gold + stats

I tested act3 hell with a medium stats + high gold stuff, i went at 50% life on 2 elites... so no way, i must stay in nightmare for safer runs...

beefidus is offline  
Old   #303

Quote:
The problem is u cant have gold find and let a bot do the inferno mod u'll die at 100% and in hell too or u need really good stuff with high gold + stats

I tested act3 hell with a medium stats + high gold stuff, i went at 50% life on 2 elites... so no way, i must stay in nightmare for safer runs...
You could use Inferno Gear with goldfind and mainstats and just run act 1-2 on hell until you will be good on act 3. Paragonlevel will do the missing part
lusio333 is offline  
Old   #304

another thing with this bot:

i do act3 7 quest loop and i tick "open containers" and "look for dungeons while running" but i see if i wait some time, the two choices i maid disapear :x

exemple, i tick the both things (containers 50 yards + lfd) and if i stay on running info then switch again on profil, the two options are deselected... we must save ? how ? cause he ask to create a file, and i already run on a file profile

and i never see my char taking a chest/container even if the tick is on for containers, with 50 yards !

but for dungeons yes, he goes down when he find one...

beefidus is offline  
Old   #305

Quote:
another thing with this bot:

i do act3 7 quest loop and i tick "open containers" and "look for dungeons while running" but i see if i wait some time, the two choices i maid disapear :x

exemple, i tick the both things (containers 50 yards + lfd) and if i stay on running info then switch again on profil, the two options are deselected... we must save ? how ? cause he ask to create a file, and i already run on a file profile

and i never see my char taking a chest/container even if the tick is on for containers, with 50 yards !

but for dungeons yes, he goes down when he find one...
you must save the changes you do in gui.
Other Possibility for adding chests is open the profiles with editor and change
Code:
<LootContainer>false</LootContainer>
to
Code:
<LootContainer>true</LootContainer>
lusio333 is offline  
Thanks
1 User
Old   #306

Someone have a script for pony run ? i dnt find any :x
TY
beefidus is offline  
Old   #307

Quote:
Someone have a script for pony run ? i dnt find any :x
TY
Think there was one in Forum. I may check later where it were saved.
lusio333 is offline  
Old   #308

Received Thanks: 0
hallo,
kann mir einer ein profil für das pony lvl erstellen ,und ein loop für der schwarze selenstein bekomm das einfach nicht hin, genau so wenig wie das mit dem kisten öffnen,wenn ich was mit dem editor öffne steht da der text nicht den ich ändern soll,
danke wenn mir einer hilft
mfg
dollihase
dollihase is offline  
Old   #309

Ich benutz immer The Breached Keep Loop und hab grade mal ~30-50k gold pro stunde und 600kk xp per hour...

aber schlimmer ist eigentlich das der Bot nach 3 h crashed obwohl er eig ordentlich im loop läuft... nach 2-3h werd ich immer vom server getrennt... und der bot relogged auch nicht..

Gibts da irgendeine abhilfe das der Bot mehrere stunden läuft und evtl noch mehr gold farmed?

€1: 2h 34min und wieder isser abgeschissen und macht nachm tot nix mehr.

€2: also momentan bin ich auf der suche nach nem Profil was läuft... bin allerdings noch nicht fündig geworden.. eigentlich lächerlich für nen bot für den man zahlen soll...
Schnittwunde is offline  
Old   #310

Quote:
Originally Posted by Schnittwunde View Post
Ich benutz immer The Breached Keep Loop und hab grade mal ~30-50k gold pro stunde und 600kk xp per hour...

aber schlimmer ist eigentlich das der Bot nach 3 h crashed obwohl er eig ordentlich im loop läuft... nach 2-3h werd ich immer vom server getrennt... und der bot relogged auch nicht..

Gibts da irgendeine abhilfe das der Bot mehrere stunden läuft und evtl noch mehr gold farmed?

€1: 2h 34min und wieder isser abgeschissen und macht nachm tot nix mehr.

€2: also momentan bin ich auf der suche nach nem Profil was läuft... bin allerdings noch nicht fündig geworden.. eigentlich lächerlich für nen bot für den man zahlen soll...
1) Gegen häufige Crashs :
2) Gute Route für Akt 3 : läuft bei mir 16 Stunden natürlich in Kombination mit Narbos Barbarenscript und seinen Lootoptionen.
3) Zu wenig Ertrag? Würde dein Gear mal Überprüfen sowie deine MF\GF Werte. Ist natürlich klar, das mit 75 GF\MF nicht soviel rumkommt wie andere mit 200 oder 300 haben. Ich hab aktuell 330 MF\GF (Paragon 70 fast erreicht) und habe im schnitt 190k pro Stunde sowie alle 3 Stunden Stash voller 63er Rares und manchmal nen Leg\Set Item.

Wenn dir zahlen zu doof ist hast du 3 Optionen : Programmieren , Spielen , alternativen suchen
lusio333 is offline  
Thanks
2 Users
Old   #311

Nummer 2 hab ich komplett durch.. allerdings macht er bei mir quasi nur das gleiche wie Breached keep loop und kommt dann nicht mehr weiter ... obwohl der Waypoint auch da ist...

Momentan hab ich nur standard 75er mit lvl 9 Paragon... momentan botte ich auch eher für Paragon level... Gear mit MF/GF aufn Items ist mir zu teuer wenn dann noch die richtigen stats drauf sein sollen ... und bis jetzt hatte ich in 2 1/2h - 3h immer 5-6 63er mehr nicht... Aber das ist ja normal.

Das Problem ist das er der TNT halt irgendwann einfach stehen bleibt und nicht mehr weiter macht...

Mir ist das zahlen nicht so doof solange Preis/Leistung stimmt und das tuts momentan nicht... was bringt mir nen Bot wo ich neben sitzen muss um zu gucken das er läuft ?!
Schnittwunde is offline  
Old   #312

Received Thanks: 2
i know its a topic for d3...but i read somewhere (or dreamed it...) that tnt is working on a bot for gw2 aswell? dunno if it was on their forums or on epvp. can som1 confirm that? xD

ontopic: bought tnt few days ago aswell. at the beginning it was annoying like schnittwunde said. but with tnt monitor its working quite well. only had one stuck for hours so far that it was my pc which got screwed. so the bot is working well so far.
NemesisPro2 is offline  
Old   #313

Can you post a screenshot of your results botting?
Including options etc..

now i have done all quests i havn't done with my barbarian in inferno (excluding the subquests).
TNT-Monitor won't run at all... it's just a simple program and i have done all to get it work... but i think it's not the key that my tnt runs better... i have tried again the 3-7-1 profile including the barbarian core and it just works as bad as it does... he is doing the breach and then he just stand in the town trying to get an waypoint but does nothing...

When i try to run the Breach no boss loop it is the same as i said it crashes after a few runs or i get disconnected from the server and then it's the end... or TNT crashes and always i get ons of the errors after 2-3h ... it never worked longer than that...

€: Oh my ******* ***... at first i has used the german client ... then i switched to the english one and forgot to change the app option to english -_- ... that was the mistake that the client doesn't use waypoints... now i go into the second test.
Schnittwunde is offline  
Old   #314

Quote:
Nummer 2 hab ich komplett durch.. allerdings macht er bei mir quasi nur das gleiche wie Breached keep loop und kommt dann nicht mehr weiter ... obwohl der Waypoint auch da ist...

Momentan hab ich nur standard 75er mit lvl 9 Paragon... momentan botte ich auch eher für Paragon level... Gear mit MF/GF aufn Items ist mir zu teuer wenn dann noch die richtigen stats drauf sein sollen ... und bis jetzt hatte ich in 2 1/2h - 3h immer 5-6 63er mehr nicht... Aber das ist ja normal.

Das Problem ist das er der TNT halt irgendwann einfach stehen bleibt und nicht mehr weiter macht...

Mir ist das zahlen nicht so doof solange Preis/Leistung stimmt und das tuts momentan nicht... was bringt mir nen Bot wo ich neben sitzen muss um zu gucken das er läuft ?!
Das Problem liegt aber meistens bei den Usern.
Hast du alle Infernoquests bis 3-7-1 gemacht? Nicht das er ausversehen das falsche Quest annimmt und du die entsprechenden Wegpunkte nicht hast.

Ansonsten schreib mir eine pm mit ICQ oder MSN oder wenn du hast deiner o2 handynummer. Dann melde ich mich bei dir so schnell es geht bei dir und schau mir das per Teamviewer an.

Quote:
Originally Posted by NemesisPro2 View Post
i know its a topic for d3...but i read somewhere (or dreamed it...) that tnt is working on a bot for gw2 aswell? dunno if it was on their forums or on epvp. can som1 confirm that? xD

ontopic: bought tnt few days ago aswell. at the beginning it was annoying like schnittwunde said. but with tnt monitor its working quite well. only had one stuck for hours so far that it was my pc which got screwed. so the bot is working well so far.
Yes i discussed it a bit with the TNT-Team. They are quite in a good progress ( prealpha with testing and adjusting) so there will be a GW2-TNT soon.
Problem currently are the many patches GW applying so or bigger tests there need many patches for bot as well.

Quote:
Can you post a screenshot of your results botting?
Including options etc..

now i have done all quests i havn't done with my barbarian in inferno (excluding the subquests).
TNT-Monitor won't run at all... it's just a simple program and i have done all to get it work... but i think it's not the key that my tnt runs better... i have tried again the 3-7-1 profile including the barbarian core and it just works as bad as it does... he is doing the breach and then he just stand in the town trying to get an waypoint but does nothing...

When i try to run the Breach no boss loop it is the same as i said it crashes after a few runs or i get disconnected from the server and then it's the end... or TNT crashes and always i get ons of the errors after 2-3h ... it never worked longer than that...

€: Oh my fucking god... at first i has used the german client ... then i switched to the english one and forgot to change the app option to english -_- ... that was the mistake that the client doesn't use waypoints... now i go into the second test.
Das habe ich doch glatt überlesen ! Könnte es aber gewesen sein *giggles*.
lusio333 is offline  
Old   #315

Hab mal meine aktuellen Botter und Playerstats in den anhang geladen. Laufzeit war nun knapp nach 30 Minuten.
Attached Images
File Type: jpg Unbenannt.jpg (101.0 KB, 107 views)

lusio333 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »

All times are GMT +2. The time now is 19:33.