Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Shooter > S4 League
You last visited: Today at 13:40

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Searching ideas for .lua-files

Discussion on Searching ideas for .lua-files within the S4 League forum part of the Shooter category.

Reply
 
Old 04/20/2015, 22:14   #16
 
elite*gold: 2
Join Date: May 2010
Posts: 846
Received Thanks: 3,938
Quote:
Originally Posted by HurakuR View Post
Btw wie soll das jetzt gehen? o: Mit PushCondition im Minusbereich dann wieder im Plusbereich? So stell ich mir das vor, sonst hab' ich keine Ahnung wie ich den Gegner reinziehen kann.. o:
Schau dir die Lua files anderer Waffen genauer an. Man kann einige Sachen einer Attacke hinzufügen(z.B. AddBlowCondition). Rest ist einfach ausprobieren, Client ständig neu starten gehört halt dazu
-PinkiWinki- is offline  
Thanks
1 User
Old 04/20/2015, 23:24   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2015
Posts: 47
Received Thanks: 7
Things that are possible with the weapon lua files are mainly adding features from other weapons like heal, blow, SP recover, etc. Many things like railgun delay or sharpshooter scope-in wobble seem to be built into the weapons and cannot be changed using luas. (Although part of the railgun delay can be removed, it's not the one you want.)
Ffkwaeo is offline  
Old 04/21/2015, 04:10   #18
 
angelic7410's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2010
Posts: 178
Received Thanks: 24
Should put SP burn effect on one of the melee weapons ~
angelic7410 is offline  
Old 04/21/2015, 11:14   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2013
Posts: 42
Received Thanks: 8
Diesen Push/Pull effekt vom stamm virus?
justdancer95 is offline  
Old 04/22/2015, 01:05   #20
 
HurakuR's Avatar
 
elite*gold: 2
Join Date: Apr 2014
Posts: 95
Received Thanks: 92
Quote:
Originally Posted by -PinkiWinki- View Post
Schau dir die Lua files anderer Waffen genauer an. Man kann einige Sachen einer Attacke hinzufügen(z.B. AddBlowCondition). Rest ist einfach ausprobieren, Client ständig neu starten gehört halt dazu
Okay, danke Aber diese Explosion die einen reinzieht und dann wieder wegschiesst get doch nicht mit allen Schusswaffen oder? Die Smashgun hat io nur eine Attacke als Schuss da ist es doch nicht möglich oder?
HurakuR is offline  
Old 04/22/2015, 15:58   #21
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2014
Posts: 34
Received Thanks: 2
add ma samed.privat in skype
OctobersVeryOwn is offline  
Old 04/22/2015, 16:51   #22

 
elite*gold: 4
Join Date: Mar 2015
Posts: 339
Received Thanks: 458
Quote:
Originally Posted by HurakuR View Post
Okay, danke Aber diese Explosion die einen reinzieht und dann wieder wegschiesst get doch nicht mit allen Schusswaffen oder? Die Smashgun hat io nur eine Attacke als Schuss da ist es doch nicht möglich oder?
Doch, dass geht mit allen Schusswaffen in dem du deren Effekte nicht nur bearbeitest sondern auch selber hinzufügst.
- Da müsste man aber eigentlich von selber drauf kommen.
BytePipe is offline  
Old 04/22/2015, 16:59   #23
 
HurakuR's Avatar
 
elite*gold: 2
Join Date: Apr 2014
Posts: 95
Received Thanks: 92
Quote:
Originally Posted by Successfully View Post
Doch, dass geht mit allen Schusswaffen in dem du deren Effekte nicht nur bearbeitest sondern auch selber hinzufügst.
- Da müsste man aber eigentlich von selber drauf kommen.
Ist mir klar, aber habe das probiert mit Attack1 und Attack2 und bei smg3gun.lua Attack1=Schüsse Attack2=Rechtsklick, ich glaube Attack 2 war dann die Rechtsklickattacke ich weiss es gibt eine smg3sword.lua aber keine Ahnung was das war.
HurakuR is offline  
Old 04/22/2015, 20:03   #24

 
elite*gold: 4
Join Date: Mar 2015
Posts: 339
Received Thanks: 458
Quote:
Originally Posted by HurakuR View Post
Ist mir klar, aber habe das probiert mit Attack1 und Attack2 und bei smg3gun.lua Attack1=Schüsse Attack2=Rechtsklick, ich glaube Attack 2 war dann die Rechtsklickattacke ich weiss es gibt eine smg3sword.lua aber keine Ahnung was das war.
Ich würde erst einmal alle Waffen ausfindig machen, die in der Lage sind Bomben zu werfen.
Da schaust du dir deren Effekte mal an und veränderst diese einfach.

Wenn du damit Erfolg hast, kannst dich daran versuchen dies für deine gewünschte/n Waffe/n umzusetzen.
BytePipe is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[TOOL][IDEAS]Nostale PServer Files Editor
07/24/2014 - Nostale - 6 Replies
*
Searching - Files
12/10/2011 - SRO PServer Advertising - 3 Replies
Hey, I´m searching Cap 90 files. Anyone got these ?
Searching Sea-Emulator files
04/03/2010 - SRO Private Server - 38 Replies
Hi i´m searching the Sea Emulator Files to Crack them i will crack the Player Limit !
[Ideas?] Need Some Ideas For My Public Source
09/23/2008 - CO2 Private Server - 11 Replies
hey i need some ideas for the source that im coding (lotf) and when it is done i go public it, so someone got some great ideas? (Serious answers only please:p) Examples: Quests Events NPCs



All times are GMT +2. The time now is 13:40.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.