Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 16:52

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Hellbuddy Multiclient

Reply

Old   #136

elite*gold: LOCKED
The Black Market: 82/7/19
Received Thanks: 446
Quote:
Originally Posted by ScReaM-GuY View Post
irgendwie ginde ich dden download link nicht XD
Blind ?!

Im ersten Beitrag unter Angehängte Dateien:
Quote:
You must register and activate your account in order to view images. Version 2.rar (1,41 MB, 6x aufgerufen)

♛Wolf♛ is offline  
Old   #137

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
can someone tell me if it possible to run multiple clients?
It says I only have 1 key,

Anyway to solve this?

scaby is offline  
Old   #138

Received Thanks: 2
Hat jemand noch das Problem das er andauernd vom Spiel/Bot disconnected wird? Ohne Bot klapptes wunderbar.
n0obie is offline  
Old   #139

Received Thanks: 6
I hope you will do good work and show us a new Bot with changing offsets...

But i never seen anyone paying for a crack, and i never see anyone paying for using a Forum, too...

Show us a new Bot and all will pay monthly as the done for HB before...!

Sebi2k3 is offline  
Old   #140

Received Thanks: 4
Post from angel
I appreciate the support and helping others solve their issues. The group will continue to work hard to provide a working bot. Remember we all got screwed here.. and if you were like me, multiple lifetime lic and lots of money down the drain. THUMPS UP !!!!
but what the f**k you talk about
"Thanks for taking down my thread with a Copyright claim, you did not make Hellbuddy" thats the TRUE
i spend over 300 bucks for lifetime license now i pay 5 dollar for V1and after 2 days another 10 dollars?!!
WTF are you brainless?! you got nothing in your hand but raise the price in 2 DAYS from 5 dollar to 10 dollar??!!! because you work so much kurwa mac.!!! stop talking ****....and tomasz..
i will hope you can fixed the bot for the latest blizz patch in a few weeks
chengsung is offline  
Old   #141

Received Thanks: 20
Hi,

super Sache!! Wie schauts mit der Version 2.2 aus? Die Version 2 macht doch einige Probleme.

MfG
Cashseller is offline  
Old   #142

Received Thanks: 32
Quote:
Originally Posted by Angell011 View Post
Milk the cow?

You should be fucking thankful that we've obviously wasted our time trying to develope something for ungreatful fucks like yourself.

We all got screwed over and we're trying to build something back up and make it useful again. With that we have hundreds and actually thousands of people visiting our website and downloading the program.

Do you have intelligence enough to understand that it costs money for this shit?

This is why we should charge for it, when freeloaders like you disgrace us. This post should be taken down and thrown in the fire. But we'll take this into consideration when we update the bot for the patch and your sitting with your thumb in your ass.

-------------

Melken Sie die Kuh?

Du solltest verdammt dankbar, dass wir offensichtlich unsere Zeit verschwendet versuchen, etwas für ungreatful fickt wie selbst zu entwickeln.

Wir alle wurden über verschraubt und wir versuchen, etwas wieder aufzubauen und machen es wieder nützlich. Damit haben wir Hunderte und sogar Tausende von Menschen den Besuch unserer Website und das Programm herunterladen.

Haben Sie genug Intelligenz zu verstehen, dass es Geld kostet für diese Scheiße?

Deshalb haben wir für sie erheben sollte, wenn Trittbrettfahrer Sie uns Schande. Dieser Beitrag sollte abgebaut und ins Feuer geworfen. Aber wir werden dies berücksichtigen, wenn wir den Bot für den Patch und Ihre Sitzung mit dem Daumen in den Arsch zu aktualisieren.
lol....shut up donk. if you are really a "programmer" from hellbuddy or whatever the new sites name is. ( i dont believe you are), then stop talking and flaming people. go the hell out of here. but i am sure you are just a random person that like to have some attention.
sirpatriceone is offline  
Old   #143

elite*gold: 26
The Black Market: 114/0/0
Received Thanks: 249
who knows if they are from project-respawn don't flame them, we can also not blame the programmers (they are not the people making the money at the time ), let them do their work, and hope they do a good job then everyone will be happy

so everybody just calm down and enjoy botting for the time
αɳσ™ is offline  
Old   #144

Received Thanks: 1
Kann es sein das der Bot unter Windows 8 nicht funktioniert? Bei mir crasht Diablo immer beim starten.

MFG OI
oiseau777 is offline  
Old   #145

Windows 8? ^^
Sebi2k3 is offline  
Old   #146

Quote:
Originally Posted by Revealqt View Post
So nochmals genauer beschrieben was ich gemacht habe!

1. if you do not have hellbuddy folder&files in your temp direcotry
then just extract the zipped one into your temp folder
habe die Verpackte Datei (Version2) entpackt und in der Ordner temp gepackt der sich bei mir unter C---> Windows---> Temp befindet.

2.just unzip the testserver and the testserver sendback stream file into the same directory!
Nochmals die Version 2 Datei mit Winrar geöffnet - einen neuen Ordner erstellt - testserver und testserver sendback stream datei da rein extrahiert.

3.you need to change your ipaddress to 193.192.58.73
habe meine ip4 adresse in diese geändert - sowie die subnetzmaske in die standart maske die angegeben wurde.

4. then run the testserver.exe
exe als admin gestartet. (nicht die im temp ordner sondern die in dem eigens erstellten)

5.just put something data into the license key input box then press login
maybe you will need press the login button 2x-5x but
you will be logged in

beim ersten mal draufklicken kommt das hier:

bei den darauf folgenden versuchen, egal wie oft ich es versucht habe, immer das hier:

bitte um hilfe...

LG Reveal

genau das gleiche habe ich auch und bekomme den fehler nicht weg.
virenprog habe ich sogar deinstalliert, firewall komplett aus, habe mich immer wieder an den einzelnen schritten orientiert. dateien liegen alle im appdate temp ordner wie beschrieben. verknüpfung gezogen auf den schreibtisch alles gemacht.. bekomme die fehlermeldungen nicht weg.

help
_suit_ is offline  
Old   #147

Falsches Temp Verzeichnis!!!

Der Ordner Hellbuddy muss in:

C:/Benutzer/*****/AppData/Local/Temp

Und bei Installationsproblemen schreibt bitte hier:
Sebi2k3 is offline  
Old   #148

sorry, ich habe aus versehen den gesamten beitrag editiert... der HB ist defintiv richtig im C:/Benutzer/*****/AppData/Local/Temp !

dennoch habe ich genau die gleichen fehler, die auf den bildern zu sehen sind.
_suit_ is offline  
Old   #149

Es gibt doch extra einen anderen Beitrag für die Installation... Warum schreibt ihr nicht in den wenn ihr Probleme habt den ans laufen zu bringen... Ich habs extra noch in rot geschrieben und verlinkt!

Also nochmal kurz:

Der Oder ist ja wie du gesagt hast an der richtigen stelle.

Dann machst du folgendes:

1. IP umstellen!
2. Testserver.exe starten
3. Die andere .exe starten (weiss jetzt nicht wie die heisst)
4. Irgendetwas in das Feld eintragen und auf LogIn klicken

Schritt 4 immer wieder wiederholen bis es klappt!

Die ganzen Fehlermeldungen kommen bei mir auch immer, manchmal auch connection timed out etc...

Teilweise muss ich auch 50x mal auf Login klicken... irgendwann klappt es wenn der Rest richtig ist!
Sebi2k3 is offline  
Old   #150

version 2.2 update please !!!!

inboxmilis is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »