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[Release] Muddy's D2NT

Discussion on [Release] Muddy's D2NT within the Diablo 2 Programming forum part of the Diablo 2 category.

Reply
 
Old 04/16/2013, 19:11   #6886
 
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Hi,

Habe die ganze Zeit das Problem gehabt dass die Bots nach dem sie den letzten Boss gekillt haben immer diese Fehlermeldung kurz bekommen (unrecoverable irgendwas). Anschließend restarten sie immer komplett das game.

Komischerweise haben sie das Problem jetzt nach dem ich einen dritten Bot angefügt habe nicht mehr. Jetzt habe ich das Problem, dass der dritte Bot einfach nur rumsteht und folgende Meldung erscheint:



kann wer helfen?
ccs- is offline  
Old 04/16/2013, 20:26   #6887
 
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charconfig falsch benannt etc
mirkoregge is offline  
Old 04/17/2013, 15:30   #6888
 
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so danke des mit dem anstürzen hab ich behoben musste d2 auf english umstellen das klappt bei meinen 1 bot aber die anderen beiden sind noch immer deutsch wie kann ich alle auf english haben
cyborg1992 is offline  
Old 04/17/2013, 16:59   #6889
 
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Originally Posted by cyborg1992 View Post
so danke des mit dem anstürzen hab ich behoben musste d2 auf english umstellen das klappt bei meinen 1 bot aber die anderen beiden sind noch immer deutsch wie kann ich alle auf english haben
mirkoregge is offline  
Old 04/18/2013, 22:09   #6890
 
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hat jmd lust mir ein scrpit zu baun? es geht um mule einfach mal pm.

und ich brauch eine item liste mit perf einstellungen ich bekomm das leider nicht hin bekomm immer eine fehler meldung wenn ich das selbst machen ^^
OxolarsoxO is offline  
Old 04/18/2013, 22:25   #6891
 
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Hätte ne frage und selber keine lösung:
hab izual duriel etc. mit eingestellt denke ich aber der macht die nicht mit...

PHP Code:
//------------------------------------------------------------------------------
    //
    // Run Configuration
    //
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Use the following syntax for activating botscripts: MWConfig_Script.push([<ScriptName>, <Script runtime in minutes (0 is infinite)>]);
    // ***************** Current schedule ******************

    
MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj"5]);
    
//MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
    
MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj"10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit 0MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit 0x01NTConfig_ClearPitLevel1 0// 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    
MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj"5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess 0MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess 0;
    
MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj"5]); NTConfig_KillFireEye falseMWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner 0;
    
//MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0x01; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
    
MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj"5]); MWConfig_OpenMephistoChest trueMWConfig_MephistoClearArea false;
    
MWConfig_Script.push(["MWSuperChests.ntj"20]); MWConfig_SuperChestClearAreaRadius 5MWConfig_SuperChestAreas = ["Arachnid Lair""Swampy Pit Level 3""Flayer Dungeon""Abbadon""Pit of Acheron""Drifter Cavern""Infernal Pit""Icy Cellar"];
    
//MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj", 10]); MWConfig_KillFullInfectorMob = true; MWConfig_StartAtStar = true; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = false; MWConfig_FastDia = true;

    // *****************************************************
    
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Available Scripts
    //------------------------------------------------------------------------------
    /* NOTE:
    // The scripts below are actually commented out; to add a script, copy one of the lines below and add it to the current schedule above. ;)
    // You should also get yourself a decent editor that supports syntax highlighting for JavaScript, I'd recommend Notepad++. (http://notepad-plus-plus.org/download/)
    // *********************** Act I ***********************
    
    //MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
    MWConfig_Script.push(["NTTristram.ntj", 10]); NTConfig_KillRakanishu = true;
    MWConfig_Script.push(["NTHole.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hole = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Hole = 0x01; NTConfig_ClearHoleLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    MWConfig_Script.push(["NTTreehead.ntj", 10]);
    //MWConfig_Script.push(["MWColdcrow.ntj", 10]); MWConfig_ClearCaveMode = 0; // 0: Only kill coldcrow; 1: Clear Cave Level 1; 2: Clear both Cave Level 1 & 2
    MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit = 0x01; NTConfig_ClearPitLevel1 = 0; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj", 10]);
    
    // *********************** Act II **********************
    
    MWConfig_Script.push(["NTRadament.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Radament = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWMaggotsLair.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.MaggotsLair = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.MaggotsLair = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
    MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj", 5]); NTConfig_KillFireEye = false; MWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTDuriel.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Duriel = 0;
    
    // ********************** Act III **********************
    
    //MWConfig_Script.push(["MWFlayerJungle.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.FlayerJungle = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastTemples.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastTemples = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.KurastTemples = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
    MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj", 5]); MWConfig_OpenMephistoChest = true; MWConfig_MephistoClearArea = true;
    
    // *********************** Act IV **********************
    
    MWConfig_Script.push(["NTIzual.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Izual = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWRiverOfFlame.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.RiverOfFlame = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTHephasto.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hephasto = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj", 10]); MWConfig_KillFullInfectorMob = true; MWConfig_StartAtStar = true; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = false; MWConfig_FastDia = true;
    
    // *********************** Act V ***********************
    
    //MWConfig_Script.push(["MWAbbadon.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Abbadon = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Abbadon = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWPitOfAcheron.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.PitOfAcheron = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.PitOfAcheron = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWInfernalPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.InfernalPit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.InfernalPit = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWHallsOfPain.ntj", 15]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.HallsOfPain = 0x01; MWConfig_ClearHallsOfAnguish = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTPindleskin.ntj", 5]); NTConfig_NihlathakExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    MWConfig_Script.push(["NTEldritch.ntj", 5]); NTConfig_ShenkExtension = true;
    MWConfig_Script.push(["NTThreshSocket.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.ThreshSocket = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTFrozenRiver.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.FrozenRiver = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.FrozenRiver = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTGlacialTrail.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.GlacialTrail = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.GlacialTrail = 0x01; 
    //MWConfig_Script.push(["NTIcyCellar.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.IcyCellar = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.IcyCellar = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    //MWConfig_Script.push(["MWWorldstoneKeep.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.WorldstoneKeep = 0x01; MWConfig_SkipLevelOnWitches = true; MWConfig_SkipLevelOnSouls = false; MWConfig_SkipLevelOnDeathLords = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true; MWConfig_ClearPathSpectypes.Baal = 0; 
und wenn jemand hier nochetwas bemerken sollte bitte bescheid sagen kenn mich mit d2nt dem alten aus mit normal advanced und extreme item pickit (wer noch die alten scripts hat bitte per PM senden)

Danke im vorraus
Gazi61 is offline  
Old 04/18/2013, 22:37   #6892
 
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Originally Posted by Gazi61 View Post
Hätte ne frage und selber keine lösung:
hab izual duriel etc. mit eingestellt denke ich aber der macht die nicht mit...

PHP Code:
//------------------------------------------------------------------------------
    //
    // Run Configuration
    //
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Use the following syntax for activating botscripts: MWConfig_Script.push([<ScriptName>, <Script runtime in minutes (0 is infinite)>]);
    // ***************** Current schedule ******************

    
MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj"5]);
    
//MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
    
MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj"10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit 0MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit 0x01NTConfig_ClearPitLevel1 0// 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    
MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj"5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess 0MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess 0;
    
MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj"5]); NTConfig_KillFireEye falseMWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner 0;
    
//MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0x01; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
    
MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj"5]); MWConfig_OpenMephistoChest trueMWConfig_MephistoClearArea false;
    
MWConfig_Script.push(["MWSuperChests.ntj"20]); MWConfig_SuperChestClearAreaRadius 5MWConfig_SuperChestAreas = ["Arachnid Lair""Swampy Pit Level 3""Flayer Dungeon""Abbadon""Pit of Acheron""Drifter Cavern""Infernal Pit""Icy Cellar"];
    
//MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj", 10]); MWConfig_KillFullInfectorMob = true; MWConfig_StartAtStar = true; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = false; MWConfig_FastDia = true;

    // *****************************************************
    
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Available Scripts
    //------------------------------------------------------------------------------
    /* NOTE:
    // The scripts below are actually commented out; to add a script, copy one of the lines below and add it to the current schedule above. ;)
    // You should also get yourself a decent editor that supports syntax highlighting for JavaScript, I'd recommend Notepad++. (http://notepad-plus-plus.org/download/)
    // *********************** Act I ***********************
    
    //MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
    MWConfig_Script.push(["NTTristram.ntj", 10]); NTConfig_KillRakanishu = true;
    MWConfig_Script.push(["NTHole.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hole = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Hole = 0x01; NTConfig_ClearHoleLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    MWConfig_Script.push(["NTTreehead.ntj", 10]);
    //MWConfig_Script.push(["MWColdcrow.ntj", 10]); MWConfig_ClearCaveMode = 0; // 0: Only kill coldcrow; 1: Clear Cave Level 1; 2: Clear both Cave Level 1 & 2
    MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit = 0x01; NTConfig_ClearPitLevel1 = 0; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj", 10]);
    
    // *********************** Act II **********************
    
    MWConfig_Script.push(["NTRadament.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Radament = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWMaggotsLair.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.MaggotsLair = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.MaggotsLair = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
    MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj", 5]); NTConfig_KillFireEye = false; MWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTDuriel.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Duriel = 0;
    
    // ********************** Act III **********************
    
    //MWConfig_Script.push(["MWFlayerJungle.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.FlayerJungle = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastTemples.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastTemples = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.KurastTemples = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
    MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj", 5]); MWConfig_OpenMephistoChest = true; MWConfig_MephistoClearArea = true;
    
    // *********************** Act IV **********************
    
    MWConfig_Script.push(["NTIzual.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Izual = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWRiverOfFlame.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.RiverOfFlame = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTHephasto.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hephasto = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj", 10]); MWConfig_KillFullInfectorMob = true; MWConfig_StartAtStar = true; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = false; MWConfig_FastDia = true;
    
    // *********************** Act V ***********************
    
    //MWConfig_Script.push(["MWAbbadon.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Abbadon = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Abbadon = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWPitOfAcheron.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.PitOfAcheron = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.PitOfAcheron = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWInfernalPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.InfernalPit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.InfernalPit = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWHallsOfPain.ntj", 15]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.HallsOfPain = 0x01; MWConfig_ClearHallsOfAnguish = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTPindleskin.ntj", 5]); NTConfig_NihlathakExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    MWConfig_Script.push(["NTEldritch.ntj", 5]); NTConfig_ShenkExtension = true;
    MWConfig_Script.push(["NTThreshSocket.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.ThreshSocket = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTFrozenRiver.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.FrozenRiver = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.FrozenRiver = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTGlacialTrail.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.GlacialTrail = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.GlacialTrail = 0x01; 
    //MWConfig_Script.push(["NTIcyCellar.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.IcyCellar = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.IcyCellar = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    //MWConfig_Script.push(["MWWorldstoneKeep.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.WorldstoneKeep = 0x01; MWConfig_SkipLevelOnWitches = true; MWConfig_SkipLevelOnSouls = false; MWConfig_SkipLevelOnDeathLords = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true; MWConfig_ClearPathSpectypes.Baal = 0; 
und wenn jemand hier nochetwas bemerken sollte bitte bescheid sagen kenn mich mit d2nt dem alten aus mit normal advanced und extreme item pickit (wer noch die alten scripts hat bitte per PM senden)

Danke im vorraus
du hast es falsch gemacht ^^
du musst die nach oben kopieren wo zb jetzt andarial steht und co.
so klappt das beim bot

also unter // Run Configuration und über // ACT 1/// genau da zwischen
OxolarsoxO is offline  
Old 04/19/2013, 12:51   #6893
 
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Code:
MW_LoadGlobalSettings();
	
	//------------------------------------------------------------------------------
	//
	// Run Configuration
	//
	//------------------------------------------------------------------------------
	
	// Use the following syntax for activating botscripts: MWConfig_Script.push([<ScriptName>, <Script runtime in minutes (0 is infinite)>]);
	// ***************** Current schedule ******************


    MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj", 5]); 
    MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit = 0x01; NTConfig_ClearPitLevel1 = 0; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all 
    MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess = 0; 
    MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj", 5]); NTConfig_KillFireEye = false; MWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner = 0; 
    MWConfig_Script.push(["MWSuperChests.ntj", 20]); MWConfig_SuperChestClearAreaRadius = 5; MWConfig_SuperChestAreas = ["Arachnid Lair", "Swampy Pit Level 3", "Flayer Dungeon", "Abbadon", "Pit of Acheron", "Drifter Cavern", "Infernal Pit", "Icy Cellar"]; 
    


	// *****************************************************
	
	//------------------------------------------------------------------------------
	// Available Scripts
	//------------------------------------------------------------------------------
	/* NOTE:
	// The scripts below are actually commented out; to add a script, copy one of the lines below and add it to the current schedule above. ;)
	// You should also get yourself a decent editor that supports syntax highlighting for JavaScript, I'd recommend Notepad++. ([url=http://notepad-plus-plus.org/download/]Notepad++ v6.3.2 - Current Version[/url])
	// *********************** Act I ***********************
	
	//MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
	//MWConfig_Script.push(["NTTristram.ntj", 10]); NTConfig_KillRakanishu = true;
	//MWConfig_Script.push(["NTHole.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hole = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Hole = 0x01; NTConfig_ClearHoleLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
	//MWConfig_Script.push(["NTTreehead.ntj", 10]);
	//MWConfig_Script.push(["MWColdcrow.ntj", 10]); MWConfig_ClearCaveMode = 0; // 0: Only kill coldcrow; 1: Clear Cave Level 1; 2: Clear both Cave Level 1 & 2
	//MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess = 0;
	//MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit = 0x01; NTConfig_ClearPitLevel1 = 2; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
	//MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj", 10]);
	
	// *********************** Act II **********************
	
	//MWConfig_Script.push(["NTRadament.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Radament = 0;
	//MWConfig_Script.push(["MWMaggotsLair.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.MaggotsLair = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.MaggotsLair = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj", 5]); NTConfig_KillFireEye = false; MWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner = 0;
	//MWConfig_Script.push(["NTDuriel.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Duriel = 0;
	
	// ********************** Act III **********************
	
	//MWConfig_Script.push(["MWFlayerJungle.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.FlayerJungle = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
	//MWConfig_Script.push(["MWKurastTemples.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastTemples = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.KurastTemples = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
	//MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj", 5]); MWConfig_OpenMephistoChest = true; MWConfig_MephistoClearArea = true;
	
	// *********************** Act IV **********************
	
	//MWConfig_Script.push(["NTIzual.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Izual = 0;
	//MWConfig_Script.push(["MWRiverOfFlame.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.RiverOfFlame = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["NTHephasto.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hephasto = 0;
	//MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj", 10]); MWConfig_KillFullInfectorMob = true; MWConfig_StartAtStar = false; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = false; MWConfig_FastDia = true;
	
	// *********************** Act V ***********************
	
	//MWConfig_Script.push(["MWAbbadon.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Abbadon = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Abbadon = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["MWPitOfAcheron.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.PitOfAcheron = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.PitOfAcheron = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["MWInfernalPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.InfernalPit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.InfernalPit = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["MWHallsOfPain.ntj", 15]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.HallsOfPain = 0x01; MWConfig_ClearHallsOfAnguish = true;
	//MWConfig_Script.push(["NTPindleskin.ntj", 5]); NTConfig_NihlathakExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
	//MWConfig_Script.push(["NTEldritch.ntj", 5]); NTConfig_ShenkExtension = true;
	//MWConfig_Script.push(["NTThreshSocket.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.ThreshSocket = 0;
	//MWConfig_Script.push(["NTFrozenRiver.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.FrozenRiver = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.FrozenRiver = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["NTGlacialTrail.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.GlacialTrail = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.GlacialTrail = 0x01; 
	//MWConfig_Script.push(["NTIcyCellar.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.IcyCellar = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.IcyCellar = 0x01;
	//MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
	//MWConfig_Script.push(["MWWorldstoneKeep.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.WorldstoneKeep = 0x01; MWConfig_SkipLevelOnWitches = true; MWConfig_SkipLevelOnSouls = false; MWConfig_SkipLevelOnDeathLords = true;
	//MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true; MWConfig_ClearPathSpectypes.Baal = 0;
	
	// *********************** Misc ************************
	
	//MWConfig_Script.push(["MWAuraStack.ntj", 10]); MWConfig_StackRepetitions = 100; MWConfig_ResetMercWeaponAfterStacking = false;
	//MWConfig_Script.push(["MWSuperChests.ntj", 20]); MWConfig_SuperChestClearAreaRadius = 10; MWConfig_SuperChestAreas = ["Cave Level 2", "Mausoleum", "Hole Level 2", "Pit Level 2", "Sewers Level 3", "Halls of the Dead Level 2", "Stony Tomb Level 2", "Maggot's Lair Level 3", "Ancient Tunnels", "Tal Rasha's Tomb", "Arachnid Lair", "Swampy Pit Level 3", "Flayer Dungeon", "Sewers Level 2", "Abbadon", "Pit of Acheron", "Drifter Cavern", "Infernal Pit", "Icy Cellar", "Halls of Pain"];
	//MWConfig_Script.push(["MWRush.ntj", 0]); MWConfig_IsRusher = true;
	//MWConfig_Script.push(["MWWaypointCatcher.ntj", 0]); MWConfig_WaypointCatcherActs = [1, 2, 3, 4, 5]; MWConfig_TPWaypoints = true; MWConfig_SkipHallsOfPain = true; MWConfig_ClearWaypointPaths = false; 
	//MWConfig_Script.push(["MWIdleMode.ntj", 0]); MWConfig_IdleModeRuntime = 5; // Runtime in Minutes
	//MWConfig_Script.push(["NTCows.ntj", 10]);
	//MWConfig_Script.push(["MWBloodyRejuvs.ntj", 10]);
	//MWConfig_Script.push(["MWOrganHarvest.ntj", 10]); MWConfig_EnterInvalidUberPortals = true; MWConfig_PauseOnLackOfKeys = false; MWConfig_IntendedUberPortal = 0; // Matron's Den: 133; Forgotten Sands: 134; Furnace Of Pain: 135;
	//MWConfig_Script.push(["MWUberTristram.ntj", 10]); MWConfig_PauseOnLackOfOrgans = false; MWConfig_PauseOnKeptTorch = false;
	//MWConfig_Script.push(["MWAnyasBargain.ntj", 10]); MWConfig_ShoppingMinGold = 500000; MWConfig_ShoppingAttempts = 200;
	
	// ************ Leech and friends by lanara ************

	//MWConfig_Script.push(["NTDiabloLeechFight.ntj", 10]); MWConfig_StartAtStar = true; MWConfig_EnterUnsafeTP = true; NTConfig_PreBuff = true; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = true; NTConfig_Leader = "LeaderNameGoesHere";
	//MWConfig_Script.push(["NTBaalLeech.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_EnterUnsafeTP = false; NTConfig_Leader = "LeaderNameGoesHere";
	//MWConfig_Script.push(["NTBaalLeechFight.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_DoBaalPreAttack = true; MWConfig_EnterUnsafeTP = true; NTConfig_Leader = "LeaderNameGoesHere";
NerDxx™ is offline  
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Old 04/21/2013, 11:26   #6894
 
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Originally Posted by OxolarsoxO View Post
hat jmd lust mir ein scrpit zu baun? es geht um mule einfach mal pm.

und ich brauch eine item liste mit perf einstellungen ich bekomm das leider nicht hin bekomm immer eine fehler meldung wenn ich das selbst machen ^^
brauche immer noch hilfe
OxolarsoxO is offline  
Old 04/22/2013, 17:37   #6895
 
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vielen dank für die hilfe hab jetzt (91) den gleichen fehler bei meiner sorceress hier mal der script tut mir leid das ich wieder störe
PHP Code:
/**
*    This file was modified by 
*    Check the programming section for updates and further scripts
*    Last Update: 23:10 29.08.2011
*
*    Hotkey                Description
*
*    Pause/Break            Pauses the current bot script.
*    Page up (PgUp)        Skips the current bot script.
*    Page down (PgDn)    Repeats the previous bot script
*    Home (Pos1)            Shows your current coordinates and areaid.
*    End                    Shows current ping in status text bar.
*    Insert (Ins)        Logs all items on your char to either XML or TXT.
*    Delete (Del)        Exits the game. NOTE: Always use this key to leave a game!
*    Backspace            Force trigger auto mule. NOTE: Won't work unless auto mule is actually activated for the current char.
*/

Include("NTBot/char_configs/MWConfig_GlobalSettings.ntl");

var 
NTConfig_CastStatic;

function 
NT_LoadConfig()
{
    
MW_LoadGlobalSettings();
    
    
//------------------------------------------------------------------------------
    //
    // Run Configuration
    //
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Use the following syntax for activating botscripts: MWConfig_Script.push([<ScriptName>, <Script runtime in minutes (0 is infinite)>]);
    // ***************** Current schedule ******************

    
MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj"5]);
    
//MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
    
MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj"10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit 0MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit 0x01NTConfig_ClearPitLevel1 0// 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    
MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj"5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess 0MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess 0;
    
MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj"5]); NTConfig_KillFireEye falseMWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner 0;
    
MWConfig_Script.push(["NTDuriel.ntj"10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Duriel 0
    
//MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0x01; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
    
MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj"5]); MWConfig_OpenMephistoChest trueMWConfig_MephistoClearArea false;
    
//MWConfig_Script.push(["MWSuperChests.ntj", 20]); MWConfig_SuperChestClearAreaRadius = 5; MWConfig_SuperChestAreas = ["Arachnid Lair", "Swampy Pit Level 3", "Flayer Dungeon", "Abbadon", "Pit of Acheron", "Drifter Cavern", "Infernal Pit", "Icy Cellar"];
    //MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true;
    
MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj"10]); MWConfig_KillFullInfectorMob trueMWConfig_StartAtStar falseMWConfig_IgnoreSealOpeningErrors falseMWConfig_FastDia true;
    
MWConfig_Script.push(["NTEldritch.ntj"5]); NTConfig_ShenkExtension true;
    
MWConfig_Script.push(["NTThreshSocket.ntj"5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.ThreshSocket 0;

    
// *****************************************************
    
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Available Scripts
    //------------------------------------------------------------------------------
    /* NOTE:
    // The scripts below are actually commented out; to add a script, copy one of the lines below and add it to the current schedule above. ;)
    // You should also get yourself a decent editor that supports syntax highlighting for JavaScript, I'd recommend Notepad++. (http://notepad-plus-plus.org/download/)
    // *********************** Act I ***********************
    
    //MWConfig_Script.push(["NTMausoleum.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Mausoleum = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Mausoleum = 0x01; NTConfig_KillBloodRaven = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTTristram.ntj", 10]); NTConfig_KillRakanishu = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTHole.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hole = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Hole = 0x01; NTConfig_ClearHoleLevel1 = 1; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    //MWConfig_Script.push(["NTTreehead.ntj", 10]);
    //MWConfig_Script.push(["MWColdcrow.ntj", 10]); MWConfig_ClearCaveMode = 0; // 0: Only kill coldcrow; 1: Clear Cave Level 1; 2: Clear both Cave Level 1 & 2
    MWConfig_Script.push(["NTCountess.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Countess = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Countess = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Pit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Pit = 0x01; NTConfig_ClearPitLevel1 = 2; // 0 : don't clear, 1 : clear path only, 2 : clear all
    MWConfig_Script.push(["NTAndariel.ntj", 10]);
    
    // *********************** Act II **********************
    
    //MWConfig_Script.push(["NTRadament.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Radament = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWMaggotsLair.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.MaggotsLair = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.MaggotsLair = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTAncientTunnels.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.AncientTunnels = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.AncientTunnels = 0x01;
    MWConfig_Script.push(["NTSummoner.ntj", 5]); NTConfig_KillFireEye = false; MWConfig_ClearPathSpectypes.Summoner = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTDuriel.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Duriel = 0;
    
    // ********************** Act III **********************
    
    //MWConfig_Script.push(["MWFlayerJungle.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.FlayerJungle = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastSewers.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastSewers = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWKurastTemples.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.KurastTemples = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.KurastTemples = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTTravincal.ntj", 5]);
    MWConfig_Script.push(["NTMephisto.ntj", 5]); MWConfig_OpenMephistoChest = true; MWConfig_MephistoClearArea = true;
    
    // *********************** Act IV **********************
    
    //MWConfig_Script.push(["NTIzual.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Izual = 0;
    //MWConfig_Script.push(["MWRiverOfFlame.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.RiverOfFlame = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTHephasto.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Hephasto = 0;
    MWConfig_Script.push(["NTDiablo.ntj", 10]); MWConfig_KillFullInfectorMob = true; MWConfig_StartAtStar = false; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = false; MWConfig_FastDia = true;
    
    // *********************** Act V ***********************
    
    //MWConfig_Script.push(["MWAbbadon.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Abbadon = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.Abbadon = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWPitOfAcheron.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.PitOfAcheron = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.PitOfAcheron = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWInfernalPit.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.InfernalPit = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.InfernalPit = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["MWHallsOfPain.ntj", 15]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.HallsOfPain = 0x01; MWConfig_ClearHallsOfAnguish = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTPindleskin.ntj", 5]); NTConfig_NihlathakExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    MWConfig_Script.push(["NTEldritch.ntj", 5]); NTConfig_ShenkExtension = true;
    MWConfig_Script.push(["NTThreshSocket.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.ThreshSocket = 0;
    //MWConfig_Script.push(["NTFrozenRiver.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.FrozenRiver = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.FrozenRiver = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTGlacialTrail.ntj", 10]); MWConfig_ClearPathSpectypes.GlacialTrail = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.GlacialTrail = 0x01; 
    //MWConfig_Script.push(["NTIcyCellar.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.IcyCellar = 0; MWConfig_ClearAreaSpectypes.IcyCellar = 0x01;
    //MWConfig_Script.push(["NTNihlathak.ntj", 5]); MWConfig_ClearPathSpectypes.Nihlathak = 0; NTConfig_PindleskinExtension = false; MWConfig_SkipOnTombVipers = true;
    //MWConfig_Script.push(["MWWorldstoneKeep.ntj", 10]); MWConfig_ClearAreaSpectypes.WorldstoneKeep = 0x01; MWConfig_SkipLevelOnWitches = true; MWConfig_SkipLevelOnSouls = false; MWConfig_SkipLevelOnDeathLords = true;
    //MWConfig_Script.push(["NTBaal.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_SkipBaalOnDolls = true; MWConfig_SkipBaalOnSouls = false; MWConfig_DoBaalPreAttack = true; MWConfig_ClearPathSpectypes.Baal = 0;
    
    // *********************** Misc ************************
    
    MWConfig_Script.push(["MWAuraStack.ntj", 10]); MWConfig_StackRepetitions = 100;
    MWConfig_Script.push(["MWSuperChests.ntj", 20]); MWConfig_SuperChestClearAreaRadius = 10; MWConfig_SuperChestAreas = ["Cave Level 2", "Mausoleum", "Hole Level 2", "Pit Level 2", "Sewers Level 3", "Halls of the Dead Level 2", "Stony Tomb Level 2", "Maggot's Lair Level 3", "Ancient Tunnels", "Tal Rasha's Tomb", "Arachnid Lair", "Swampy Pit Level 3", "Flayer Dungeon", "Sewers Level 2", "Abbadon", "Pit of Acheron", "Drifter Cavern", "Infernal Pit", "Icy Cellar", "Halls of Pain"];
    MWConfig_Script.push(["MWRush.ntj", 0]); MWConfig_IsRusher = true;
    MWConfig_Script.push(["MWWaypointCatcher.ntj", 0]); MWConfig_WaypointCatcherActs = [1, 2, 3, 4, 5]; MWConfig_TPWaypoints = true; MWConfig_SkipHallsOfPain = true; MWConfig_ClearWaypointPaths = false; 
    MWConfig_Script.push(["MWIdleMode.ntj", 0]); MWConfig_IdleModeRuntime = 1; // Runtime in Minutes
    //MWConfig_Script.push(["NTCows.ntj", 10]);
    //MWConfig_Script.push(["MWBloodyRejuvs.ntj", 10]);
    //MWConfig_Script.push(["MWOrganHarvest.ntj", 10]); MWConfig_EnterInvalidUberPortals = true; MWConfig_PauseOnLackOfKeys = false; MWConfig_IntendedUberPortal = 0; // Matron's Den: 133; Forgotten Sands: 134; Furnace Of Pain: 135;
    //MWConfig_Script.push(["MWUberTristram.ntj", 10]); MWConfig_PauseOnLackOfOrgans = false; MWConfig_PauseOnKeptTorch = false;
    MWConfig_Script.push(["MWAnyasBargain.ntj", 10]); MWConfig_ShoppingMinGold = 500000; MWConfig_ShoppingAttempts = 200;
    
    // ************ Leech and friends by lanara ************

    //MWConfig_Script.push(["NTDiabloLeechFight.ntj", 10]); MWConfig_StartAtStar = true; MWConfig_EnterUnsafeTP = true; NTConfig_PreBuff = true; MWConfig_IgnoreSealOpeningErrors = true; NTConfig_Leader = "LeaderNameGoesHere";
    //MWConfig_Script.push(["NTBaalLeech.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_EnterUnsafeTP = false; NTConfig_Leader = "LeaderNameGoesHere";
    //MWConfig_Script.push(["NTBaalLeechFight.ntj", 10]); NTConfig_KillBaal = true; MWConfig_DoBaalPreAttack = true; MWConfig_EnterUnsafeTP = true; NTConfig_Leader = "LeaderNameGoesHere";
    
    */
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Misc Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    
NTConfig_SkipHealLife 15;        // If you have more than this percent of life, you won't go to a healer.
    
NTConfig_SkipHealMana 5;        // If you have more than this percent of mana, you won't go to a healer
    
NTConfig_UseMerc true;        // Set to true if you use a mercenary, will revive merc at a reviver npc.

    // Exit game or to reset your Enigma if Teleport skill is missing (due to identifying an item having +x to Teleport [Sorceress only]). WARNING: Activating this feature may - though not likely will - result in the loss of your enigma. Use at your own risk and make sure your char has sufficient strength!
    // 0: Don't do anything; 1: Reset armor; 2: Exit game
    
MWConfig_ResetArmorMode 0;

    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Potion Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    
NTConfig_LifeThresh 70;        // Drink a normal potion if under this percent of life.
    //NTConfig_LifeRejuvThresh = 0;    // Drink a rejuvenation potion if under this percent of life.
    
NTConfig_ManaThresh 70;        // Drink a normal potion if under this percent of mana.
    //NTConfig_ManaRejuvThresh = 0;    // Drink a rejuvenation potion if under this percent of mana.
    
    
NTConfig_MercLifeThresh 50;    // This is the threshold to use a life potion on your merc in percent.
    //NTConfig_MercRejuvThresh = 30;    // This is the threshold to use a rejuv potion on your merc in percent.
    
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Chicken Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // This is your chicken life. If you go below this threshhold, your char will exit the game. You can either enter a percentage (1-100), an absolute threshold (>100) or 0 to deactivate life chicken.
    
NTConfig_LifeChicken 10;
    
// This is your chicken mana. If you go below this threshhold, your char will exit the game. You can either enter a percentage (1-100), an absolute threshold (>100) or 0 to deactivate mana chicken.
    
NTConfig_ManaChicken 0;
    
// This is your merc's chicken life in percent. If your merc goes below this threshhold, your char will exit the game.
    
NTConfig_MercChicken 0;
    
// Whether or not to disable chicken when you pause the bot.
    
MWConfig_DisableChickenOnPause true;
    
    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Inventory Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------

    // Each number represents a slot in your inventory.
    // Set to 0 if the slot and its content must not be touched.
    // Set to 1 to allow access to this slot.
    // Set to 2 to select the slot that is used for storing keys. (if keys are kept at another slot, your char will try to move them)
    
NTConfig_Columns[0] = [1,1,1,1,1,1,0,0,0,0];
    
NTConfig_Columns[1] = [1,1,1,1,1,2,0,0,0,0];
    
NTConfig_Columns[2] = [1,1,1,1,1,0,0,0,0,0];
    
NTConfig_Columns[3] = [1,1,1,1,1,0,0,0,0,0];
    
    
// Number of free columns. If less full columns are free stashing is set. Call SetFreeColumns(NTConfig_Columns) to always stash right away (recommended).
    
NTConfig_FreeSpace SetFreeColumns(NTConfig_Columns);

    
// Maximum gold amount carried before going to stash.
    
NTConfig_MinGoldToStash 50000;
    
    
// Set to true if your char is supposed to carry, buy and pick up keys. You do not need to add keys to your .nip files, they will be picked up anyway if this is set to true.
    
MWConfig_CarryKeys true;

    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Belt Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    

    // Available types : "hp" = health, "mp" = mana, "rv" = rejuvenation.
    // Define how many columns are used for each potion type.
    
MWConfig_BeltColType["hp"].Columns 1;
    
MWConfig_BeltColType["mp"].Columns 1;
    
MWConfig_BeltColType["rv"].Columns 2;
    
    
// Define minimum number of potions per column. If the actual number of potions in a column is below this value, your char will visit a merchant when in town in order to buy potions.
    
MWConfig_BeltColType["hp"].MinPots 3;
    
MWConfig_BeltColType["mp"].MinPots 3;
    
    
// Visit Town and buy potions if your char lacks mana when trying to loot a corpse or teleport.
    
MWConfig_BuyPotionsOnLackOfMana true;
    
    
// Set to true to replace low quality potions with higher quality potions that just dropped.
    
MWConfig_ReplaceLowQualityPotions true;

    
//-----------------------------------------------------------------------------------
    // NipFile Configuration
    //-----------------------------------------------------------------------------------
    
    
NTConfig_NIPFilePath.push("private/normal.nip");
    
NTConfig_NIPFilePath.push("private/magic_rare.nip");
    
//NTConfig_NIPFilePath.push("private/set.nip");
    
NTConfig_NIPFilePath.push("private/unique.nip");
    
//NTConfig_NIPFilePath.push("private/craft.nip");
    //NTConfig_NIPFilePath.push("private/temp.nip");
    
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Pickit Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Radius to check for dropped items. NOTE: The maximum is at about ~75, entering higher values will not have any effect.
    
NTConfig_SnagRange 70;
    
    
// Set to true to check for dropped items whenever you kill a monster. (Recommended value to avoid crashes: false)
    
MWConfig_PickItemsInstantly false;
    
    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Chest Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Select which containers shall be looted. 0: None; 1: Super Chests, 2: All
    
MWConfig_OpenContainerMode 1;
    
    
// Set to true to check for dropped items right after opening a chest. NOTE: This will slow down your runs and therefore should definately be set to false when doing private games.
    
MWConfig_PickChestLootsInstantly false;
    
    
// This is the range being checked for chests after clearing an area or room. NOTE: You should not set this too high, 30 is a good value.
    
MWConfig_OpenChestsRange 30;
    
    
// If you do not like to open chests in a certain area, you can its areaid as an exception below. NOTE: All areaids can be found in "sdk\areas.txt".
    // MWConfig_ChestExceptions.push(<areaid1>, <areaid2>, <areaidn>);

    //------------------------------------------------------------------------------
    // Cubing Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Set to true to enable cubing and crafting. NOTE: The recipes are added in the global config by default. If you like to craft certain recipe only using this very char, add those recipes below.
    
NTConfig_Cubing false;
    
    
//------------------------------------------------------------------------------
    // General Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Set to true to activate public mode. By activating public mode, your char will form a party, open TPs and do some chat outputs when running certain bot scripts.
    
NTConfig_PublicMode false;

    
// Set to true to exit the game instantly if the game is public. This may happen sometimes due to an error pasting the password correctly.
    
MWConfig_ExitGameOnMissingPassword true;
    
    
// Set to true to exit the game when another player expresses hostility towards you.
    
me.quitonhostile false;
    
    
// This is the maximum time in seconds your char will remain in a single game. Set to 0 to stay in game infinitely.
    
me.maxgametime 3000;
    
    
// This is the minimum time in seconds for your char to remain in a single game. Your char will not exit the game before this time elapsed.
    
me.mingametime 0;

    
// Use Telekinesis to interact with certain objects. 0: Don't use Telekinesis; 1: Item pick up only; 2: Items and containers; 3: Whenever possible
    
MWConfig_UseTelekinesisMode 2;
    
    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Automule Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------    

    // Set to true to enable auto mule.
    
MWConfig_Automule.Activated false;

    
// The maximum stash load in percent before auto mule is triggered.
    
MWConfig_Automule.MaxLoad 95;

    
// Set to true to show your stash's current load whenever managing stash.
    
MWConfig_Automule.ShowCurrentLoad true;

    
// Set to true to finish your current game before muling, otherwise the game is left right away in case your stash is full.
    
MWConfig_Automule.FinishGame true;

    
// Define which items are not to be touched when muling.
    
MWConfig_Automule.DontMule.push("mule/dont_mule.nip");
    
MWConfig_Automule.DontMule.push("mule/gems.nip");

    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Shrine Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Set to true to activate nearby shrines. Shrines will only be activated if it is actually useful.
    
MWConfig_ActivateNearbyShrines true;
    
    
// If you would like to skip shrines in a certain area, you can its areaid as an exception below. NOTE: All areaids can be found in "sdk\areas.txt".
    // MWConfig_ShrineExceptions.push(<areaid1>, <areaid2>, <areaidn>);
    
    //------------------------------------------------------------------------------
    // Precast Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Your precast skills can be defined in the array below. NOTE: Battle Command, Battle Orders and Shout will be cast automatically. Constants for all skill ids can be found in "scripts\libs\common\MWSkills.ntl".
    
MWConfig_PrecastSkills = [MWS_SHIVER_ARMORMWS_ENCHANT];
    
    
// Set this to true if you would like to switch slots right after casting BC, BO and Shout. If set to false, your char will remain with the BO Slot until the whole precast procedure is done.
    
MWConfig_SwitchSlotsAfterBoPrecast true;
    
    
// Set this to true to force your bot to swap slots before precast. In case you are using CTA, set this to false.
    
MWConfig_SwitchSlotsForPrecast false;
    
    
//------------------------------------------------------------------------------
    // Attack Configuration
    //------------------------------------------------------------------------------
    
    // Specify your attack skills below. NOTE: Constants for all skill ids can be found in "scripts\libs\common\MWSkills.ntl".
    
NTConfig_AttackSkill[0] = -1;            // This skill is used once whenever attacking a new target. Set to -1 to deactivate.
    
NTConfig_AttackSkill[1] = MWS_LIGHTNING;        // Primary skill to bosses.
    
NTConfig_AttackSkill[2] = MWS_LIGHTNING;        // Primary untimed skill to boss. Set to -1 to deactivate.
    
NTConfig_AttackSkill[3] = MWS_LIGHTNING;        // Primary skill to others.
    
NTConfig_AttackSkill[4] = MWS_CHAIN_LIGHTNING;        // Primary untimed skill to others. Set to -1 to deactivate.
    
NTConfig_AttackSkill[5] = -1;            // Secondary skill in case monster is immune to primary skill. Set to -1 to deactivate.
    
NTConfig_AttackSkill[6] = -1;        // Secondary untimed skill. Set to -1 to deactivate.
    
NTConfig_AttackSkill[7] = -1;        // Alternative untimed skill which is used if the target is immune to your untimed skill - mostly useful for FB/FO/Meteor sorcs or other sorcs that are using the same untimed skills. Set to -1 to deactivate.

    // Set to true if you want to clear area after killing boss. NOTE: This only affects a few botscripts.
    
NTConfig_ClearPosition true;
    
    
// Set to true to clear area when killing a boss and the position is crowded by monsters. NOTE: Setting this to true may cause NTA_KillMonster() to fail way more often.
    
MWConfig_ClearBossPosition false;
    
    
// This is the number of attacks to be performed before the the character tries to move to another position. Set to 0 not to reposition.
    
MWConfig_AttacksBeforeRepositioning 25;

    
// Define a time limit for your attacks for each type of monster.
    
MWConfig_AttackTimeLimit[0] = 20;    // Maximum time in seconds to attack a normal monster
    
MWConfig_AttackTimeLimit[1] = 120;    // Maximum time in seconds to attack a super unique monster
    
MWConfig_AttackTimeLimit[2] = 30;    // Maximum time in seconds to attack a champion
    
MWConfig_AttackTimeLimit[3] = 120;    // Maximum time in seconds to attack a bosse
    
MWConfig_AttackTimeLimit[4] = 30;    // Maximum time in seconds to attack a minion
    
    // Define when a monster is considered immune by entering the index of one or more of your attack skills. As an example: [1, 3] means that a monster is considered immune if it is immune to both NTConfig_AttackSkill[1] and NTConfig_AttackSkill[3], whatever those may be.
    
MWConfig_CheckImmunitySkills = [];
    
    
// Select the behaviour of your character when encountering a monsters that is considered immune referring to the definition above.
    // 0: Don't do anything. (D2NT default)
    // 1: Get close to the monster, use static field if the monster is not immune to lightning.
    // 2: Skip the monster.
    // 3: Attack the monster using NTConfig_AttackSkill[8] and NTConfig_AttackSkill[9]
    
NTConfig_BehaviourOnImmuneMonster 1;
    
    
NTConfig_AttackSkill[8] = -1;        // Skill to be used against user defined immunes.
    
NTConfig_AttackSkill[9] = -1;    // Untimed Skill to be used against user defined immunes.
    
    // Always check if monsters are closing in and back off, in case they get too close. NOTE: You should at least have 105FCR in order to make this work smoothly.
    
MWConfig_KeepDistanceToMonsters true;
    
// If you don't wish to evade monsters in a certain area, add it's areaid as an exception below. NOTE: All areaids can be found in "sdk\areas.txt".
    // MWConfig_EvasionExceptions.push(<areaid1>, <areaid2>, <areaidn>);
    
    // Select whether or not you'd like to swap slots right before killing a boss in order to benefit from some extra MF in your second slot. 
    // The first element can either be the classid of the target or its name (case insensitive), second element is the life threshold in percent.
    //MWConfig_SlotSwapMonsters.push([156, 50]); // Andariel, 50%
    //MWConfig_SlotSwapMonsters.push([211, 20]); // Duriel, 20%
    //MWConfig_SlotSwapMonsters.push([242, 20]); // Mephisto, 20%
    //MWConfig_SlotSwapMonsters.push([243, 20]); // Diablo, 20%
    //MWConfig_SlotSwapMonsters.push([544, 15]); // Baal, 15%
    
    // Check self safe in field (NOT in town). Set to 0 if you won't.
    // 0x01 : Potion
    // 0x02 : Poison
    // 0x04 : Amplify Damage
    // 0x08 : Weaken
    // 0x10 : Iron Maiden
    // 0x20 : Decrepify
    // 0x40 : Lower Resist
    
NTConfig_CheckSelfSafe 0;
    
    
// Check merc's safe in field (NOT in town). Set to 0 if you won't.
    // 0x01 : Death
    // 0x02 : Poison
    // 0x04 : Amplify Damage
    // 0x08 : Weaken
    // 0x10 : Iron Maiden
    // 0x20 : Decrepify
    // 0x40 : Lower Resist
    
NTConfig_CheckMercSafe 0x01;


    
// Cast Static Field until monster's HP lower below this percentage. Set to 100 not to use static field.
    
NTConfig_CastStatic 60;
    
    
// Select the monsters you with to attack using static field. NOTE: If you do not add any monsters, static will be used against all monsters.
    
MWConfig_StaticTargets.push(156);  Andariel
    MWConfig_StaticTargets
.push(211);  Duriel
    MWConfig_StaticTargets
.push(242);  Mephisto
    MWConfig_StaticTargets
.push(243);  Diablo
    MWConfig_StaticTargets
.push(544); // Baal
    
MWConfig_StaticTargets.push(GetLocaleString(22500));  Eldritch The Rectifier
    MWConfig_StaticTargets
.push(GetLocaleString(22435));  Shenk The Overseer

Gazi61 is offline  
Old 04/23/2013, 19:55   #6896
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Bei den MWConfig_StaticTargets hast du die Kommentare nicht als solche gekennzeichnet, sodass diese vom JS-Interpreter als gültiger JS-Code interpretiert werden - hier hilft Auskommentieren. Des weiteren wurden einige Variablen Deklarierungen einfach auskommentiert, auch das sollte man nicht machen, da die Variablen dann entweder einen undefinierten Wert haben und somit bei der Ausführung zu Fehlermeldungen führen, oder aber vorher gesetzte Standardwerte verwendet werden, was letztlich zu einem Verhalten führen kann, was so gar nicht gewünscht ist.
Muddy Waters is offline  
Old 04/27/2013, 22:50   #6897
 
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also bei MWConfig_StaticTargets hörts auf kapiers nicht wie du des meinst.
auskommentieren??? meinste des mit dem // wenn ja wo ich seh es nicht
Gazi61 is offline  
Old 04/28/2013, 00:52   #6898
 
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Originally Posted by Gazi61 View Post
also bei MWConfig_StaticTargets hörts auf kapiers nicht wie du des meinst.
auskommentieren??? meinste des mit dem // wenn ja wo ich seh es nicht
ganz unten ändern:
// Select the monsters you with to attack using static field. NOTE: If you do not add any monsters, static will be used against all monsters.
MWConfig_StaticTargets.push(156); //Andariel
MWConfig_StaticTargets.push(211); //Duriel
MWConfig_StaticTargets.push(242); //Mephisto
MWConfig_StaticTargets.push(243); //Diablo
MWConfig_StaticTargets.push(544); // Baal
MWConfig_StaticTargets.push(GetLocaleString(22500) ); //Eldritch The Rectifier
MWConfig_StaticTargets.push(GetLocaleString(22435) ); //Shenk The Overseer

die Bosse hattest du nicht auskommentiert
mirkoregge is offline  
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Old 05/01/2013, 07:32   #6899
 
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Ich bin gerade wieder am verzweifeln

Ich möchte D2NT mit Sandboxie starten. Ich lese überall: "einfach D2NT Manager mit Sandboxie starten und alles andere funktioniert von alleine". Bei mir passiert folgendes:
Manager startet, Spiel startet, Spiel endet, Manager sagt "Restart", Spiel startet, Spiel endet, ...

Starte ich den Manager ohne Sandbox, dann läuft alles normal. Da ich eine Sandboxie Lizenz habe, kann ich sowohl Manager, als auch Diablo selbst, forced in der Sandbox starten. Hilft alles nichts.

Das blöde ist: Ich kann mich dran erinnern, dass ich damals (vor ca. 1-2 Jahren) die Bots in der Sandbox starten konnte. Leider musste ich mein Rechner zwischendurch neu installieren -> keine Ahnung mehr was ich eingestellt hatte. Was ich noch weiß ist, dass ich damals Bluebird genutzt habe, allerdings funktionierts mit Bluebird auch nicht.

Übersehe ich irgendwas doofes ?
(Bitte keine Kommentare ala "du brauchst kein Sandboxie")
whoranzone123 is offline  
Old 05/01/2013, 08:36   #6900
 
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Wofür nutzt du denn Sandboxie; der D2NT von Muddy läuft auch so problemlos; hast du schonmal probiert Sandboxie im Kompatibilitätsmodus zu starten? Gegebenenfalls auch Game.exe sowie D2NT-Manager im Kompatibilitätsmodus ausführen lassen; fehlende Adminrechte könnten auch das Problem sein.
mirkoregge is offline  
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All times are GMT +1. The time now is 18:35.


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