Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 10:47

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Access (hidden) WoW Console !!!

Reply

Old   #76

elite*gold: 0
Received Thanks: 1,379
Quote:
Originally Posted by Gink View Post
wenn du mir jetzt noch sagts, wo hier irgendwo steht, dass man credits drunter setzten muss, dann bin ich glücklich. solang du das hier nirgends findest, brauchst dich net aufregen. punkt aus!
is das jetzt dein ernst? man gibt nicht die arbeit von andern unter seinem namen aus (das ist ggf sogar strafbar und nein ich will ihn nicht anzeigen nur falls das jetzt kommt). ich weiß ja nicht aber wenn man was kopiert dann macht man das (schließlich hat er die credits für die liste die ich drangehäng hab auch kopiert)

H3llf!re is offline  
Old   #77

Received Thanks: 0
Many of this commands doesn`t work on pirate servers...

Crazybot is offline  
Old   #78

Received Thanks: 634
Quote:
Originally Posted by H3llf!re View Post
is das jetzt dein ernst? man gibt nicht die arbeit von andern unter seinem namen aus (das ist ggf sogar strafbar und nein ich will ihn nicht anzeigen nur falls das jetzt kommt). ich weiß ja nicht aber wenn man was kopiert dann macht man das (schließlich hat er die credits für die liste die ich drangehäng hab auch kopiert)
das deutsche rechtssystem ist ein system das einen spass machen kann

geschrieben wo auch immer ist wayn nur wenn person a nachweissen kann das arbeit a von ihr ist und nicht von person b die diese "zeitgleich" oder gar "vorher" eingereicht hat

ein beispiel, 2 arbeiten von ärzten die beide in ein fach blatt wollen, arzt a gibts arzt b zum probelesen und bewerten. artz b veröffentlich es vor arzt a in der fachpresse

hmmm was kann arzt a nun machen wenn er nur arzt b davon erzählt hat

hmmm ich sags mal kurz

WAYN sollen die leute unter ihr beitrag schreiben "dieser beitrag ist nicht zur verbreitung in anderen foren ohne quellen angabe freigegeben" und net jammern weil sie es vergessen
dRon is offline  
Old   #79

genügt das als zeitangebe?

H3llf!re is offline  
Old   #80

Received Thanks: 634
noe, serverzeiten sind ganz leicht einzustellen
dRon is offline  
Old   #81

Received Thanks: 632
Quote:
Hellfire wrote:
look what i found on epvp: http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=de&tl=en

i think it looks quite like this one:

this fucker just copied my whole post (including toppic name -_-") to epvp. so far no problem i dont really like it but its no problem. but really am i desiring to much if i just want just a little, tiny, small "(credits to Hellfire (from *********))"? u must read what they wrote on the last site (im Freddyoh and H3llf!re) fucking epvp even blocked all links to *********.com it automatically replaces *********.com with *********.com. i found a easy way to reenable it but its still a sign of poorness! pls just tell me your oppinion about epvp <_<

Quote:
bloodhorn wrote:
Ye i hate this fucking The X to Just look on his rank... L33CH3R Those guys copy fast everything from *********.com and take credits, just like d3scene, they copy all things and credits to

Realy Funny

For your understanding: Im am NOT allowed to make credits to Ds if you read the whole Forum rules of E*pvpers. As a Moderator im supporting E*pvpers in all questions.

The Exploiter Forums LIFE from the leeching from other hacking sites, if this would not be, they big hacking community would not be, what they are. And if there are only one site, who publish exploits, we wouldnt have so much stuff, every day there are new exploits, found by a lot of people (yes, too from e*pvpers*, and not only from Ds registered members). If the leecher found a bug by himself, they would post it too, so everyone make his own thing, everyone is one part of the whole scene. Nobody is interesting from which site, or from which part the exploit is coming from, the important thing is that there are exploits or hacks. A few people have not such a big time period for searching for this exploits, other have more time,
Btw This "Exploit" isnt anything other than the normal gm commands, what u can use in the chat with a dot, so its not a real important new thing, the only new is, you can see what commands are enabled o the server and what commands are disabled.
Thanks for publishing to you, useless found.
TheX is offline  
Old   #82

Quote:
Originally Posted by TheX View Post
Realy Funny

For your understanding: Im am NOT allowed to make credits to Ds if you read the whole Forum rules of E*pvpers. As a Moderator im supporting E*pvpers in all questions.

The Exploiter Forums LIFE from the leeching from other hacking sites, if this would not be, they big hacking community would not be, what they are. And if there are only one site, who publish exploits, we wouldnt have so much stuff, every day there are new exploits, found by a lot of people (yes, too from e*pvpers*, and not only from Ds registered members). If the leecher found a bug by himself, they would post it too, so everyone make his own thing, everyone is one part of the whole scene. Nobody is interesting from which site, or from which part the exploit is coming from, the important thing is that there are exploits or hacks. A few people have not such a big time period for searching for this exploits, other have more time,
Btw This "Exploit" isnt anything other than the normal gm commands, what u can use in the chat with a dot, so its not a real important new thing, the only new is, you can see what commands are enabled o the server and what commands are disabled.
Thanks for publishing to you, useless found.
es geht mir doch nicht darum das ihr hier ds "berühmt" macht (wobei ich auch echt nicht verstehen warum "ihr" euch als einzige der 4/5 großen seiten so mit dem verlinken/credits ect. schwer tut in allen andern foren kann man frei verlinken und der name von andern seiten wird auch nicht zensiert... tut mir leid aber das verstehe ich nicht.) sondern darum dass ihr wehnigstens den namen der person (nicht mal die seite, nur den namen) druntersetzt. das ist bei allen texten so (schaut mal in ne zeitung zb.)
und wenn der post so useless war hättest du ihn nicht kopieren müssen...
H3llf!re is offline  
Old   #83

Received Thanks: 0
i boys i need help for command
-joystick
and
-godmod

tell me if functions and all steps for all

- my console, have functions disable, in gm commands and others with, combatforcemode.....

tanks!!!!
jonathasfg is offline  
Old   #84

Received Thanks: 1
leute ich check das garnich aber sry kiann mir das jemand ganz kurz erklären was ich machen muss die änderungen hab ich gemacht wie benutze ich jetzt ein command ??
Princ78 is offline  
Old   #85

Received Thanks: 1
wieso garnicht Milchbeutel ?
Princ78 is offline  
Old   #86

Received Thanks: 209
"Gar nicht" wird gar nicht zusammengeschrieben.
Und ich stimme H3llf!re zu. ;P
Jack's Wasted Life is offline  
Old   #87

Received Thanks: 632
Fairness halber sollte man dies tatsächlich tun.
Du scheinst es wirklich selbst entdeckt zu haben, und Arbeit hast du sicher auch in deine Gudie gesteckt. Außerdem ist dein Project mit dem Hack Addon sehr interessant und sollte es mal fertig werden auch etwas für mich.
Auch wenn es den Forumregeln gernerell wiederspricht, credits zu geben und unser Administrator dies nicht tut, werde ich dafür deinen namen hinsetzen und mir dies, wo ich mir scher bin das der Exploit selbst gefunden worden ist, auch weiterhin vornehmen.
Auch darf ich dies allein schon weil du nun auch hier member bist, und daher ich die Credits an dich selbstverständlich geben kann und muss. Allerdingst Werben für andere Seiten, kann ich nicht.
TheX is offline  
Old   #88

Received Thanks: 6
steht überall was ich eingebe
"Unknown command"
myndflame is offline  
Old   #89

elite*gold: 20
Received Thanks: 148
liegt daran, dass das ganze nicht funktioniert und nutzlos ist.
Gink is offline  
Old   #90

Received Thanks: 2
¸not working for me

killko is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »