Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Exploits, Hacks, Tools & Macros
You last visited: Today at 06:35

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Pandaria ZERO NPC Phase for mining/herb

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 24
Pandaria ZERO NPC Phase for mining/herb

Since the other phase trick got fixed here is another.

You need to be level 89+ and first you need to complete enough Dread Wastes quests to get dailys at klaxxi.
The quest we need is not up every day but once you have it you can use it any day no matter what dailys your realm has.

You need daily Rampage Against the Machine - Quest - World of Warcraft ->

Accept quest, go south around 50 / 40 where you can see Kovok.
Go near Kovok and spam right click while moving and jumping.
It is not gonna usually happen in first try so you need to do it again around 10 times... you know you are in right phase when you see a lot of mobs front of you.

In the right phase a whole pandaria is empty except these "Rampage against the machine" daily quest object mobs. You might also find few mobs from selected areas because they have own phase there... like Krasang wilds PvP area.

Now you can freely gather materials and do archaeology without getting interrupted by monsters.

Enjoy!

Chakotay is offline  
Thanks
2 Users
Old   #2

elite*gold: 148
The Black Market: 145/0/0
Received Thanks: 58
Hier mal die Übersetzung. (Ich entschuldige mich vorab für mein schlechtes englisch.

Quote:
Nachdem der andere Phasentrick behoben wurde, ist hier ein anderer.

Du musst Level 89+ sein und genug Quests in der Schreckensöde erledigt haben, um die täglichen Quests bei den Klaxxi zu bekommen.

Du brauchst die Quest

Nimm die Quest an und gehe ungefähr zu 40;50, wo du Kovok sehen kannst.
Nähere dich Kovok und spam die rechte Maustaste, während du dich bewegst und springst.

Es wird wahrscheinlich nicht beim ersten Mal klappen, sodass man so um die 10 Versuche braucht. Du weißt, dass du in der richtigen Phase bist, wenn du viele Mobs vor dir siehst.

In der richtigen Phase ist komplett Pandaria leer, außer die "Hiebe sind für alle da" Quest-Mobs. Es ist möglich, dass du auch andere Mobs in der Questgegend findest, da diese ihre eigene Phase haben. So wie im Krasarangwildnis PvP-Gebeit.

Jetzt kann man ungehindert Materialien sammeln und Archeology machen ohne von Mobs gestört zu werden.

Viel Spass
Sollte ich Übersetzungsfehler haben, berichtigt mich bitte und ich werd's editieren. Aber ich denke im Großen und Ganzen passt das so.

fbqoop is offline  
Thanks
2 Users
Old   #3

elite*gold: 0
Received Thanks: 332
looks nice ,i will test it
Waller66 is offline  
Old   #4

elite*gold: 148
The Black Market: 145/0/0
Received Thanks: 58
Funktioniert leider auch nicht mehr. Sobald man die Zone verlässt, kommt man zurück in die normale Phase.
fbqoop is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »