Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > Web Development
You last visited: Today at 20:19

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Register/Login problem

Discussion on Register/Login problem within the Web Development forum part of the Coders Den category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
Register/Login problem

Hello ! I found a really nice homepage , here on community but is a little buggy on login and register. I hope someone can help me with this.

Register.php

Login.php

captcha.php

index.php
Alex220997 is offline  
Old 02/18/2016, 16:54   #2
dotCom

Devsome's Avatar

elite*gold: 9842
The Black Market: 107/0/0
Received Thanks: 4,686
Then tell us what bugs you have, posting a lot of code spoilers with some text.
Some more details would be great.
Devsome is offline  
Thanks
1 User
Old 02/18/2016, 17:39   #3

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
When I log în , the log în panel is still there and if I go for example on home, i'm not logged in anymore. The register is ok now, I fixed it.
If you don't understand. Register here and after that try to login.

BUMP
Alex220997 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[HELP] Homepage register/Login
02/18/2016 - Metin2 PServer Designs, Websites & Scripts - 0 Replies
Hello ! I have this homepage http://i.imgur.com/tV14ZUw.jpg and the register and login is buggy. Can somebody help me with those scripts?
Register/Login Script mit FTP
06/20/2014 - AutoIt - 1 Replies
Hallo, ich möchte euch mein selbst geschriebenes Register/Login Script vorstellen. Es speichert die Daten auf euren Filezilla - Server. Wenn man sich registriert, holt es eine zip Datei vom Server und schiebt die ini (mit den Daten) in die zip Datei, dann wird es ins Filezilla server geschoben. Wenn man den Programm startet, werden als erstes alle Daten geladen, also die Zip Datei wird in einen Ordner entpackt. Wenn man sich einloggt wird es abgefragt ob der angegebene Name existiert....
odin login.php & register
10/26/2013 - Fiesta Online - 11 Replies
hallo alle zusammen ich habe ein problem mit der register und zum teil mit der login.php bzw mit dem patcher aber ich denke nicht das es an ihn liegt .. also wenn ich mich registriere wird ein account erstellt ist ja alles ganz gut aber wenn ich dann in die db gucke steht in der account liste halt der account .. zum account wurde aber kein token erstellt woran kann das liegen? und wenn ich mich im patcher einlogge bekomme ich nen fehler .. ich kann mich nicht einloggen und das script...
php - mysql login/register
10/19/2012 - Web Development - 24 Replies
Guten Tag, ich brauche für meine Homepage ein Login/Register script, wo finde ich "VERSTÄDNLICHE" Tutorials. Die meisten die ich bisher gefunden habe, sind nicht ausführlich und eig. copy + paste möchte ich jedoch nicht. Lg
Login/Register
12/01/2011 - .NET Languages - 3 Replies
Hallo Leute, Das Bild erklärt alles :) http://s1.directupload.net/images/111127/lunox7jn .png Das ist mein code If TextBox1.Text = "Admin" And TextBox2.Text = "1" Then MsgBox("Login erfolgreich!", MsgBoxStyle.Information, "Login erfolgreich")

All times are GMT +1. The time now is 20:20.