|
You last visited: Today at 12:32
Advertisement
(SERVER) PARITY PROJECT TBA
Discussion on (SERVER) PARITY PROJECT TBA within the WarRock forum part of the Shooter category.
05/13/2015, 14:40
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 129
|
Quote:
Originally Posted by AmazingTurtle
Gotta hurry, want to catch these players on my server.
Guess what: My server is free & independent. I don't need donations. It'll be up all time, don't worry. A windows server isn't that expensive.
|
Well, using some noob WAMP service doesn't make your website faster than a CentOS like our one. Of course, you can handle that because you have & will have low traffic on your website.
By the way, catch players by your server not catching the other server one, with that, you already showed you are unprofessional.
Sure you can use a 5/10€ VPS from DigitalOcean (as you do right now) / Blazing Fast, but DO once you get ddosed, they will suspend you instantly, BlazingFast has a higher ping (Voxility + some other firewall) might be safe, but it isn't at all.
|
|
|
05/13/2015, 18:24
|
|
elite*gold: 5
Received Thanks: 500
|
Cool mal einen Server von dir zu sehen 
Bin ich mal gespannt ^^
|
|
|
05/13/2015, 21:24
|
|
Received Thanks: 324
|
Gäbe es jemanden der die Texturen ingame ein bisschen geiler machen kann? Beispielsweise... HD? Freiwillige vor.
Generell wäre es ganz nice wenn wir noch einen haben der den Client übersetzt bzw. die beschreibung von den verschiedenen Items etwas umschreibt, sodass es auch normal/verständlich ist.
Desweiteren hätte ich gerne ein paar Vorschläge, wie es mit den stats der Waffen aussieht. Ich hatte die überlegung, die Panzerfaust bzw. generell die Raketenwerfer bei infanterie onehit machen zu lassen - soll auch einbußen dafür haben, etwa limitierte munition; mehr spread; höherer bulletdrop usw.
Gäbe es weitere Vorschläge?
Ich arbeite darüberhinaus evtl. daran, das Ammo system etwas umzuarbeiten; Statt magazine nurnoch Kugeln. z.B. bei K2 30/150. Lädt man mit 15/150 nach, hat man 30/135. Versteht ihr? Gut.
|
|
|
05/13/2015, 21:31
|
|
Received Thanks: 6
|
Ich kann ein luchner designen wenn ihr wollt.
war NoVision nicht bei Infinitywar Datei? ^^
|
|
|
05/13/2015, 23:51
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Rockstar12346
Ich kann ein luchner designen wenn ihr wollt.
war NoVision nicht bei Infinitywar Datei? ^^
|
Launcher ist nicht benötigt, hab ich schon. Der ist wie bei z.B. IW4M projekten aufs minimale reduziert: Authentifizierung, Update, Game starten
|
|
|
05/14/2015, 10:41
|
|
Received Thanks: 6
|
Habt ihr schon ein server Starte datum?
|
|
|
05/14/2015, 12:47
|
|
elite*gold: 8
Received Thanks: 224
|
Quote:
Originally Posted by Rockstar12346
Habt ihr schon ein server Starte datum?
|
juni oder juli
|
|
|
05/14/2015, 15:25
|
|
|
Warrock in 4k looks weired. I may gotta fix something
Outbox is now working, so does 6th slot change
There are two things I can do now: (question to everyone)
- give a **** on costumes and do them later. this means: beta will start asap, gameplay available soon
- do costumes now and THEN focus on rooms. this means: beta will start later, gameplay will be available early but still takes it's time
|
|
|
05/14/2015, 22:40
|
|
Received Thanks: 164
|
Quote:
Originally Posted by AmazingTurtle
Warrock in 4k looks weired. I may gotta fix something
Outbox is now working, so does 6th slot change
There are two things I can do now: (question to everyone)
- give a **** on costumes and do them later. this means: beta will start asap, gameplay available soon
- do costumes now and THEN focus on rooms. this means: beta will start later, gameplay will be available early but still takes it's time
|
Da ich Kostüme in Warrock noch nie mochte, wäre ich für ersteres, so das sich die Leute auch schon etwas früher ein Bild vom Server machen können. (:
|
|
|
05/15/2015, 06:39
|
|
elite*gold: 30
Received Thanks: 1,006
|
Sehe ich genauso  die Dinger sind eh reiner skill Entzug xD weil man dann mehr weg steckt oder besser drückt ..
Von mir aus gerne ohne
|
|
|
05/15/2015, 11:41
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Try2BeatusYT
Sehe ich genauso  die Dinger sind eh reiner skill Entzug xD weil man dann mehr weg steckt oder besser drückt ..
Von mir aus gerne ohne 
|
Genau das hab ich vor umzusetzen, dass die Costumes nicht nur cool aussehen sondern auch was bringen  z.B. schneller nachladen, schneller laufen, mehr SP, mehr HP (weniger schaden bei hits) usw.
|
|
|
05/18/2015, 16:02
|
|
Received Thanks: 9
|
i would say, do it all in one go (not saying its easy) but then ur server is fixed and the beta testers will be able to test everything instead of a few things
|
|
|
05/18/2015, 23:23
|
|
Received Thanks: 5
|
Hallo allerseits!
Sollte noch eine Nachfrage an Beta Keys bestehen, so registriert euch doch in unserem Forum und schreibt AmazingTurtle an. Dieser wird (falls vorhanden) euch einen solchen aushändigen.
Solltet ihr Interesse an Diskussionen rund um das Parity Projekt zu haben, so fühlt euch frei an solchen teilzunehmen und/oder neue zu starten.
MfG xRotze66x
Hello everyone!
In case anyone needs a beta key, register on our board and send a message to AmazingTurtle. He'll send you one. If anyone should be interested in discussing, feel free to join one and/or to start a new one.
Regards xRotze66x
Forum:
|
|
|
05/20/2015, 00:39
|
|
|
Now the launcher is available, check the website. There will be a more detailed connection guide, video tutorials and support. The servers aren't online yet. Beta will start pretty soon.
#todo till beta
- finish update management in the admin panel
- join/exit room and change settings
- basic/limited game modes and game interaction
|
|
|
05/20/2015, 06:28
|
|
elite*gold: 30
Received Thanks: 1,006