Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Rappelz > Rappelz Private Server
You last visited: Today at 20:43

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Release] New Map + some Instruction to implement

Reply

Old   #31

elite*gold: 65
Received Thanks: 372
<nulled>

LamiaCore is online now  
Thanks
1 User
Old   #32

<nulled>

LamiaCore is online now  
Thanks
1 User
Old   #33

elite*gold: 0
Received Thanks: 1
Thanks LamiaCore

Quote:
Originally Posted by LamiaCore View Post
If there are invisible walls, but no visible map, then your files in your serverfolder should be okay.

Hm, do you launch with ascii or with windows?
If you run with ascii, then you need to hash the cfg-files(terrainseamlessworld and terrainpropinfo) in ascii, too.
(my hashed names were the windows-ones!)
You are a star, thank you I will try it when I get home
Sand Dragon is offline  
Old   #34

Received Thanks: 0
hi
please i want to know some thing
how i can open cob files
to edit any model
thank^_^

fadydody is offline  
Old   #35

<nulled>
LamiaCore is online now  
Old   #36

Received Thanks: 45
Quote:
Originally Posted by Sand Dragon View Post
You are a star, thank you I will try it when I get home

Yeah the 2 .cfg files must be hashed as ascii and put them into your client resource. Was my problem too. The next problem i have that the name only show up if i use db_string (ascii).rdb to the client. When i do this it shows me some other empty strings like the 160 gears.
g_d_dragon is offline  
Old   #37

elite*gold: 30
Received Thanks: 280
Quote:
Originally Posted by LamiaCore View Post
I rly hope it's possible to get more ppl interested in Rappelz again
- kind of naive, i know
next year
mongreldogg is offline  
Old   #38

<nulled>
LamiaCore is online now  
Thanks
4 Users
Old   #39

Received Thanks: 0
...........
MasteR_Fury is offline  
Old   #40

Man ey

Langsam nervt das forum

überall sind irgendwelche posts die nutzlos sind weil der poster sie gelöscht hat oder sie gelöscht worden sind.

Kein wunder das hier jeder nur fragen stellt anstatt hier im forum was zu suchen.

Weshalb macht ihr nicht einfach mehrere How-To über verschiedene Rappelz Pserver ebenen ( erstellung, bearbeitung usw...) ohne irgendwelche kommentare darunter.
aKa.SeNSeR is offline  
Old   #41

huhu

Könnte vielleicht jemand die Dateien + Anleitung nochmals online stellen ?

ich wäre euch sehr sehr dankbar

Maybe somebody would make the files + manual again online?

I would be very grateful

MFG
aKa.SeNSeR is offline  
Old   #42
Moderator

elite*gold: 1
Received Thanks: 960
It was nulled by the OP.

It would be wrong to release their work when they obviously did not want it released anymore.
ThunderNikk is online now  
Thanks
1 User
Old   #43

Quote:
Originally Posted by aKa.SeNSeR View Post
Langsam nervt das forum

überall sind irgendwelche posts die nutzlos sind weil der poster sie gelöscht hat oder sie gelöscht worden sind.

Kein wunder das hier jeder nur fragen stellt anstatt hier im forum was zu suchen.

Weshalb macht ihr nicht einfach mehrere How-To über verschiedene Rappelz Pserver ebenen ( erstellung, bearbeitung usw...) ohne irgendwelche kommentare darunter.
Quote:
Originally Posted by aKa.SeNSeR View Post
Könnte vielleicht jemand die Dateien + Anleitung nochmals online stellen ?

ich wäre euch sehr sehr dankbar

Maybe somebody would make the files + manual again online?

I would be very grateful

MFG
Hm, du meckerst darüber ohne die Hintergründe meiner gelöschten Threads zu kennen, willst aber die Anleitung und die Files haben?

Ich möchte deinen Ärger nicht infrage stellen, aber sich darüber zu beschweren und dann etwas haben wollen ist jetzt nicht gerade die feine Art....
Was übrigens in vielen Fällen auch überhaupt erst zum Nullen von Threads oder Posts geführt hat, weil der Ersteller die Mentalität mancher User nichtmehr unterstützen will.

In den meisten Fällen hat das Nullen keinen bösartigen Hintergrund, sondern schlichtweg eine vorangegangene Geschichte, an der in der Regel auch Verursacher dran beteiligt sind.
Dass dann andere dadurch zu Schaden kommen ist der daraus resultierende Kollateralschaden....

Kurz zu thndr, dann nochmal zu dir...

Quote:
Originally Posted by thndr View Post
It was nulled by the OP.

It would be wrong to release their work when they obviously did not want it released anymore.
I still loveyour objective way to answer on questions

At least, my files are already spread about the internet, are used on servers, patched in clients, etc.
I'd be a fool to think with nulling my thread nobody would be able to use my works anymore - if that would be my intention, to create a Release-topic would be fail.

On the other side, you are right.
I don't want to set my files online again.
There were so much trouble because I already did...
I made no requirements of being mentioned when someone used any of them...
but - omfg - it's a game...no reason to threaten me when I can't help, feuding server doesn't want the other one to have my files or I don't had time to answer because of my real life and got so sick of such messages, that I lost my fun with Rappelz...
and the point convincing me I failed with my aim...was to read/hear other devs to claim my releases as theirs...
Even if they weren't able to use Blender when I asked(on an unknown account on their homepage or on facebook) for a small demonstration how they did that....

If the left rappelz-pserver-community really wants to make further steps together (even if they host different servers), they should learn to be a bit less egoistic.

@: ich bin derzeit real sehr in der Bredouille...weswegen ich leider kaum dazu komme mal wirklich nochwas hier zu lesen oder zu posten.
Wie bereits geschildert, ich habe meine Gründe.
Und es tut mir leid, dass andere dadurch etwas too late zum lesen kommen.
Wenn du wirklich Interesse an der Anleitung hast, und meinen Null-Beweggrund verstanden hast, schreib mir ne Nachricht.
Ich bin nach wie vor keine asoziale Person und lasse mit mir reden wenn man sich nicht im Ton vergreift.

Nur bei aktuellem Stand sehe ichs wirklich nicht ein meine Sachen hier öffentlich zu halten...
LamiaCore is online now  
Thanks
1 User
Old   #44

serwus

klar ist das nicht die feine art :-)
aber irgendwo nervt es wenn man überall threads findet die nutzlos sind weil sie einfach gelöscht worden sind.
du musst meine seite auch verstehen wenn man tausende seiten durch geht und eigentlich von allem nur 1 - 2 seiten noch beständig sind, ist das auf eine art und weise sehr sehr nervend.
Irgendwann platzt halt mal der kragen den man hätte anstatt alles zu nullen einfach den kompletten thread löschen können.

Ich hab dein video in youtube gesehen von deiner map und ich war einfach nur begeistert und das wollte ich dann auch haben :-)

Ich entschuldige mich hiermit bei dir und hoffe du bist mir nicht allzu sauer :-)
aKa.SeNSeR is offline  
Old   #45

Received Thanks: 768
why nulling what was posted on epvp (which can probably still be retrieved) ? Others already done that but still

glandu2 is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »