|
You last visited: Today at 16:45
Advertisement
Moderator Bewerbung [Browsergames]
Discussion on Moderator Bewerbung [Browsergames] within the Joining e*pvp forum part of the General category.
09/29/2013, 15:48
|
|
elite*gold: 3570
Received Thanks: 8,252
|
Moderator Bewerbung [Browsergames]
Bewerbung zum Moderator für die Browsergames Sektion
Einführung:
Mein Name ist Ricky und bin 17 Jahre alt. Ich bin täglich auf elitepvpers unterwegs und reporte soviel es mir möglich ist.
Durch die aktuelle Situation in der Browsergames Sektion, möchte ich mich wieder als Moderator bewerben, da Arby mir mitgeteilt hat, er benötige Hilfe und würde sich darüber freuen, wenn ich ihn unterstützen könnte.
Warum ich:
Ich bin nun seit 2 Jahren aktiv auf elitepvpers unterwegs und habe seitdem viel über das Forum erfahren. Ich habe in der Zeit viel Erfahrung sammeln können und weiß mich zu beherrschen.
Durch meine Reports, sowie deren Anzahl erkennt man, wie gut ich mich wirklich mit dem Forum und dessen Regeln auskenne und weiß, was ein Regelverstoß ist und wie man mit ihm umgeht.
Zu meiner Person selbst, bin ich ruhig und lasse mich nicht leicht aufregen.
Durch meine Kenntnisse in der Programmierung, weiß ich schnell Malware zu erkennen.
Moderative Erfahrung:
In einem Forum hatte ich noch nicht die Ehre, mich moderativ zu engagieren, aber ich habe für kurze Zeit ein Privatserver Projekt geleitet, mit 3 Freunden. Ich kann gut ihm Team arbeiten und da ich Arby schon seit meiner elitepvpers Zeit kenne, denke ich wird es keine Probleme in der Sektion bezüglich Entscheidungen geben. Dazu verstehe ich mich mit den meisten Moderatoren relativ gut, da ich großteils mit ihnen schon im Teamspeak von elitepvpers geredet und auch mal was gespielt habe.
Sprache:
Meine Muttersprache ist Deutsch und ich beherrsche sie fließend. Englisch spreche ich auch ziemlich gut. Schreiben ist für mich kein Problem und bis jetzt hat sich auch niemand beschwert, dass mein Englisch schlecht sei, wenn ich geredet habe.
Schlusswort:
Ich hoffe euch gefällt die Bewerbung und ich bin für jegliches Feedback offen.
Mit freundlichen Grüßen,
Requi
Application as moderator for the browsergames section
Introduction:
My name is Ricky and I'm 17 years old. I browse elitepvpers daily and I report as much as possible.
Due to the current situation in the browsergames section, I've reopened my application to apply again, because Arby told me he would like some german help and I would be glad if I could help him out.
Why me:
I've been active on elitepvpers for two years now and I learned a lot of things about the board. I've been collecting a lot of experience and learnt how to control myself.
Due to my reports, you can see how much I know about the board, the rules and how to handle them accordingly.
About me, I'm a very calm person and I never get angry very fast.
Moderative Experience:
I've never been moderating in a forum, but I had a little private server project, which I have lead with 3 friends. I'm good in working with a team and because I know Arby since I've been here, I guess there wouldn't be any problems with decisions. Also I'm getting along well with the majority of the moderators team, because I've been talking with them on the elitepvpers Teamspeak server or I played with them in some games.
Language:
My mother tongue is German and I'm speaking it fluently. I'm quite good in English as well. Writing isn't a problem for and nobody complained about me, when I was talking english with them.
Last Words:
I hope you liked my application and I'm glad for every feedback.
Kind Regards,
Requi
|
|
|
09/29/2013, 15:50
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 99
|
Naja Bewerbung ist sehr schlicht und kurz gehalten, finde sie aber in Ordnung.
|
|
|
09/29/2013, 15:54
|
|
Received Thanks: 10
|
Die wichtigsten Dinge sind aufgeführt! Viel Glück
|
|
|
09/29/2013, 15:56
|
|
Received Thanks: 3,422
|
For me it's a simple yes !
Why ? Cause you are helpfull !
You will be a perfect moderator ! 
And more :3
Quote:
|
Since 7th grade I learn french. It's not my best language, but I can translate basic sentences and a bit more.
|
True !
Best Regards, PGM ! & Good luck ! :P
|
|
|
09/29/2013, 16:07
|
|
Received Thanks: 6,758
|
Ich weiß nicht, was ihr immer mit der Länge habt, Qualität statt Quantität, Leute. Zu deiner Bewerbung, ich denke nicht, dass es in der Sektion wirklich notwendig ist Kenntnisse in Browsergames zu haben, da es hier einfach eine zu große Spanne gibt - Hier sollte es lediglich um deine Reife, dein Benehmen sowie deine Fähigkeiten als möglicher Moderator gehen.
Ich bin mir nicht sicher, ob du diese hast und wenn du sie eventuell besitzt, wie reif du dich auf Dauer verhalten würdest - Ich habe deinen Namen irgendwie schlecht in Erinnerung, ich weiß nur nicht mehr weshalb.
|
|
|
09/29/2013, 16:08
|
|
elite*gold: 16
Received Thanks: 7,527
|
Ich kenne dich etwas näher und muss sagen, dass du ein äußerst Netter User bist.
Codingtechnisch hast du auch so einiges drauf, wie ich schon feststellen konnte. :d
Die Bewerbung finde ich nicht zu kurz und nicht zulang, zudem ist alles wichtige aufgeführt und die Schrift gefällt mir auch sehr gut. 
Dein Verhalten ist sogut wie immer erwachsen - zu deinem Strafregister kann ich nichts sagen.
Klares ja.
|
|
|
09/29/2013, 16:20
|
|
Received Thanks: 23
|
Totally yes!

Add english version also.
|
|
|
09/29/2013, 16:37
|
|
Received Thanks: 796
|
You're gonna be a perfect mod.
You're helpful
Friendly
And you're a friend who never let other's down.
Yes from my side.
I hope they choose you.
|
|
|
09/29/2013, 17:04
|
|
elite*gold: 11
Received Thanks: 369
|
Du hast mein Ja Ricky.
|
|
|
09/29/2013, 17:32
|
|
Received Thanks: 517
|
Yes, you are active and friendly.
*deleted*
Also, jarit is always online and I don't think that we actually need a moderator right now.
#Edit 10/9/2013
I think that you have grown up. There are still a few bad things about you, but nobody is perfect.
|
|
|
09/29/2013, 17:46
|
|
Received Thanks: 1,775
|
Bin für dich, jeddoch währe es besser wenn du erstmal Guard wirst.
|
|
|
09/29/2013, 18:09
|
|
Received Thanks: 50
|
I hope u get the change to be an moderator
|
|
|
09/29/2013, 19:36
|
|
Received Thanks: 1,397
|
Well, first of all, it would be good if you could translate your mod application in English too since you are able to do so in order to help other users understand what you wrote in your application. Google translator isn't really that good.
Secondly, I have seen how you progressed over the months (maybe years) and I can understand that you have put a lot of effort here in epvp especially the last couple of months. You do also assist other users when you can and furthermore you give a hand to the mods with your reports.
However, I have also seen that sometimes your behavior towards other members is childish, something which can't be tolerated if you want to become a mod. In addition, you used to write a lot of unnecessary posts. Moreover, the fact that you removed almost all your "thanks" that you have given to the other members makes me think that you have given them in the first place because you were expecting "something" in return... what was really annoying to me was the fact that you gave your thanks to a lot of "potentially upcoming" guardians and then afterwards removed it, something which is totally unforgivable in my opinion especially now that you want to become a moderator.
All in all, before I decide whether you are capable of becoming a moderator I would like to hear what you have to say about all that so I can form a solid opinion.
|
|
|
09/29/2013, 19:57
|
|
elite*gold: 3570
Received Thanks: 8,252
|
Thanks for your feedback (I mean all).
I know, I was childish and it wasn't the best idea to remove my thanks. But I already posted on your profile, why I did it.
To the guardian thanks. You should know, that a thanks on a application does not affect in the decision of John.
I've "grown up" in elitepvpers and I am not as childish as before.
Sometimes I make some fun posts, but not often, because I don't want to ruin the impression.
|
|
|
09/29/2013, 20:06
|
|
Received Thanks: 1,397
|
Quote from your visitor message: I removed them, because there were much thanks, which were for fun posts or similar.
I deleted all to "start from new".
So, instead of deleting them because they were given for unimportant things why did you have to give them in the first place?
Plus, you haven't answered all my points.
|
|
|
 |
|