Something I forgot to mention before: In order to compile a DLL with D, you need to either fix snn.lib (in the dmd2\windows\lib directory) manually () or use a fixed version (attached).
Custom packet encryption code goes in to the encrypt_Hooked method and custom password encryption code goes into the rc5Encrypt_Hooked method.
I'm not really sure if the 5065 addresses are correct but I know for sure the 4358 addresses are. This can also be used to implement custom packets in your private server or whatever.
After seeing your work with D, it's starting so sound like something I might try out. Syntax is the weirdest thing I've seen, other than F# and Brainfuck.
[Frage] Client Encryption 02/12/2012 - Flyff Private Server - 7 Replies Guten Abend allerseits^^
Wie ihr wisst, gibt es zurzeit ziehmlich viele Server, die die Werke anderer stehlen und diese dann als ihre Eigenen releasen. Ich würd gern wissen, ob jemand von euch weiss wie man dagegen vorgehen kann oder seine (Encryption-)Werke gerne teilen möchte. Grundsätzlich sind ja davon Models, Maps und die datasubs betroffen.
Client Encryption ist über den Source keine leichte Sache, aber vielleicht hat ja schon jemand von euch Erfahrungen damit gemacht und möchte sie...
SData encryption in German/EU Client 08/31/2009 - Shaiya - 0 Replies German:
Ich weis ja nich wie es im US Client aussieht, aber im EU/DE Client sin die SData leide rnich Plain gespeichert :/
Kennt vllt jmd die Verschlüsselung? Hab atm nur nen normalen Deflate (Zip) getestet, angefangen von Byte 0 bis Length, bishin zu Byte 100 bis zur Length aber ohne Erfolg :<
English:
I dont know anythign about the US Client, but in the EU/DE Client, the SData Files are Crypted :/
Got someone any Results with it?
I already tested a simple Deflate (Zip) with an...