Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 03:06

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Wordpress

Discussion on Wordpress within the Web Development forum part of the Coders Den category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 10
Received Thanks: 1,154
Wordpress

Hello.
Since i started to learn web developing over 2 months ago and finishing PHP soon enough just wanted to check if some one have a good source to learn WordPress from however i searched all over even newboston and couldn't find any.

Thanks in advance
Jimmy* is offline  
Old 03/30/2017, 10:35   #2

elite*gold: 100
Received Thanks: 1,488
>
>

That wasn't hard to find ... but be prepared for some really really ugly code. Wordpress is old, so is the codebase.
florian0 is offline  
Thanks
2 Users
Old 03/30/2017, 14:11   #3

elite*gold: 10
Received Thanks: 1,154
Quote:
Originally Posted by florian0 View Post
>
>

That wasn't hard to find ... but be prepared for some really really ugly code. Wordpress is old, so is the codebase.
well i never thought about this actually however thanks for helping.

O.T: the reason why i asked for it that it's demanded on Upwork or Freelancer while PHP and Ajax even better
Jimmy* is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[S] Wordpress Pop Up [B]E*G
12/25/2015 - elite*gold Trading - 0 Replies
http://fs5.directupload.net/images/151225/hjdbw3mq .jpg Suche jemanden der mir so einen Pop Up erstellen kann wo drinnen die Werbung ist das wichtigste ist jedoch das es so einen schließen button hat und zentriert bzw an den rändern unten links rechts befestigt ist das man nicht einfach so scrollen kann :) biete e*g
Looking for someone who is well known to WORDPRESS
08/17/2014 - Web Development - 2 Replies
Hello, I am looking for someone who mastered WORDPRESS. I got some questions, please add me in skype. I would be very thankful.
[Buying] [€]PSD to Wordpress
05/12/2014 - Coders Trading - 5 Replies
Nachdem mein Design nun fertig ist, suche ich jetzt noch jemanden, der aus einer PSD ein Wordpress Design fertigen kann. In englischen Foren bezahlt man dafür $50 ich zahle hier dafür 50€ per Paypal. Wer Interesse hat, kann sich gern bei mir melden. Kann aber sagen, dass das Design nicht wirklich sooo aufwändig ist!
[Buying] [€]PSD to Wordpress
05/06/2014 - Trading - 0 Replies
Nachdem mein Design nun fertig ist, suche ich jetzt noch jemanden, der aus einer PSD ein Wordpress Design fertigen kann. In englischen Foren bezahlt man dafür $50 ich zahle hier dafür 50€ per Paypal. Wer Interesse hat, kann sich gern bei mir melden. Kann aber sagen, dass das Design nicht wirklich sooo aufwändig ist!
Wordpress
05/01/2014 - Web Development - 8 Replies
Kann mir jemand helfen einen Wordpress Blog zu erstellen ich habe unzählige Tutorials angeschaut es will einfach nicht funktionieren . Ich weiß das klingt grad läscherlich aber ich hab echt alles versucht Webspace bei 2 anbietern erstellt Wordpress hochgeladen etc Könnt mir vllt jemand schnell über Teamviever helfen?

All times are GMT +2. The time now is 03:07.