Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 21:29

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Battlefiel 2 KICK

Discussion on Battlefiel 2 KICK within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 69
Hallo , also hab mir bf2 gekauft und des add on .....
ok habs installiert, immer wenn ich ins spiel gehen über das desk icon " online spielen " werde ich beim einloggen auf mein desk gekickt und das spiel geht aus , egal , wenn ich auf normal " battlefield2 " icon gehe kann ich mich normal einloggen in meinen account.... aber ich kann auf server mit punkbuster nicht drauf weiiiil , ich auf mein desk gekickt werde und das spiel geht aus
hab alle antivir proggis ausgeschaltet -.-

plz help !!! > >

habe eine leicht übertacktete geforce 5500

ok habe das hier vom punbuster support bekommen

Please check if the Windows Update KB917422 is installed on your computer. If so, install this hotfix from Microsoft:

In addition, check if you have installed the Nvidia Network Manager. There is a issue with the Nvidia Network Manager dll that corrupts the UDP stack. Enabling PB when the game has launched can trigger this crash.

Also running the game in the Windows 2000 compatibility mode might help. To do so right click on the game executable and create a new shortcut. Then right-click on the newly created shortcut, select properties and go to the compatibility tab. Select Windows2000 as compatibility mode.

könnte mir das in rot jemand erklären oder übersetzten ? thx

k hab nvidia network manager weg .... komm jez auf serevr aber nich für lang nach 10 sec werd ich gekickt -.-
maaaan können die net zu valve wächseln ? -.---
3ddy is offline  
Old 02/15/2007, 22:07   #2

Received Thanks: 52
du ich hatte das prob auch mit meiner deluxe edition , bloß frag mich nicht wie ich des mit dem kicktodesk wegbekommen hab :>
robreload is offline  
Old 02/16/2007, 13:59   #3

Received Thanks: 103
Verknüpfung zum Spiel machen, Rechtsklick -> Eigenschaften und Kompabilitätsmodus auf Windows 2000 setzen.
Maybe It's Maybelline is offline  
Old 02/16/2007, 14:04   #4

Ennea's Avatar

Received Thanks: 999
Edit: Bleh -_-
Ennea is offline  
Old 02/16/2007, 14:10   #5

Ok , damit ich jetzt nach beseitigen des 1 problems nicht mehr vom server gekickt werde 8 2 problem ) soll ich dies hier machen ....
kann mir einer erklären was ich da machen soll ? :/ zB der 1 schritt ?! was soll ich finden mit dem finder ??

Note #4: Make sure you run the game under an Administrator or equivalent account under Windows. Make sure a password is set on this Windows account. If you do have access an admin account, you can right click on the application you want to run and select "Run As". This will allow you to give admin access to that program and should allow you to play with a limited user.

When that did not work, please try this file:

This will only work on Win2K, XP

1.) Delete all files found (VX2Finder will "End Task" on up to 2 instances of Rundll32.exe automatically)
You will get a message about "cannot delete this one" matching the same name in the Guardian Key.

2.) Click "Open regedit" will take you right to the Guardian Key(no need to search for it)

Hilite "Guardian", RightClick and choose
Security/permissions, you'll get another
window with 'advanced'..
DE-select (uncheck) the lower box with
"inheritable permissions"
hit 'ok' and 'remove' on the following security prompts.

Restart computer.

3.) On restart use VX2Finder again, select + delete the last file, click "User Agent$" will remove that entry from the registry.

4.) Click "Open regedit" again, this time restoring the checkmark in "inheritable permissions"

5.) Click "Guardian.reg" Deletes the Guardian Key.

6.) Use Find again should produce a clean log of blank values.

7.) Click "Restore Policy" to restore the Debug policy altered in the look2Me installation (requires reboot to apply, but not immediatley neccessary). This step is essential!

You may need to select different versions to make sure you have found them all.
Clicking on "find vx2.BetterInternet info" again should show all fields blank (especially "User Agent String").

Another solution may be found here:

-Finds all files created by Look2Me (although it is possible an error could occur detecting and listing files, but skilled eyes looking at filenames can decide that fairly quickly.. it hasn't been wrong yet). Also a confirmation is needed for every file to delete (safety).

When you still get the Inadequate O/S priviledges kick, make a new note in your ticket and include the scan results from VX2Finder(126).exe in your note.
3ddy is offline  
Old 02/17/2007, 00:50   #6

DesperadoStrike's Avatar

elite*gold: 3
Received Thanks: 539
also ich hab das auch mal ne zeitlang gehabt.. liegt daran das punkbuster für das game mehrfach geupdated wurde und die die alten clienten netmehr drauflassen... gib m a bei google "punkbuster update tool" ein da findeste schon was

mfg despo

edit:

DesperadoStrike is offline  
Old 02/17/2007, 01:18   #7

leider nicht ... habs schon mehrmals geupdatet.

ps : zählt windows 2k xp zu windows xp professional servise pack 2 editionn ?
3ddy is offline  
Reply