i am got problem when me Register in Trader Job... got Error in SR_GameServer
and SR_SharManager ... but when me register in Hunter or Thief don't get any error. please help me
when me register in Trader this is happen!
Please need help Fast Please
Problem with captcha trader 11/27/2011 - DarkOrbit - 1 Replies I just found out some thing about captcha when i visit Biobot official website i saw they posted a new dll for biobot then i try to use it works and it solves captcha... so is not problem with captchatrader now.. Try upgrading the all your bots captcha..
Captcha Trader - Buy Problem 11/14/2011 - Main - 2 Replies Hallo,
ich habe mir gestern bei Captcha Trader 100.000 credits für 15$ also 11,50€ gekauft. Nun schickt es mir eine e-mail, das sie sich bedanken für den kauf und ich noch einen link anklicken würde, der mir per e-mail an meine paypal e-amil geschickt wurde. Diese mail habe ich auch erhalten, jedoch zeigt sich nur im inhalt :
Hello
Und sonst nichts . kein ahnhang, nichts. Kein link, garnichts. Wenn ich mich bei Captcha Trader ( CaptchaTrader - The most affordable CAPTCHA bypass...
Captcha Trader - Kauf Problem 11/14/2011 - elite*gold Trading - 1 Replies Hallo,
ich habe mir gestern bei Captcha Trader 100.000 credits für 15$ also 11,50€ gekauft. Nun schickt es mir eine e-mail, das sie sich bedanken für den kauf und ich noch einen link anklicken würde, der mir per e-mail an meine paypal e-amil geschickt wurde. Diese mail habe ich auch erhalten, jedoch zeigt sich nur im inhalt :
Hello
Und sonst nichts . kein ahnhang, nichts. Kein link, garnichts. Wenn ich mich bei Captcha Trader ( CaptchaTrader - The most affordable CAPTCHA bypass...
Thif/Trader/Hunter Problem =/ 06/29/2010 - SRO Private Server - 4 Replies im play in Swsro 1
i try to be hunter/thif/hunter and i cant when i take the cap hunter / cap thif / and cap trader and this the meeseg i see,,,,, =/
and im relog 2 times and this not work...
Imageshack - 4564564564.jpg