Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Seafight
You last visited: Today at 15:18

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Seafight-Retro : Unity3d.

Discussion on Seafight-Retro : Unity3d. within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Closed Thread
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 11
Received Thanks: 2
Seafight-Retro : Unity3d.

Deutsh :

Hallo allerseits, ich hier vien, Ihnen mitzuteilen, dass ich begann die Entwicklung einer "RETRO-Seafight." Würde ich Unity3D ist ein 3D-Spiel-Engine, wirst du mich nicht mehr als seafight sagen ist nicht 3d , Sie wissen, mit Motor wird sehr impressionnez.Je verschwunden sein eine Person zu finden wissen seafight Modell Schiff, die Person îles.Une égallement für Schnittstellen jeu.Je kümmern sich um mich programmations.Je Entsendung Bildschirme es wird vorgeschoben werden.
Mein Name ist Corentin, ich bin 16 Ich bin französisch hier ist, warum ich so schlecht ist, dass ich mich escusez programmerais seine C # / JavaScripts sprechen



English :

Hello everybody, I vien here to inform you that I started developing a "RETRO-Seafight." I would use Unity3D's a 3D game engine, you're going to tell me any more than seafight is not 3d , you know with engine will be gone very impressionnez.Je find a person knowing seafight model ship, the person îles.Une égallement for interfaces jeu.Je take care of me programmations.Je be posting screens of it will be advanced.
My name is Corentin, I'm 16 I'm french here is why I speak as badly escusez me is I programmerais its C # / JavaScripts.


THE ACCTUAL TEAM
  • Tx-Sloop: Main Developper.



CHANGE LOG


Version :


Version 0.1

  • One version, no gameplay
  • Basic Interfaces





what things you want to be added ?
Das Spiel wird vermutlich eine Menge Bugs bitte in MP oder in topic.Merci alle gemeldet!
Tx-Slopp is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/21/2013, 20:26   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2012
Posts: 52
Received Thanks: 16
Why dont you join war sloop and pockzatki in their project? If you guys work together great things can be done
steelmetal123 is offline  
Thanks
2 Users
Old 07/21/2013, 20:42   #3
 
elite*gold: 1
Join Date: Jun 2012
Posts: 594
Received Thanks: 41
link ?
1507insanne is offline  
Old 07/21/2013, 20:43   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 11
Received Thanks: 2
Ich bin fast gezwungen, allein zu arbeiten Ich bin französisch ich nicht verstehe ist, dass Dissens ist es braucht, um ein Spiel zu entwickeln Kommunique



Edit : Ich entwickle Schnittstelle Basen Seafight, würde ich auf den maritimen Karte mehr tard.Je vien gemieteter einem VPS-Server (virtuelle Maschine) auf diedie meiner Website später Didiée meiner Datenbank zu registrieren arbeiten.

Ich gebe den Link später habe ich vor développement.Je erledigen den Screenshot in ein paar Tagen posten.
Tx-Slopp is offline  
Old 07/21/2013, 20:49   #5
 
poczatki's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 552
Received Thanks: 801
Don't create thread untill download will be available !

Seafight oflline is created by me and war-sloop and we don't want 8174923709 copies of seafight.

Greetings.
BlueMagic.

#closerequest
poczatki is offline  
Thanks
3 Users
Old 07/21/2013, 20:51   #6
 
elite*gold: 1
Join Date: Jun 2012
Posts: 594
Received Thanks: 41
Quote:
Originally Posted by poczatki View Post
Don't create thread untill download will be available !

Seafight oflline is created by me and war-sloop and we don't want 8174923709 copies of seafight.

Greetings.
BlueMagic.

#closerequest
seafight offline is bad
1507insanne is offline  
Old 07/21/2013, 20:56   #7
 
poczatki's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2011
Posts: 552
Received Thanks: 801
Quote:
Originally Posted by 1507insanne View Post
seafight offline is bad
So don't play it. Retro (offline) SeaFight was our (mine) idea. Thread look almost ideal as war-sloop thread. This is stealing of someone's idea.
poczatki is offline  
Old 07/21/2013, 21:01   #8
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 11
Received Thanks: 2
Ich denke, nicht jeder kann ihre persönliche Spiel zu entwickeln? Auf jeden Fall nahm ich Ihre Ressource jeu.Donc aufhören, zu jammern.
Tx-Slopp is offline  
Old 07/21/2013, 21:02   #9
 
war-sloop's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 382
Received Thanks: 860
yea we don't want another clone , ******* jealous !


#closerequest
war-sloop is offline  
Thanks
1 User
Old 07/21/2013, 21:05   #10




 
Elsastylez's Avatar
 
elite*gold: 32
The Black Market: 160/0/0
Join Date: Jul 2010
Posts: 8,279
Received Thanks: 4,430
#closed

And please read.
Quote:
Restrictions regarding images in signatures:

You may use up to two images, but these combined max not exceed a height of 200px (e.g. two banners with a size of 200 x 100px or one larger image with a size of 300 x 200px).
You may use additional images when put in a spoiler.
The maximum file size of an image is 300kB.

->
Elsastylez is offline  
Old 07/21/2013, 21:05   #11
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2013
Posts: 11
Received Thanks: 2
Ich denke, das ist, warum Sie eifersüchtig, wenn Sie sich beschweren? Nicht in der Woche wird er y'auras von Bildschirmen Sorgen! Sie geben den Download-Link zu Ihrem Spiel, aber es ist noch nicht einmal Gameplay kann man nicht einmal sagen, dass dies eine Beta ist dann sagen Sie mir, dass man nicht alles Downloaden Ich denke, die normal!


Herzlich.
Tx-Slopp is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
New Retro Server Seafight
06/26/2014 - Seafight - 15 Replies
hello long ago mystery files seafight but now no longer work appear error when loading the emulator and draws every 5 sec. Guys please help me with the files: (
retro seafight news?
07/14/2013 - Seafight - 9 Replies
hello guys, news? for the back seafight?
Unity3D C# = .Net C#?
05/26/2012 - .NET Languages - 5 Replies
Hallo Epvp, Ich habe eine Frage an euch, ist das C# was in Unity3D verwendet werden kann das selbe C# wie das von .Net? Oder ist es anders aufgebaut? Oder reicht es schon wenn ich das normale (also das von .Net) lerne? Wenn ja könntet ihr mir da evtl. lern Tipps geben? ps: ich bin erst neu hier deswegen weiß ich nicht ob ich hier richtig bin. best regards,
Unity3D ist es möglich?.
12/20/2010 - Main - 5 Replies
Hallo an alle kurze frage :-) hoffe jemand kann sie auch beantworten heehe.. Kann man mit Unity3D ein game änlich wie Conquer online erstellen? wenn ihr Conquer online nicht kennt es ist eine mischung aus einer engine ! wo der hintergrund 2D und die Chrakter auf 3 d basieren . dazu ist es noch möglich zu springen und skills zu benutzen mit den man aim kann sprich ( zielen ) Danke im voraus für ne richtige antwort da kommen woll ehh nur leute in frage die Unity3D kennen ^^ und am...



All times are GMT +2. The time now is 15:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.