Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Browsergames > Seafight
You last visited: Today at 00:11

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

[Release] Seafightbot by nikkatheone

Discussion on [Release] Seafightbot by nikkatheone within the Seafight forum part of the Browsergames category.

Closed Thread

Old 04/30/2012, 16:26   #1021

Dariusdobre2007's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 103
Quote:
Originally Posted by nikkatheone View Post
Ich weiß nicht wie oft ich es noch schreiben soll ^^. Botten ist nie sicher.
Im mom ist der Bot zwar so eingestellt das er nicht die Glizies einsammelt, von den ich denke das diese Glizies die sogenannten Fallen für Bots sind. Aber BP könnte
die Ids von heute auf morgen ändern und schon würde der Bot auch diese Glizies auch einsammeln.
Abgesehen davon gibt es noch andere Möglichkeiten mit denen sie Botter erkennnen könnten.
Für mich als Entwickler ist es unmöglich all diese Fallen zu umgehen.

Zu der Email:

Wie Prinsferdi schon sagte werden Support und Updates erst mal hier ins Epvp Forum verschoben. Alle Keys bleiben gültig und werden auch trotz der Abschaltung der jeweiligen Seiten auf dot-web-crusher.de noch funktionieren.

Momentan kann ich keine weiteren Keys verkaufen. Also müssen die die nur einen 30 Tage Key besitzen leider warten.
TRANSLATE IN ENGLISH PLEASE!
Dariusdobre2007 is offline  
Old 04/30/2012, 16:35   #1022

elite*gold: 26
Received Thanks: 368
Quote:
Originally Posted by Dariusdobre2007 View Post
TRANSLATE IN ENGLISH PLEASE!

Maybe you take a look before you ask?!

Quote:
Originally Posted by schecke02 View Post
Eddy morning.

There is a law Problem with this side so they have to delete it.

if you have a premium key it will not matter you. If you have not you will not get a new one at the moment. they will work out a new way to bring a side up but this need time. All Support will work over this forum for the moment.

the bot will not given up

thats it :9

schecke still translated it with his own words!
Prinsferdi is offline  
Old 04/30/2012, 17:04   #1023

Dariusdobre2007's Avatar

Received Thanks: 103
Quote:
Originally Posted by Prinsferdi View Post
Maybe you take a look before you ask?!

schecke still translated it with his own words!
That is bad translate, nikkatheone said someting about Glitters

Im mom ist der Bot zwar so eingestellt das er nicht die Glizies einsammelt, von den ich denke das diese Glizies die sogenannten Fallen für Bots sind. Aber BP könnte
Dariusdobre2007 is offline  
Old 04/30/2012, 17:44   #1024

He said, that botting is never 100% safe.
In the past there has been invisible glitters, so called "honeyboxes" - if this ID`s change before nikka can update the bot, it might be possible, that you can get banned.

I hope you know what I mean?
If you have further questions, feel free to ask
Prinsferdi is offline  
Old 04/30/2012, 18:41   #1025

flinkies's Avatar

Received Thanks: 1
Das Problem liegt wohl darin, dass er manche Sachen rausgefunden hat, die er nicht rausfinden darf. Urheberrechtsverletzung oder so?
Gibts ja bei anderen Spielen auch. Naja, schwierig sowas zu umgehen um offiziell dann diesen Bot zu verkaufen!
Aber ich kann mich täuschen

Aja, noch was zu den GLitzies. Wenn der Bot diese nur anpingen kann, wieso versuchst du nicht einfach die möglichen "ersichtlichen" Glitzies zu finden? Muss ja theoretisch klappen. Die Glitzies-Bots gabs ja schon früher schon.
flinkies is offline  
Old 04/30/2012, 19:54   #1026

Received Thanks: 11
Quote:
Originally Posted by Prinsferdi View Post
He said, that botting is never 100% safe.
In the past there has been invisible glitters, so called "honeyboxes" - if this ID`s change before nikka can update the bot, it might be possible, that you can get banned.

I hope you know what I mean?
If you have further questions, feel free to ask
so should i stop botting till uptade or what i am really confused
apocan95 is offline  
Old 04/30/2012, 19:54   #1027

Kleiner Kobold's Avatar

Received Thanks: 98
Das hat nix mit Urheberrechtsverletzung oder so zu tun, das ist der ganz normale Versuch von BP die Verbreitung von Bot´s zu unterbinden, das haben die bei iNk auch versucht.
Und auch wenn es nicht verboten ist, ziehen viele Provider lieber den Schwanz ein und machen die Website/Forum dicht als sich mit dem BP/Hersteller anzulegen.
Kleiner Kobold is offline  
Thanks
1 User
Old 04/30/2012, 20:17   #1028

Received Thanks: 2
We have to stop using the bot?
He collects Glitters invisible?
We must stop or we will have the account banned.?
I'm confused :/
jeandutra is offline  
Old 04/30/2012, 20:19   #1029

Received Thanks: 43
naja mit irgendwas muss bp ja schon argumentieren warum die seite geschlossen werden soll auf ne wohlgemeinte bitte passiert selten etwas .... aber das hat an sich ja nix mit dem bot selber zu tun
opiumhautopium is offline  
Old 04/30/2012, 20:48   #1030

You can get banned since the first day. Botting is never 100% safe!
It was not on the first day, and it`s not today. But the danger of getting banned is not higher today - hope you understand me!
Prinsferdi is offline  
Thanks
1 User
Old 04/30/2012, 20:53   #1031

Received Thanks: 22
Prinsferdi, your english is 100% clear for the ones that want to understand
and 0% clear for the people who don't want to understand.
luddie is offline  
Thanks
1 User
Old 04/30/2012, 22:00   #1032

elite*gold: 200
Received Thanks: 20
leute seid mal vorsichtig mit euren online zeiten beim botten ^^ soeben wurden viele gesperrt
cobra73 is offline  
Thanks
1 User
Old 04/30/2012, 22:02   #1033

Received Thanks: 27
achtung 9 schiffe gebannt und die waren nur auf dem von nikka aus der gilde weg ranking weg komplet weg
be_Water is offline  
Thanks
2 Users
Old 04/30/2012, 22:59   #1034

Received Thanks: 136
Tja alles nur humbug wa ? zum glück hab ich mich nicht einlullen lassen und keine bots laufen lassen sagt danke zu den "alles nur laberei ich weis es besser " freunden
schecke02 is offline  
Old 04/30/2012, 23:15   #1035

Received Thanks: 119
hihihi sind einige von nikk´s bot gebannt worden^^ aber bin net schadenfroh kann passieren^^
Karlos5000 is offline  
Closed Thread