When i try change 300 to 220 it's change file size and i got dont working server file
Sorry for the late response, unfortunately couldn't find time for this.
Anyway here is the GS you asked for..(the highest level for creatures is 220).
Enjoy
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Anyway here is the GS you asked for..(the highest level for creatures is 220).
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SummonLevelResource is used to lower the lvlcap. No need to hex the GS everytime.
i checked it and... you need hex GS also, because when in SummonLevelResource max lvl is 220 pet got 300 lvl, only if i change hex in GS (300 to 220) only then pet cap is 220
i checked it and... you need hex GS also, because when in SummonLevelResource max lvl is 220 pet got 300 lvl, only if i change hex in GS (300 to 220) only then pet cap is 220
i checked it and... you need hex GS also, because when in SummonLevelResource max lvl is 220 pet got 300 lvl, only if i change hex in GS (300 to 220) only then pet cap is 220
If SummonLevelResource is in Client and DB it's working fine.
fatal error C1076: compiler limit : internal heap limit reached; use /Zm to specify a 02/16/2013 - C/C++ - 8 Replies Hey Community, ich bin noch relativ am Anfang was das programmieren angeht deswegen benötige ich eure Hilfe was mein Problem angeht.
Das verstehen dieses Problems kenne ich und weiss was es bedeutet, aber leider scheiterts bei der Umsetzung.
Habe meinen Computer Formatiert dann ging es auch kurzfristrig wieder, aber nach einer weile kam dieses Problem ernaut auf.
Dies habe ich versucht indem ich dort /zm200 bis hin zu /zm2000 eingetragen habe, aber dann folgt die Fehlermeldung das...
HandshakeProcess: handshake retry limit reached! (limit 32 character !NO CHARACTER!) 08/16/2012 - Metin2 Private Server - 10 Replies Hey Leute. In mom haben wir das Prob das CH2 immer bei uns abscheist.
und der fehler.
HandshakeProcess: handshake retry limit reached! (limit 32 character !NO CHARACTER!)
socket_accept: accept: Software caused connection abort (fd 12)
kommt. Könnte jemand mal bitte helfen weil meines wissen nach kommt der fehler glaube ich nur wen mehr als 32 Maps auf einen Core laufen was aber auch wieder komisch ist weil bei uns sind es genau 31.