Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > General > Main
You last visited: Today at 14:07

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



super hoster

Discussion on super hoster within the Main forum part of the General category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 15
Join Date: Jul 2011
Posts: 337
Received Thanks: 20
super hoster

Hallo Leute ich habe mir grade ein server geholt für wenig geld und mit Top Angebote,
die haben sogar 20% Rabatt in moment.
Ich wollte von euch wissen wie ihr den Hoster findet
da er Neu ist und ich den nicht kenne aber halt für sehr wenig geld ein Gta SA Server Holen kann
nun habe ich noch Mitbekommen das der nicht nur
Gta SA Hosten sonder bis zu 30 anderen Games
und das war es doch noch net sonder die bieten auch Voice server / Webspace an
und alles zusammen für wenig geld Dazu Giebt es viele Addons und Mods für die Games
hier ist der link vom Anbieter


mich würde interessiren wer von euch auch den Anbieter genutz hat
und wir ihr ihn findet ich finde ihn super Bis jetzt denn es wurde mich bei allen Sachen Geholfen wo ich nicht weiter wuste

mfg sally _ Jeverson


ps: ich weis net wo ich das rein posten darf deswegen ist es hier
Sally_jeverson is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[HOSTER]Need a hoster? look here - 1 SPOT[FREE]
02/24/2010 - EO PServer Hosting - 11 Replies
nvm, recovered my server, so this is no longer needed, close.
[Help]How can I make a Connection Beyween me and my hoster to my DB on My hoster Pc
07/18/2008 - EO PServer Hosting - 6 Replies
ok i made an account and pass by Team Viewer then shut down the hosters firewall and thats when i try to connect host(My-Ip) isnt allowed to connect this Mysql server Help
Bot is tatacking super super super slow
05/23/2007 - Silkroad Online - 5 Replies
Okay, there is a prolbem. my bot is attacking so slow!!! i am hunting those turtles behind jangan, and it's insane.... i've gotten 5 percent in the last 20 minutes.. he's only lvl 5 too... he attacks a monster every minute or something.. anyone nkow why?
Hoster gesucht/Server Hoster
04/02/2006 - Ragnarok Online PServer Hosting - 0 Replies
GER: Hallo, nachdem ich nun 7 homePC server hatte in den letzen paar monaten, suche ich nun seid knapp 5 monaten einen Root. Leider sind alle schon voll ausgebucht, deshalb will ichs nun mal hier probieren. Also ich habe mit ea viel erfahrung und weiss auch dass meiste, bei sql könnte ich dennoch ein bisschen unterstützung gebrauchen. Ich wäre bereit 10-15?/monat + donateeinnahmen dafür zu bezahlen. Natürlich würde der hoster auch gm lvl 99 kriegen. Wer interesse hat kann sich bei mir...



All times are GMT +2. The time now is 14:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.