Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 09:53

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Ep1 Server problem

Discussion on Ep1 Server problem within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2012
Posts: 61
Received Thanks: 0
Ep1 Server problem

Hey,

Ich wollte für mich und ein paar Freunde einen Ep1 Server auf meinem vserver laufen lassen, aber habe ein Problem welches ich nicht gelöst bekomme.

Server:
Die Files laufen ohne Probleme auf dem vserver und die Datenbanken sind auch alle richtig eingerichtet. Die notwendigen Ports habe ich natürlich auch alle geöffnet. Momentan benutze ich die Files von wizatek.

Client:
Ich habe die sl.dta natürlich auch editiert und die Ip vom vserver rein geschrieben und den Port 4001 benutzt. Einen Benutzer habe ich natürlich auch schon registriert und wenn ich mich einloggen will sagt der Client "Time Out".

Wenn einer eine Lösung weis wäre es nett wenn er sie mir sagen würde.

Danke im Voraus
Importise is offline  
Old 08/18/2012, 10:00   #2
 
elite*gold: 241
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,804
Received Thanks: 1,301
Wenns nur für deine Freunde is hau die Firewall raus .
Dann gehts ^^
€clips3 is offline  
Thanks
1 User
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Hilfe]Ungelöstes Server Erstell Problem, ausführliche Problem Schilderung
09/15/2011 - Flyff Private Server - 8 Replies
Hey Com! Ich hoffe, dass dieser Thread nicht als Spamthread angesehen wird, da ich ja gestern schon einen zu diesem Thema eröffnet habe. Sorry wenn ich euch mit dem Thema nerve, aber ich sitze nun schon 4 Tage über dem Problem, und finde einfach keine Lösung. Nun werde ich hier allerdings eine ausführlichere Beschreibung des Problems geben. Mein Problem ist, dass ich den Windows Mssql Server 2008/2005 aus Sedrika's TuT nicht installieren kann, da sobald ich ihn immer installiere...
Having problem Wierd problem with [GUIDE-DETIALED] How to setup a server!
02/10/2010 - EO PServer Hosting - 1 Replies
Hellow, I just used this guide, to set up an EO private server. Everything is correct, but my AccountServer Keeps bugging. Can someOne help me ( via TeamViewer, .. ) ? Thnx, Greets Joris
[Problem] Problem with server starting - cannot find quest index for PaxHeader
12/22/2009 - Metin2 Private Server - 1 Replies
Hello! I have this same problem as here when i'm starting my server: http://www.elitepvpers.com/forum/metin2-pserver-di scussions-questions/307143-metin2-serverfiles-ques t-index-fehler.html But I didn't know the answer.. how to repair this? Greetings
[Fix Problem]TQ Binarys Problem Connection Server Account And Server Login
04/07/2009 - CO2 Private Server - 0 Replies
Hello All ,, At Last I Found Way For Who Setup TQ Binarys 5065-5089 And Follow Soem Guide Words By Words And Have Problem Connection Server Account And Server Login This Problem With 50% off Members It's In Ports 9865,9958,9960,8653 And i will lern all how to open this ports in easy guide And Hope Help Full Guide Here Guide With Images But Sorry if i bad in English



All times are GMT +1. The time now is 09:53.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.