Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:02

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Lastchaos D Altar

Discussion on Lastchaos D Altar within the Last Chaos Private Server forum part of the Last Chaos category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2010
Posts: 146
Received Thanks: 8
Lastchaos D Altar

Hallo Leute..

Ich wollte fragen ob ihr wisst wie altar mit Tele hack geht das das boss mob das ist ob jemand das mir kurz erklären könnte wehre sehr net.
CCCMarco13 is offline  
Old 08/18/2012, 18:27   #2
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2011
Posts: 330
Received Thanks: 220
Hi,

ist eigentlich ganz einfach...
Portest dich zu Toffsee, haust den um...
Dann portest du zu den Säulen und aktivierst sie... Danach spawnt Jang... Wenn du den umgehauen hast spawnt Compla der Endboss...
Vorher hinporten bringt nix solange die 4 Säulen nicht aktiviert wurden und Jang platt ist...
Mit ein wenig Übung schaffst du die Säulen auch Solo

ceeya
PetraPokers is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
Altar
02/25/2012 - Rappelz Private Server - 1 Replies
i need to delet the altar from the game plz if any know plz help tyvm
LastChaos.ORG Plast LastChaos for free with high XP rate!
01/06/2012 - Last Chaos Private Server - 29 Replies
Hi all. Want to play the best emulated LastChaos server? Yer there are a few bugs bet we getting there! LastChaos.ORG - Play for Free every day 24/7 < Click Sign up and download the client, also have fun!
Suche Lastchaos Ger / gebe 777 lastchaos account!
11/01/2011 - Last Chaos Trading - 12 Replies
also wie die überschrieft schon sagt ..suche ich ein lastchaos ger account den ich gg 777acc tauschen würde auf dem acc sind 97er hunter mit noch 25k fp. 96er mage mit noch 25k fp und 94er heili mi 3k fp ALLE AUSGESKILLT!! Charklasse auf GER Alle auser Kriegsmeister, Highlander und Templer!
LastChaos Germany - Wie kommt man unter 160 in den Altar &' und nutzt den Bug ?
01/08/2011 - Last Chaos - 6 Replies
Servus, kann mir jemand eine genaue Anleitung schreiben wie man diese Massen an Exp bekommt durch den Altar? Wie portet man sich unter 160 dort rein &' und wie verbuggt man die Monster das sie nicht mehr angreifen?



All times are GMT +1. The time now is 12:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.