|
You last visited: Today at 13:58
Advertisement
Moderator Bewerbung [Flyff]
Discussion on Moderator Bewerbung [Flyff] within the Joining e*pvp forum part of the General category.
11/22/2012, 16:59
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 2,368
|
Von mit hast du ein Ja
Wünsche dir viel Glück.
|
|
|
11/26/2012, 17:51
|
|
elite*gold: 15
Received Thanks: 915
|
English Corrections >>
Something about me
My name is Chi-Khuong N., i'm sixteen (16) years old and i just visit the school in Oppenau in class ten (10).I was Born in 09. 09. 1996 September in Oberkirch.
You already seen my Name. I'm from Vietnam, it's a country in the Continent Asia.
I can speak four (4) languages. Those are German, English, Vietnamese and a little bit french.
In my Free time i meet my friends and i'm often on Computer.
I'm active in Elitepvpers too.
Why i'm here to apply as a Moderator?
I applied here, just for that, because anyone often spam in the Flyff section and they published something, who break the Rules. Many times all of threads / topics species in a spam orgy. It's not that something happens for the first time, but since the community was expanded, they began to spam in spam orgies, so I'm of the opinion that Sedrika (Moderator of the Section) will require assistance. He does his job very well, but everyone has a real life and therefore can not watch every 5 minutes to the user.
I'm not active in a Project.
Experiences on the theme
I've been playing for 3-4 years in the official Flyff server and thus could gain match experience. After the pleasure from the Official Flyff server was be forfeited, I began to employ myself with private servers. Go to the top I knew the scene not even, but in retrospect it all came and useful tutorials and releases, and so I have this experience with Private servers in control. I don't speak any programming language (C + +), which is needed in the area, but I have the knowledge of the basics.
Are you suitable for this job?
I hope, that I'm suitable for this job, because I'm more of the guy who takes all the questions and criticisms to heart and improved. Many already know that I will quickly pissed when I see someone who attacks someone. Whether intentional or unintentional attacks, plays no role here, because i don't like to see that. I help my fellow man as best it gets, but I also expect respect for fellow human beings and moderators, but this is not the case in this area.
Moderator Experiences
I don't have any moderator experience, because i never been moderator here, but i know the basics of a moderator.
English Experiences
I don't have any problems to communicate with other User in the English language. If i'm honest, i can't master the english language, but it should sufficient to communicate with other User.
Thank you for reading through my application and I hope for constructive feedback.
I take all feedback to heart and try to improve it.
Yours Sincerely,
Lumi' (Chi-Khuong).
Just was a lil-bit corrections , you're good in english not very bad even.
|
|
|
11/26/2012, 17:53
|
|
ベトナム警察
Received Thanks: 3,525
|
Quote:
Originally Posted by ®eyмon
English Corrections >>
Something about me
My name is Chi-Khuong N., i'm sixteen (16) years old and i just visit the school in Oppenau in class ten (10). 09. 09. 1996 September in Oberkirch.
You already seen my Name. I'm from Vietnam, it's a country in the Continent Asia.
I can speak four (4) languages. Those are German, English, Vietnamese and a little bit french.
In my Free time i meet my friends and i'm often on Computer.
I'm active in Elitepvpers too.
Why i'm here to apply as a Moderator?
I applied here, just for that, because anyone often spam in the Flyff section and they published something, who break the Rules. Many times all of threads / topics species in a spam orgy. It's not that something happens for the first time, but since the community was expanded, they began to spam in spam orgies, so I'm of the opinion that Sedrika (Moderator of the Section) will require assistance. He does his job very well, but everyone has a real life and therefore can not watch every 5 minutes to the user.
I'm not active in a Project.
Experiences on the theme
I've been playing for 3-4 years in the official Flyff server and thus could gain match experience. After the pleasure from the Official Flyff server was be forfeited, I began to employ myself with private servers. Go to the top I knew the scene not even, but in retrospect it all came and useful tutorials and releases, and so I have this experience with Private servers in control. I don't speak any programming language (C + +), which is needed in the area, but I have the knowledge of the basics.
Are you suitable for this job?
I hope, that I'm suitable for this job, because I'm more of the guy who takes all the questions and criticisms to heart and improved. Many already know that I will quickly pissed when I see someone who attacks someone. Whether intentional or unintentional attacks, plays no role here, because i don't like to see that. I help my fellow man as best it gets, but I also expect respect for fellow human beings and moderators, but this is not the case in this area.
Moderator Experiences
I don't have any moderator experience, because i never been moderator here, but i know the basics of a moderator.
English Experiences
I don't have any problems to communicate with other User in the English language. If i'm honest, i can't master the english language, but it should sufficient to communicate with other User.
Thank you for reading through my application and I hope for constructive feedback.
I take all feedback to heart and try to improve it.
Yours Sincerely,
Lumi' (Chi-Khuong).
Just was a lil-bit corrections , you're good in english not very bad even.
|
Thanks alot, but it had not been necessary.
I already said in my first post, that i not master the english language perfect, but it should sufficient to communicate with other people.
|
|
|
11/26/2012, 18:00
|
|
Received Thanks: 123
|
Ich bin auch dafür, denn er hat ja wirklich viele User Kenntnisse und er kommt mir recht freundlich rüber  !
|
|
|
11/27/2012, 17:44
|
|
elite*gold: 260
Received Thanks: 3,905
|
sehr schöne bewerbung
und du hast en lustiges benutzerbild
|
|
|
11/27/2012, 17:50
|
|
elite*gold: 7
Received Thanks: 369
|
Oh ja. Ich bin nicht aktiv in der Flyff Sektion, weiß jedoch, dass du ein äußerst höflicher User bist und auch versuchst, zu helfen wo es geht. Zu deinen Reports kann ich ja nichts sagen, aber von seiner Hilfsbereitschaft her: definitiv ein ja!
|
|
|
11/27/2012, 22:01
|
|
elite*gold: 24
Received Thanks: 6,344
|
Lies dir deine Bewerbung nochmal durch und erkenne Rechtschreibfehler und Grammatikfehler.
|
|
|
11/28/2012, 15:48
|
|
ベトナム警察
|
Quote:
Originally Posted by Drewfire
Lies dir deine Bewerbung nochmal durch und erkenne Rechtschreibfehler und Grammatikfehler.
|
Vielen Dank,
ich habe meine Bewerbung etwas überarbeitet und ich hoffe, dass es nun "korrekt" ist.
|
|
|
11/28/2012, 17:52
|
|
|
[QUOTE=Lumi';19230525]
►►►Translation for English / Übersetzung für Englisch◄◄◄
Guten Tag Liebe Community & Elitepvpers Team,
hiermit möchte ich mich als Moderator in der Flyff (Fly-For-Fun) Sektion bewerben.
Kontaktmöglichkeiten
Zu erreichen bin ich unter...
... Elitepvpers: 
... Skype: lumi.flummi
... E-mail:
Persönliche Angaben
Mein Name ist Chi-Khuong N. und ich bin 16 Jahre alt.
Ich besuche derzeit die Werkrealschule der Klasse 10 in Oppenau.
Ich bin am 09. 09. 1996 in Oberkirch geboren.
Wie ihr schon an meinem Namen gesehen habt, bin ich Vietnamese.
Ich beherrsche zurzeit die deutsche, englische und die vietnamesische Sprache.
Ich treffe mich in meiner Freizeit mit Freunden und sitze täglich vor dem Computer, erledige sämtliche Arbeiten und bin sonst nur auf Elitepvpers aktiv.
Tabellarisch
Persönliche Angaben
- Name: Chi-Khuong N.
- Geboren: 09. 09. 1996
- Schule: GH-WRS Oppenau (Klasse 10)
- Hobbies: Freunde treffen, elitepvpers und vor dem Computer sitzen
- Sprachen: Deutsch, Englisch, Vietnamesisch und ein bisschen Französisch
Was hat dich dazu bewegt, dich bei uns zu bewerben?
Ich habe mich beworben, weil in der Flyff Sektion oft gespammt wird, aber auch Sachen veröffentlicht werden, die gegen die Regeln verstoßen. Schon oft arten sämtliche Threads / Themen in eine Spam Orgie aus. Es ist ja nicht so, dass sowas zum ersten Mal vorkommt, doch seit dem die Community sich erweiterte, begannen die Spam Orgien an. Deswegen bin ich der Meinung, dass (Moderator der Sektion) Unterstützung braucht. Er macht seine Arbeit sehr gut, jedoch hat jeder Mensch ein Real Life und kann deswegen nicht alle 5 Minuten auf die User aufpassen. Zudem bin ich in keinem Projekt aktiv.
Erfahrungen mit der Thematik
Ich spiele schon seit 3 bis 4 Jahren auf dem offiziellen Flyff Server und habe somit Spielerfahrung sammeln können. Nachdem die Lust vom offiziellen Flyff Server verfallen war, fing ich an mich mit Privat Servern auseinanderzusetzen. Zum Anfang kannte ich die Szene noch gar nicht, aber im Nachhinein kamen sämtliche und nützliche Tutorials und Releases dazu und somit habe ich diese Erfahrungen mit Privat Servern nun im Griff. Ich beherrsche kaum die Programmiersprache (C++), die in dem Bereich gebraucht wird, jedoch besitze ich die Kenntnisse der Grundlagen.
Bist du psychisch geeignet für die Tätigkeit?
Ich denke, dass ich für diesen Job geeignet bin, da ich alle Fragen und jede Kritik zu Herzen nehme und mich dadurch verbessere. Viele wissen schon, dass ich ganz schnell stinkig werde, wenn ich jemanden sehe, der irgendwen angreift. Ob gewollter oder ungewollter Angriff spielt hier keine Rolle, denn sowas sehe ich nicht gerne. Ich helfe meine Mitmenschen so gut es nur geht, doch ich erwarte auch Respekt gegenüber den Mitmenschen und Moderatoren, was aber in diesem Bereich nicht der Fall ist.
Moderator-Erfahrungen
Ich habe schon einige Moderator Erfahrungen gesammelt. Ich beherrsche ich die Grundlagen des Moderators und war auch schon als Moderator in anderen Gaming Foren tätig.
Englische Sprachkenntnis?
Ich habe keine Probleme mich mit anderen Usern in der englischen Sprache zu verständigen. Wenn ich ehrlich bin, beherrsche ich diese Sprache nicht perfekt, jedoch sollte es reichen, um mich mit der englischen Community auseinanderzusetzen.
Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben um meine Moderator Bewerbung durchzulesen. Ich bitte um konstruktive Bewertungen und nehme alle Bewertungen zu Herzen und versuche mich dadurch zu verbessern.
Euer Lumi (Chi-Khuong).
Hier mal das, was ich gefunden habe.
Den englischen Teil solltest du entfernen, da er voll mit Fehlern ist.
|
|
|
11/28/2012, 19:16
|
|
ベトナム警察
|
Entschuldigung, dass ich auch mal ein Fehler mache.
|
|
|
11/28/2012, 20:19
|
|
elite*gold: 18
Received Thanks: 14,475
|
Definitiv Ja!
Flyff hat aktuell keinen Mod mehr (bin da freiwillig raus) und ein großer Bereich wie dieser braucht auch einen Mod, der sich mit dem Bereich gut auskennt und nicht sich alles ansehen muss und zusammenhänge erst verstehen muss.
|
|
|
11/28/2012, 21:11
|
|
|
Wenn das so ist, hätte ich nun auch nichts mehr dagegen, da die Rechtschreibung keine Katastrophe ist.
|
|
|
11/29/2012, 12:37
|
|
elite*gold: 4
Received Thanks: 1,535
|
Wäre auch nochmal für Ja  brauchen nun ja eh neuen Mod, könnte mir auch keinen besseren Vorstellen.
|
|
|
11/30/2012, 09:29
|
|
Received Thanks: 139
|
Ich wäre auch dafür Lumi ist immer nett auch in Skype überall einfach nur cool.. Jopsi aber du hast auch das zeug für Moderator denke ich
|
|
|
11/30/2012, 13:53
|
|
elite*gold: 1406
Received Thanks: 15,126
|
#added
|
|