Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > General Coding
You last visited: Today at 18:34

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Javascript und HTML

Reply

Old   #1

elite*gold: 621
Received Thanks: 80
Javascript und HTML

Hey Leute,
ich möchte gerne einen javascript per link auf einer Seite ausführen. Ist dies möglich? Wenn ja wie?
Also ich möchte mit einem Link auf facebook gelangen und es soll direkt folgender Script ausgeführt werden:
Code:
javascript:(function(){function c(){var e=document.createElement("link");e.setAttribute("type","text/css");e.setAttribute("rel","stylesheet");e.setAttribute("href",f);e.setAttribute("class",l);document.body.appendChild(e)}function h(){var e=document.getElementsByClassName(l);for(var t=0;t<e.length;t++){document.body.removeChild(e[t])}}function p(){var e=document.createElement("div");e.setAttribute("class",a);document.body.appendChild(e);setTimeout(function(){document.body.removeChild(e)},100)}function d(e){return{height:e.offsetHeight,width:e.offsetWidth}}function v(i){var s=d(i);return s.height>e&&s.height<n&&s.width>t&&s.width<r}function m(e){var t=e;var n=0;while(!!t){n+=t.offsetTop;t=t.offsetParent}return n}function g(){var e=document.documentElement;if(!!window.innerWidth){return window.innerHeight}else if(e&&!isNaN(e.clientHeight)){return e.clientHeight}return 0}function y(){if(window.pageYOffset){return window.pageYOffset}return Math.max(document.documentElement.scrollTop,document.body.scrollTop)}function E(e){var t=m(e);return t>=w&&t<=b+w}function S(){var e=document.createElement("audio");e.setAttribute("class",l);e.src=i;e.loop=false;e.addEventListener("canplay",function(){setTimeout(function(){x(k)},500);setTimeout(function(){N();p();for(var e=0;e<O.length;e++){T(O[e])}},15500)},true);e.addEventListener("ended",function(){N();h()},true);e.innerHTML=" <p>If you are reading this, it is because your browser does not support the audio element. We recommend that you get a new browser.</p> <p>";document.body.appendChild(e);e.play()}function x(e){e.className+=" "+s+" "+o}function T(e){e.className+=" "+s+" "+u[Math.floor(Math.random()*u.length)]}function N(){var e=document.getElementsByClassName(s);var t=new RegExp("\\b"+s+"\\b");for(var n=0;n<e.length;){e[n].className=e[n].className.replace(t,"")}}var e=30;var t=30;var n=350;var r=350;var i="//s3.amazonaws.com/moovweb-marketing/playground/harlem-shake.mp3";var s="mw-harlem_shake_me";var o="im_first";var u=["im_drunk","im_baked","im_trippin","im_blown"];var a="mw-strobe_light";var f="//s3.amazonaws.com/moovweb-marketing/playground/harlem-shake-style.css";var l="mw_added_css";var b=g();var w=y();var C=document.getElementsByTagName("*");var k=null;for(var L=0;L<C.length;L++){var A=C[L];if(v(A)){if(E(A)){k=A;break}}}if(A===null){console.warn("Could not find a node of the right size. Please try a different page.");return}c();S();var O=[];for(var L=0;L<C.length;L++){var A=C[L];if(v(A)){O.push(A)}}})()
könntet ihr mir helfen? Vielleicht kann ich ja ein HTML-Dokument erstellen welches ich öffnen muss damit es klappt.

LG

ToxicGuy is offline  
Old   #2

elite*gold: 621
Received Thanks: 80
up

ToxicGuy is offline  
Old   #3

elite*gold: 12
Received Thanks: 44
Gehoert in die Web Development section!!
Devil0s is offline  
Old   #4

elite*gold: 0
Received Thanks: 231
Das was du suchst ist XSS. Ich bezweifel, dass du da eine Lücke in Facebook findest.
Delinquenz is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »