Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Flyff > Flyff Private Server
You last visited: Today at 03:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



World crash with the use of the element card :

Discussion on World crash with the use of the element card : within the Flyff Private Server forum part of the Flyff category.

Reply
 
Old   #1
 
ryuzakinara's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 28
Received Thanks: 5
Red face World crash with the use of the element card :

Hello all !

Thank you for the help you will give me.

No error is generated once World Crash.

Screen :
ryuzakinara is offline  
Thanks
1 User
Old 09/21/2019, 20:56   #2
 
Steffen Tequila's Avatar
 
elite*gold: 51
Join Date: May 2009
Posts: 338
Received Thanks: 76
Quote:
Originally Posted by ryuzakinara View Post
No error is generated once World Crash.

Screen :

we need information to help you.. Resource / Source changes?
maybe use the debug function on visual studio and post a screen.
Steffen Tequila is offline  
Old 09/22/2019, 11:16   #3
 
ryuzakinara's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 28
Received Thanks: 5
Arrow

On the resource side, very few additions.
I will test the debug mode.

Code - [CommonAll.h] :
Quote:
Code:
//=======================================================================================================================
//============================================= CONFIGURATION ===========================================================
//=======================================================================================================================
#define	__NEUZ_TITLE			"FLYFF"				//| Nom du serveur										[Fonctionnel]
#define	__NEUZ_IPSET			"127.0.0.1"			//| IP du serveur										[Fonctionnel]
#define	__NEUZ_PHASH			"kikugalanet"		//| Hash du mot de passe								[Fonctionnel]
#define	__NEUZ_BOOTS			"sunkist"			//| Cle de demarrage									[Fonctionnel]
#define	__NEUZ_CPORT			"5400"				//| Port de Neuz.exe									[Fonctionnel]
#define	__NEUZ_MSGVR			"20100412"			//| Version de Neuz.exe									[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
#define	__PETS_RATE				25					//| Rate d'exp des familiers							[Fonctionnel]
#define	__COUPLE_RATE			100					//| Rate d'exp des couples								[Fonctionnel]
#define	__GUILD_RATE			25					//| Rate d'exp des guildes								[Fonctionnel]
#define	__NEW_COLLECTOR_LV		20					//| Niveau max. du collecteur							[Fonctionnel]
#define	__MAX_SPEED				200					//| Vitesse de deplacement max.							[Fonctionnel]
#define	__MAX_INCANTATION		200					//| Vitesse incantation max.							[Fonctionnel]
#define	__MAX_COLLECT_BY_IP		3					//| Nombre max de collecteur par IP						[Fonctionnel]
#define	__CRITICAL_AWAKE		200					//| Chances d'avoir un eveil critique (1/x)				[Fonctionnel]
#define	__ALL_CS_PRICE			25000000			//| Prix all Casques,Armures,Gants,Bottes				[Fonctionnel]
#define	__ALL_MASK_PRICE		75000000			//| Prix all Masques									[Fonctionnel]
#define	__ALL_CSPET_PRICE		150000000			//| Prix all Famillier									[Fonctionnel]
#define	__MAX_BUY_ITEM			9999				//| Max achats d'items									[Fonctionnel]
#define	__AFK_STATE				30					//| Nom AFK en 30 min inactivité						[Fonctionnel]
#define	__PRAISE_GLOVES			1.50f				//| P : pourcentage d'augmentation de l'acclamation		[Fonctionnel]
#define	__MAX_GIFT_BOX			3					//| P : multiplicateur de drop max.						[Fonctionnel]
#define	__MULTIPLE_ITEM_PICKER	20.0f				//| P : Distance de ramassage des objets identiques		[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//============================================= Skill % =================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__PILE_OU_FACE			65.0f				//| 100.0f = +0%DMG / 65.0f = +35%DMG [Jester lvl-75]	[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//============================================= LECTURE =================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__RESDATA_V16								//| V16 - ResData										[Fonctionnel]
#define	__LECTURE_V16								//| V16 - Lecture										[Fonctionnel]
#define	__LECTURE_V17								//| V17 - Lecture										[Fonctionnel]
// #define	__LECTURE_V18								//| V18 - Lecture										[Fonctionnel]
// #define	__LECTURE_V19								//| V19 - Lecture										[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//=========================================== SÉCURITÉ/FIX ==============================================================
//=======================================================================================================================
#define __SECU_MSSBDLL_32	 						//| Sécurité mssb32.dll client							[Fonctionnel]
#define	__TRYGUARD									//| Système de securité (try - catch)					[Fonctionnel]
#define	__SFX_SHIELDS								//| SFX sur les boucliers								[Fonctionnel]
#define	__GAMEGUARD									//| Système de securité									[Fonctionnel]
#define	__GAMEMASTER								//| Avantages des GM									[Fonctionnel]
#define	__EXCEPTION_HANDLER_OFF						//| Géstionnaire d'éxception désactivé					[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//============================================== SYSTEM =================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__STATISTICS								//| Affichage amélioré des stats (H)					[Fonctionnel]
#define	__EATPET_STATS								//| Statistiques sur les ramasseurs						[Fonctionnel]
#define	__WORLDSERVER_MENU							//| Options sur WorldServer.exe							[Fonctionnel]
#define __EXP_INSTANCE								//| Exp stop en instances)								[Fonctionnel]
#define __FUREUR_TOUS								//| Fureur pour tous									[Fonctionnel]
#define	__FLY_LV1									//| Permet de voler à partir du Lvl 1					[Fonctionnel]
#define	__SHOUT_LV1									//| Permet de crier à partir du Lvl 1					[Fonctionnel]
#define	__HEAL_SHOW									//| Affichages de PV soignés							[Fonctionnel]
#define	__AUTO_MAX_SKILL							//| Augmentation automatique des compétences			[Fonctionnel]
#define	__NO_GUILD_DELAY							//| Pas de cooldown pour changer de guilde				[Fonctionnel]
#define	__IPMAXUN									//| Max de un compte par ip si désactivé				[Fonctionnel]
#define	__AWAKE_MASK								//| Bénédiction de la Déesse pour les masques			[Fonctionnel]
#define	__PLAYERTELEPORT							//| Téléportation à flarine par commande				[Fonctionnel]
#define	__MONSTER_BUFFS								//| Buff sur mobs										[Fonctionnel]
#define	__BUFFPLAYER								//| Commande buff joueur								[Fonctionnel]
#define __NO_COMMAND_LIMITATION						//| Affichage de toutes les commandes					[Fonctionnel]
#define	__REMOVE_MAX_RECOVER_RATE					//| Suppression de la limite de PV pour régénération	[Fonctionnel]
#define	__AWA_WITH_PENYACOST						//| Commande éveil [__AWAKE_WINDOW le désactive auto]	[Fonctionnel]
#define	__AWAKE_WINDOW								//| Fenêtre pour les éveils								[Fonctionnel]
#define	__PANG_SYSTEM								//| Remplacement de pang par piñata						[Fonctionnel]
#define	__GOLD_ATTRIBUTE							//| Attribut penyas (%)									[Fonctionnel]
#define	__CURSEUR_R									//| Curseur accésible dans la Resource					[Fonctionnel]
#define	__READ_PNG_FILES	 						//| Lecture .png										[Fonctionnel]
#define	__SUPPORT_1920								//| Support 1920x1080									[Fonctionnel]
#define	__NOM_STAFF									//| Titre pour les membres du staffs					[Fonctionnel]
#define	__DISPLAY									//| Séparateur ,										[Fonctionnel]
#define	__CHANNEL_COUNTER							//| Affiché les joueurs connécté au choix du canal		[Fonctionnel]
#define	__INSTANCE_SOLO								//| Instances Solo ou Guilde ou Groupe					[Fonctionnel]
#define	__PMA_GW									//| AUTO_OPEN_IDC modifier								[Fonctionnel]
#define	__INCREASED_SPAWN							//| Augmente le taux d'apparition des mobs				[Fonctionnel]
#define	__DUEL_EN_GROUPE							//| Duel en groupe										[Fonctionnel]
#define	__SPEED_CAST								//| Vit. d'incant pour tous les skills					[Fonctionnel]
#define	__PLAYER_LIST								//| Annuaire des joueurs								[Fonctionnel]
#define	__REPORT									//| Signaler bug/joueur directement en jeu				[Fonctionnel]
#define	__UPGRADE									//| Application pour améliorer des objets				[Fonctionnel]
#define	__FAST_NEUZ									//| Rapidité augmenté du neuz							[Fonctionnel]
#define __YS_CHATTING_BLOCKING_SYSTEM				//| Commande pour bloquer les msg						[Fonctionnel]
#define __NOACCT_LOCK								//| Suppresion des 15sec après un mdp erroné			[Fonctionnel]
#define __INVENTORY_168								//| Inventaire 168 places								[Fonctionnel]
#define __INVENTORY_SORTING							//| Bouton de rangement dans l'inventaire	  			[Fonctionnel]
#define	__ITEM_CONVERTER							//| Boutons supplémentaires dans l'inventaire			[Fonctionnel]
#define	__AUTO_PERIN_CONVERTER						//| Convertisseur de perins auto. dans l'inventaire		[Fonctionnel]
#define	__MIN_MAX_PENYAS							//| Boutons [+] et [-] pour les penyas					[Fonctionnel]
#define	__INVENTORY_SUP								//| Bouton supprimer dans l'inventaire modérateur		[Fonctionnel]
#define	__RUNES										//| Runes dans l'inventaire								[Fonctionnel]
#define	__EXTRA										//| Orbes spéciales										[Fonctionnel]
#define	__HIDE_COAT									//| Checkbox pour masquer les fashions					[Fonctionnel]
#define	__SEARCH_INVENTORY							//| Recherche item dans l'inventaire					[Fonctionnel]
#define	__ADDMENU2									//| AddMenu2( MMI_ "" );								[Fonctionnel]
#define	__ADDTEXTCOLOR								//| Ajout dwColor dans fonction AddText					[Fonctionnel]
#define	__ADDSHOPITEM								//| Fonction AddShopItem NPC							[Fonctionnel]
// #define	__INVENTORY_POINTER							//| Cadres sur items dans l'inventaire					[Fonctionnel]
// #define	__PREMIUM_GRADE								//| Parchemin VIP										[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//============================================= OFFICIEL ================================================================
//=======================================================================================================================
//=======================================================================================================================
//================================================ V15 ==================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__IAOBJ0622									//| V15 - Vaisseaux volants								[Fonctionnel]
#define	__Y_INTERFACE_VER3							//| V15 - Interface 3.0									[Fonctionnel]
#define	__ENVIRONMENT_EFFECT						//| V15 - Éffets environnementaux						[Fonctionnel]
#define	__BS_ADD_CONTINENT_WEATHER					//| V15 - Éffets meteos									[Fonctionnel]
#define	__BS_CHANGEABLE_WORLD_SEACLOUD				//| V15 - Transforme les oceans en nuages				[Fonctionnel]
#define	__BS_ADDOBJATTR_INVISIBLE					//| V15 - Ajoute les attributs invisibles				[Fonctionnel]
#define	__EVENTLUA_RAIN								//| V15 - Augmente l'exp quand il pleut					[Fonctionnel]
#define	__EVENTLUA_SNOW								//| V15 - Augmente l'exp quand il neige					[Fonctionnel]
#define __YENV										//| V15 - Post Processing Shader						[Fonctionnel]
#define	__YENV_WITHOUT_BUMP							//| V15 - Post Processing Shader without bump			[Fonctionnel]
// #define	__2ND_PASSWORD_SYSTEM						//| V15 - Code de banque à la connexion					[Fonctionnel]
#define	__CHANGE_2ND_PASSWORD						//| V15 - Modifier le code de banque à la connexion		[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//================================================ V16 ==================================================================
//=======================================================================================================================
#define __3RD_LEGEND16								//| V16 - 3e classes									[Fonctionnel]
#define __CROSSBOW									//| V16 - Arbalète										[Fonctionnel]
#define __IMPROVE_MAP_SYSTEM						//| V16 - Map											[Fonctionnel]
#define __INSTANCE_AGGRO_SYSTEM						//| V16 - Aggro											[Fonctionnel]
#define __ITEMLINK									//| V16 - Link des objets dans le chat					[Fonctionnel]
#define __NEW_ITEM_VARUNA							//| V16 - Baruna										[Fonctionnel]
#define __NEW_PROP_PARAMETER						//| V16 - Lecture										[Fonctionnel]
#define __SYS_SCR_CANCELLATION						//| V16 - Parchemin déliant								[Fonctionnel]
#define __NEW_STACKABLE_AMPS						//| V16 - Parchemins de maîtrise						[Fonctionnel]
#define __NEW_WEAPON_GLOW							//| V16 - Nouveaux SFX									[Fonctionnel]
#define __NO_SUB_LANG								//| V16 - Language										[Fonctionnel]
#define __LOADING_SCREEN_UPDATE						//| V16 - Images de chargement des maps					[Fonctionnel]
#define __NEW_SKILL_TREE							//| V16 - Nouvel arbre des compétences					[Fonctionnel]
#define __NO_AFTER_SKIN								//| V16 - TextBanner off								[Fonctionnel]
#define __SYS_SYS_ITEMMODELRETURN					//| V16 - Parchemin de beauté naturelle					[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//================================================ V17 ==================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__LOOKCHANGE								//| V17 - Lookchange									[Fonctionnel]
#define __FASHION_COMBINE							//| V17 - Fusion de fashions							[Fonctionnel]
#define __BARUNA_PIERCING							//| V17 - Piercing baruna								[Fonctionnel]
#define __COLOSSEUM									//| V17 - Coliseum										[Fonctionnel]
#define __UPGRADE_SUCCESS_SCROLL					//| V17 - Parchemin d'améliorations						[Fonctionnel]
#define __NEW_QUEST_EMOTICON_V17					//| V17 - Émoticône Quête								[Fonctionnel]
#define	__TREASUREBOX								//| V17 - Coffre au trésor								[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//================================================ V18 ==================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__PAID_SET									//| V18 - PaidWorldTicket.txt/PaidWorldSet.txt			[Fonctionnel]
#define	__CASH_AREA									//| V18 - Cash area										[Fonctionnel]
#define	__RANDOMOPTION_RETRY						//| V18 - Parchemin de mémoire sélective				[Fonctionnel]
#define	__ICON_USING								//| V18 - Check sur items utilisé						[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//================================================ V19 ==================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__QUEST_COND_V19							//| V19 - PropQuest.txt lecture							[Fonctionnel]
#define	__MARKET_TELEPORT_V19						//| V19 - Téléportation vers le marché					[Fonctionnel]
#define	__NEW_EXCHANGE_V19							//| V19 - Echange NPC									[Fonctionnel]
#define	__SZJOB_ICON								//| V19 - Icon dans Probjob								[Fonctionnel]
#define	__PROPJOB_BOW								//| V19 - Bow Dmg dans Probjob							[Fonctionnel]
#define	__PRELOAD_INC								//| V19 - PreLoadDefine.inc / PreLoadText.inc			[Fonctionnel]
//=======================================================================================================================
//================================================ V20 ==================================================================
//=======================================================================================================================
#define	__DIALY_QUEST								//| V20 - Quête Quotidienne								[Fonctionnel]
#define	__COSTUME_UPGRADE							//| V20 - Mise à niveau de costume						[Fonctionnel]
// #ifndef __DBSERVER
// #define	__NEWCARD_UPGRADE							//| V20 - Nouvelle carte de mise à niveau				[Fonctionnel]
// #endif
//=======================================================================================================================
//============================================= FIN SYSTEM ==============================================================
//=======================================================================================================================
ryuzakinara is offline  
Old 09/23/2019, 20:46   #4
 
ryuzakinara's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 28
Received Thanks: 5
that's my mistake :

ryuzakinara is offline  
Old 09/23/2019, 21:09   #5

 
elite*gold: 353
Join Date: Jan 2013
Posts: 924
Received Thanks: 617
Kiseku is offline  
Old 09/23/2019, 21:13   #6
 
ryuzakinara's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 28
Received Thanks: 5
Following the addition of __COSTUME_UPGRADE.
an idea ?
ryuzakinara is offline  
Old 09/23/2019, 22:56   #7

 
elite*gold: 28
Join Date: Feb 2010
Posts: 463
Received Thanks: 277
Quote:
Originally Posted by ryuzakinara View Post
Following the addition of __COSTUME_UPGRADE.
an idea ?
Fait nous le plaisir de double clique sur le CItemUpgrade::CItemUpgrade() ligne 33, ensuite tu développe l'erreur et les arguments.
ZeroTwo02 is offline  
Old 09/24/2019, 18:11   #8
 
ryuzakinara's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jul 2015
Posts: 28
Received Thanks: 5
#Resolved
Thanks you

Forget it :
ItemUpgrade.lua
Code:
tCostume = { 10000, 10000, 4000, 3000, 2000, 1000, 500, 250, 125, 62 };
ryuzakinara is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Trading] CW trading pro Element+20 STA knuckle to your pro MP STR element+20 knuckle!
06/11/2019 - Flyff Trading - 0 Replies
close
VB CSS Element abfragen (Webbrowser Element)
08/12/2014 - .NET Languages - 2 Replies
Hallo und danke fürs Lesen! :) Es gibt auf einer Webseite den Code: <span class="button-text">Lesen</span> ; Ich würde gerne wissen ob 'span' das CSS Element 'display: block;' hat, da die Webseite sich durch javascript öfters ändert. Grüße, David
Crash. Crash. Crash. Help?
10/30/2009 - Dekaron - 10 Replies
Okay EPVPr's, I have a question for you. Is anyone else having the 2moons/dekaron client crash on them as much as it is for me? I'll explain my full situation unlike alot of people on here(I'm sure most of you guy's know what i'm referring to :p) Situation: I start 2Moons, login. Usually on char select i'll open CE 5.5 from my "Up To Date" .CT file. Other times it will be "in map" depends on the situation as you all know. With as little as only one script activated(or even all) which most...



All times are GMT +1. The time now is 03:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2025 elitepvpers All Rights Reserved.