Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 20:57

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Diablo III - Error 82 - Fix

Closed Thread

Old 06/13/2012, 19:45   #361

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
you can save the filter. you have to do it for every log in. but with simple load-apply its a thing about 20 seconds

Vertaga is offline  
Old 06/13/2012, 20:09   #362

Received Thanks: 3
Quote:
Originally Posted by marrat1985 View Post
You probably lost connection or something. WPE is only involved when logging in, after that it doesn't do anything.
WPE is involved whenever you need to fool the login infos.
But what if those infos are requested AFTER the login for security check ?

I think that's what happened and because I didn't have WPE on, the game stopped loading and I got a error 3950 wich is an login related error.

ron_paul is offline  
Old 06/13/2012, 20:21   #363

Received Thanks: 8
it s clear that u can only find russians on ur list. its the russian version, if u know somebodys battletag/id/email u can add him to ur friendslist. i'm playing with some germans, so its possible, but in normal u r around russians

greets

Edit: NoEx <3 ur 8 Bit-Music in ur patcher. Best sound ever. ty for this great tool
yehowah is offline  
Old 06/13/2012, 20:59   #364

Received Thanks: 491
Quote:
Originally Posted by warp08 View Post
sollte es nicht ein leichtes sein die md5 summe des WPE Tools random zu ändern ? da genügt eine kleine Änderung im code wo das prg. nie hinguggt und gut is ? Ich glaub ich hab so ein prg. schon in den fingern gehabt das md5 sums ändert indem es an die exe oder dll hinten bzw. vorne was anhängt und die Funktion gleich lässt aber das prg in der md5 ändert.
sollte in vb machbar sein die md5 des wpe randomen zu lassen nach jeden start !

Habs schon wieder gefunden das prg. für md5 ändern, habs getestet die größe und md5 der Datei wpe pro - modified hat sich geändert und funktioniert immer noch tadellos.

Link:

es geht aber hauptsächlum um den hashecode der dll. diese werden durch den API-Scanner erkannt. kann dien Programm das auch ändern?

Supernuss is offline  
Old 06/13/2012, 21:08   #365

elite*gold: 5
Received Thanks: 5,203
Quote:
Originally Posted by deselby83 View Post
just wondering, do we need to do this everytime we play or just once?
thanks
You just have to do it once, then start the game as usual and it should work properly.

Quote:
Originally Posted by yehowah View Post
Edit: NoEx <3 ur 8 Bit-Music in ur patcher. Best sound ever. ty for this great tool
You're welcome.
jumalauta is offline  
Thanks
2 Users
Old 06/13/2012, 22:38   #366

also ich hab auch die beiden dlls(spy) von wpe mit dem md5changer geändert, diese bekommen ebenfalls andere größe und md5 sum. sollte also auf dauer nicht auffindbar sein diese lösung.
das einzige was blizzi noch machen kann ist die Login zu encrypten oder ihn komplett anders gestalten.
die Dateinamen und ihre internen Kennungen und Beschreibungen habe ich auch mit einem anderen changer geändert. also der wpe ist jetzt sowas von nicht mehr als wpe zu erkennen und verrichtet immer noch bestens alle dienste.
warp08 is offline  
Old 06/13/2012, 22:53   #367

elite*gold: 4
Received Thanks: 247
Was ist überhaupt sicherer das Programm von jumalauta oder doch Wpe?
Masgaripa is offline  
Old 06/14/2012, 00:16   #368

@warp08: Welches zweite Tool hast du zum ändern der internen Kennung der dlls verwendet?
Gater80 is offline  
Old 06/14/2012, 00:20   #369

First big thanks to deathkeeper for all his fantastic work and tutorial!

To prevent warden from detecting wpe I changed the name of the dll's and changed some text messages ("This program cannot run in DOS mode") with a disc editor. My question is now if this is sufficient to fool warden?
Appso is offline  
Old 06/14/2012, 07:43   #370

Received Thanks: 27
the problem with warden is they make delayed bans like vac.
Its the same with bots..ur flagged and 2-3-4 weeks later you get banned...

so you guys be warned to mod. blizz. files
shuuky is offline  
Old 06/14/2012, 09:37   #371

Received Thanks: 2
Quote:
Originally Posted by warp08 View Post
also ich hab auch die beiden dlls(spy) von wpe mit dem md5changer geändert, diese bekommen ebenfalls andere größe und md5 sum. sollte also auf dauer nicht auffindbar sein diese lösung.
das einzige was blizzi noch machen kann ist die Login zu encrypten oder ihn komplett anders gestalten.
die Dateinamen und ihre internen Kennungen und Beschreibungen habe ich auch mit einem anderen changer geändert. also der wpe ist jetzt sowas von nicht mehr als wpe zu erkennen und verrichtet immer noch bestens alle dienste.
Upload!
skatemaza is offline  
Old 06/14/2012, 10:00   #372

Also ich kann die .exe und .dlls gerne uploaden, aber der "Sinn" dahinter ist das sie jeder für sich "random" erstellt die md5 Änderungen und interne Bezeichung, somit hat blizzi no chance sie zu finden.wenn jeder wieder meine nimmt, ists nicht viel anders als mit der originalen, logo oder

Grüsse !
warp08 is offline  
Old 06/14/2012, 10:03   #373

Received Thanks: 1
@warp08:
Klar, macht Sinn. Aber welches zweite Programm hast du denn verwendet, um die Dateinamen und Bezüge zu ändern? Danke schonmal!
Degendoth is offline  
Old 06/14/2012, 10:27   #374

Received Thanks: 3
I had someone here fix it for me on skype it worked and all for last days and could do it myself by loading the filter.

However now when I do the exact same thing it doesn't lift the error.

Blizzard Fix the method??

If anyone could help on skype? (reconhelllol) That's 3x L

Much appreciated.
chrisssj3 is offline  
Old 06/14/2012, 11:43   #375

Um die Bezeichung und interne Kennungen der exe und dll zu verstümmeln verwende ich dieses prg., glaube zumindest das es das war sieht ziemlich gleich aus, aber google hilft sicher weiter zur not

bei mir meldet sich die api und die exe dann als office zb.

warp08 is offline  
Closed Thread

« id unid items | [Release] Diablo 3 Gold/Cash Bot v3 by RoxoR »