Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Diablo 2
You last visited: Today at 09:48

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

D2NT 1.8.5 Rush Bot

Discussion on D2NT 1.8.5 Rush Bot within the Diablo 2 forum part of the Other Online Games category.

Closed Thread

Old   #1

Tyon's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 525
D2NT 1.8.5 Rush Bot

Nicht von mir getestet aber die exe ist laut Virustotal clean.
Ist die optimierte Version eines relativ bekannten Bots von roflman der jedoch absolut überladen und unübersichtlich ist.
Funktioniert mit Hammerdin und Sorc wobei die Sorc relativ unsicher sein soll.

Credits: roflman (original Bot), Thursty

Features:

- D2NT 1.8.5

- Use the Page Down key on your keyboard to cycle through bot scripts.

- Config has been revamped. I challenge you to fail setting up your bot without additional help.

- Bot does not use any delays. It will progress as fast as you can come into a portal or move to the next act.

Individual script changes:

- Andariel: Move to Catacombs 4, open TP, wait for quester => kill Andy, move to town, wait for group to move to Act 2.

- Radament: Move to Sewers 3, move to Radament, open portal and go to town (to avoid mercenaries killing Radament), wait for quester => go back inside, kill Radament, make TP near Book of Skill, wait until all Books of Skill have been looted.

- Cube: Move to Halls 3, clear area, wait for quester. *This quest will only be done in Normal mode.

- Staff: Move to Maggot Lair 3, clear area, wait for quester.

- Ammy: Move to Viper 2, clear area, wait for quester.

- Summoner: Teleport to summoner, make TP in north corner of his room, go to town and wait for quester => go back in, kill summoner, make new TP, wait for quester to read scroll, use red portal, use canyon WP for town stop. *This script will move in alternate locations if a ranged merc is detected, to avoid killing Summoner. (thanks Diablo2Freaks) Script has been drastically reduced in size.

- Duriel: Move to Tal Rasha's tomb, move to orifice room, clear area, wait for quester => wait for staff to break an entrance to Duriel's lair, kill Duriel. Make Harem TP*, wait for group to move to Act 3. *Harem 1 TP was preserved from Roflman's script.

- Lam Esen's Tome: Script has been fixed to enter Ruined Temple at 100% accuracy. Bot will make TP at tome and wait for quester.

- Travincal: Make TP for quester, kill council, wait for quester to leave before making a new TP for cubes.

- Mephisto: (Optionally) kill council, then make tp for quester, kill Mephisto and wait until group moves to Act 4.

- Izual: Find Izual, make TP, and wait for quester in town. It will then take the tp, clear the area, kill Izual, and wait for quester to finish the quest and leave.

- Diablo: Bot will (optionally) clear Chaos Sanctuary, kill seal bosses, make TP and wait for quester => kill Diablo, wait for group to move to Act 5.

- Shenk: Bot will make TP, wait for quester, kill Shenk.

- Anya: Bot will teleport to Anya, make TP, wait for Anya to be rescued before progressing.

- Ancients: Bot will teleport to Ancients, make TP, wait for quester, initiate quest, kill Ancients.

- Baal: Bot will move to Throne, make TP in corner, clear area, kill 5 waves of Baal minions, zone into Baal's chamber, wait for quester, kill Baal.

- Waypoints: As per Roflman's concept. The script has been rewritten in 84 lines (down from over 1500). Bot will wait for you to get WP and return to town before making a new TP. Bot will share all WPs that you have, it will not error out if you are missing a WP.

**In almost all cases while bot is waiting for quester/quest event, it is also guarding its vicinity against wandering monsters.

Downloads:

Führt zu 99% zu einem Ban. Detected by Warden.

Tyon is offline  
Old 08/29/2009, 20:01   #2

Received Thanks: 43
hmm hat jemand erfahrung damit gemacht?

hätte den vorgestern testen können ******
MrTorture is offline  
Old 08/29/2009, 20:22   #3

xdoddestroyer's Avatar

elite*gold: 20
Received Thanks: 922
wie sieht es mit safe aus?? schonmal einer probiert war die letzen 10tage nicht on no time!

mfg

matze
xdoddestroyer is offline  
Old 08/29/2009, 20:25   #4

Dschingis's Avatar

Received Thanks: 90
Wenn mir jemand sagt das Warden meinen Accounts nichts tun wird test ich das mal, wenns klappt gibtsn paar free Rushes
Dschingis is offline  
Old 08/29/2009, 20:29   #5

xdoddestroyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dschingis View Post
Wenn mir jemand sagt das Warden meinen Accounts nichts tun wird test ich das mal, wenns klappt gibtsn paar free Rushes
naja virus ist schonmal 0% gefuden und free rush kann dan ja eh jeder^^

mfg

matze
xdoddestroyer is offline  
Old 08/29/2009, 22:34   #6

z3r0's Avatar

Received Thanks: 14
Wenn sich einer mal erbarmt und testes bitte gleich bescheid geben ^^
z3r0 is offline  
Old 08/30/2009, 00:19   #7

Dschingis's Avatar

Ich habs grad getestet, fehlen aber ein paar wps bei mir - die sammel ich jetzt grad alle ein

und wie kann ich beim ntbot einstellen dass er kein spiel erstellt sondern ich das von hand mach? ich hab etz den delay fürs erstellen auf 60 sekunden gesetzt und join in der zeit ein spiel: suboptimal
Dschingis is offline  
Old 08/30/2009, 00:50   #8

Received Thanks: 439
warden ist off!
Mecco-Pekko is offline  
Old 08/30/2009, 01:46   #9

co_cain's Avatar

Received Thanks: 107
hi,

hab ihn getestet er läuft eigendlich gut, bis auf dass er in der wurmgruft und in temper der klauenvipern 3 mal abgebrochen hat bevor ich den stab oder amu nehmen kann aber ansonsten tolle arbeit.

mfg
co_cain is offline  
Old 08/30/2009, 12:42   #10

climax's Avatar

Received Thanks: 86
Grade getestet 8/10, wirklich nice, habe 1x mich selbst, und dann nen kumpel gerusht. Wir Vorposter meinte, bei Vipern kackt er ab, da musste ich manuell pausieren und schnell clearen, aber sonst recht schick.
climax is offline  
Old 08/30/2009, 14:39   #11

Dschingis's Avatar

Hm, Vipern und Maggot Lair kackt er öfters ab. Ansonsten top!
Und btw, die Ausreden im B.net werden immer besser:
"Hellforge Hammer need 35str, need 1lvl for 35str, pls do Dia with me!"
"laaaaag gg" -> left game
Ein einziger Haufen ****...
Dschingis is offline  
Old 08/30/2009, 16:18   #12

climax's Avatar

Received Thanks: 86
Quote:
Originally Posted by Dschingis View Post
Und btw, die Ausreden im B.net werden immer besser:
"Hellforge Hammer need 35str, need 1lvl for 35str, pls do Dia with me!"
"laaaaag gg" -> left game
Ein einziger Haufen ****...
Richtig, deswegen rush ich mich nur selbst oder Kumpels, sind halt viele Assis unterwegs.
climax is offline  
Old 08/30/2009, 16:36   #13

Dschingis's Avatar

habs auch nur zum ausprobiern gemacht, hab etz alle Quest Waypoints auf allen Schwierigkeitsgraden^^
Rushe für 3fg mit Quests + WPs
Dschingis is offline  
Old 08/30/2009, 17:38   #14

xdoddestroyer's Avatar

das ist doch mal ne methode lvl service zu machen bzw rushen ^^ meiner meinung nach optimal oder was meint ihr

mfg

matze
xdoddestroyer is offline  
Old 08/30/2009, 18:01   #15

Dschingis's Avatar

Man muss leider ständig dabei sein weil er ab und zu das Telen verkackt. Wenn er das auch noch packt kann man ihn weiterempfehlen...
Dschingis is offline  
Closed Thread