Whenever the bot comes in part from the daily bonus loguin winter gives an error in windowns, the screen turns blue and the computer restarts, as my settings setup for it restart very quickly so I did not see the name of the error more had something related to physical memory, I have problem only with your bot more also with the trapdoor, same error, and when the computer is restarted it is slow and a system message appears warning "the windowns has recovered from a serious error "
Own operating system windowns xp professional SP3.
1GB of ram, intel dual core E2160 procesador 1.80 ghz
PS: I used the google translator to write the text in English.
Guten Morgen.
Ich bräuchte mal Hilfe. Und zwar wenn ich den Bot starte steht bei mir das ich die aktuelle Version von Adobe Flash Player brauche.
Ich habe ihn installiert aber es kommt immer wieder das gleiche.
Selbst kann ich ja spielen da Adobe ja installiert ist.
Weiß jemand rat?
Guten Morgen.
Ich bräuchte mal Hilfe. Und zwar wenn ich den Bot starte steht bei mir das ich die aktuelle Version von Adobe Flash Player brauche.
Ich habe ihn installiert aber es kommt immer wieder das gleiche.
Selbst kann ich ja spielen da Adobe ja installiert ist.
Weiß jemand rat?
Whenever the bot comes in part from the daily bonus loguin winter gives an error in windowns, the screen turns blue and the computer restarts, as my settings setup for it restart very quickly so I did not see the name of the error more had something related to physical memory, I have problem only with your bot more also with the trapdoor, same error, and when the computer is restarted it is slow and a system message appears warning "the windowns has recovered from a serious error "
Own operating system windowns xp professional SP3.
1GB of ram, intel dual core E2160 procesador 1.80 ghz
PS: I used the google translator to write the text in English.
Oh ok, probably with some pixelsearch because I saw it failing once; it kept clicking on one of these christmass places on x-1 maps :P
Anyways, good work @creator(s)
BoxyBot Background's with GG's Background 11/26/2016 - DarkOrbit - 8 Replies BoxyBot Hintergrundbilder
Hier sind die Piratenmaps zu sehen im Hintergrund und die Galaxy Gate Map's falls ihr ja im GG seit weil dieses schwaze Hintergrund ist ja schei***
Ich weiß es gibt schon einen Therad mit den Hintergrunden aber es gab sie nicht mit den Piraten Maps & GG's also habe ich mal bisschen daran rumgespielt.
Anleitung :
1) Entpackt : BoxyBot Backgrounds
2) BoxyBot Ordner öffnen
[Bot] Background 11/27/2013 - Seafight - 14 Replies He guys, I just want to say, don't decide to fast to buy the Cubebot. Another bot wil come that is much safer, and cheaper then this.
But its you'r choice :)
Pleas vote what you think.
-GP
[S] YT - Background [B] e*g 01/02/2013 - Artist Trading - 6 Replies Hey ho liebe GFXler
Ich hab demnächst vor 'n paar Videos, just 4 fun ,auf Youtube hochzuladen, aber bevor ich das mach würde ich gerne nen netten YT Hintergrund haben wollen..
Ihr braucht euch nicht mit C4d auskennen!
Warum? Weil das einfach nicht kreativ ist und meiner Meinung auch so aussieht..
Es wäre aber nicht schlecht wenn ihr etwas zeichnen könnt.. muss garnicht super gut aussehen..
Ich stell's mir etwa so vor wie bei â˜* coldmirror â˜* - YouTube
New background 01/21/2012 - Need for Speed World - 6 Replies Hi,
I have just made a new background for my new Website
could you check it out, and give me feedback on what you think of it?
thanks ;)