hi - i dont have problem with 1.21 , but with new versions .. with 1,24 - evrything i ok ,but when i go to 5-1 5-2 5-3 - program starts but i cant move ship on game window -only on mini map of open stealth - whaths happen ? whe i deactiving proxy settings- game stars normaly Please help
is better or you to use 2 brawser o internet ex mozila google crome 1 set proxi 1 free with the problem of moove the ship on the game is probabli rom your internet conection
hey guys openstealth doesnt work for me ande i have updated it to 1.24 and reinstalled javax32 but still doesnt work,i press help on prog and there is a note "if 5-1,5-2 and 5-3 maps do not work Remove %UserProfile%\Openstealth folder and i opn the folderd but i cant find userprofile . so can anyone help me please
OS does not work because it was a game update. I do not write over and over again that you have a problem. Wait patiently as the author of the program will do a new version! You should be grateful and so IbotArts shooter for the fact that they put so much work and time to create probably the best program to DO!
[Release] PBDO Bot - Official Thread 06/09/2013 - DarkOrbit - 2774 Replies Hallo Community!
Habe etwas Zeit gefunden diesen Post zu unserem Bot zu machen.
Wir sind ja schon eine Weile released und der alte Thread nur für die Beta war.
Ich hoffe, der wurde auch schon geclosed.
Hier finden Sie dann immer wieder Patchnews und andere nützliche Informationen zu unserem Bot.
Unsere Homepage:PBDO Darkorbit Bot - Portal
Für die Mods: Hier ist der URL ... hört mit dem Scheiß Verwarnen auf, lernt lesen.
Links