Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Other Trading > Coders Trading
You last visited: Today at 10:03

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Biete Programmierung euer Webseitenidee sei es ein Game,Social Network oder sonstiges

Discussion on Biete Programmierung euer Webseitenidee sei es ein Game,Social Network oder sonstiges within the Coders Trading forum part of the Other Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2015
Posts: 8
Received Thanks: 0
Arrow Biete Programmierung euer Webseitenidee sei es ein Game,Social Network oder sonstiges

Je nach Idee und Konzept stellt sich dann mein Preis zusammen.

Zur Implementierung verwende ich die neuesten Technologien die natürlich umso einfacher zu verwenden sind als ältere was dazu führt dass ich viel günstiger eure Idee umsetzen kann und ihr umso bessere Ergebnisse bekommt.

Meldet euch!
KRASSEKACKEMAN is offline  
Reply

Tags
webseitenerstellung


Similar Threads Similar Threads
[NEW] Tools Hack Game Facebook: Social Game+King Game [social-max.com]
07/04/2014 - Dragon City - 3 Replies
http://social-max.com All King Game + Social Game +Hack event worl cup 2014 +Hack gems + food + ............. all dragoncity +++Monster Legend++++ Menu Hack Game Social Dragon City Dragon City Dragon City SP
Social Network programmierung
07/09/2013 - Coders Trading - 11 Replies
Hey, ich suche ein Team für die Programmierung eines Social Network, wie es zurzeit noch nicht vorhanden ist. Das Publikum betrifft allein in Deutschland eine breite Masse von über 100k Menschen täglich. Wer interesse hat, meldet sich! Cheers
[S] steam spiel wie l4d2 oder sonstiges[B]psc oder sonstiges
09/01/2012 - Trading - 0 Replies
hey topic



All times are GMT +2. The time now is 10:03.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.