Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Popular Games > Call of Duty
You last visited: Today at 02:40

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Upcoming CoD youtube channel!

Discussion on Upcoming CoD youtube channel! within the Call of Duty forum part of the Popular Games category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 7
Upcoming CoD youtube channel!

Hello everybody its your fellow gamer Awktober! I play on the xbox one and 360 and I play competitively through MLG. I recently made a youtube channel and am looking to help it grow. I have some decent videos up already with more to come! So if you could hit me with a subscription it would mean alot (:

Youtube.com/MrAwktober

Twitter.com/Awktober_GB

Thanks ahead of time, enjoy, and game on!
sp3ak3rs is offline  
Old 07/18/2014, 23:13   #2

elite*gold: 0
Received Thanks: 1,815

closed
Mr. Highlife is offline  
Thanks
1 User
Closed Thread

Similar Threads Similar Threads
[Buying] Youtube channel Intro + Channel Bild
05/16/2014 - Artist Trading - 5 Replies
Hallo zusammen, Ich bin auf der Suche nach einem Intro für meinen Youtube Channel www.youtube.com/channel/UCBY4L9wW7yoYbA8-R8gKmlg Es ist für das Game 4story. Das Intro was ich momentan benutze ist von Flixpress aber ist nicht so mein Fall, ich suche ein Intro das mehr bietet als die von Flixpress zb. das von www.youtube.com/channel/UCBY4L9wW7yoYbA8-R8gKmlg Neben den Intro such ich auch noch ein Channel Bild wo der Name: KriTeX zu sehen ist und eventuell auch: jetzt Abonnieren ...
Neuer Youtube Channel like Grasshyren Channel
04/13/2011 - League of Legends - 17 Replies
Ja ich dachte mir, da es schon etwas für Amerikaner, Engländer usw. gibt, warum auch nicht für Deutsche? Unser Clan ist zwar klein aber immerhin :D. Er heißt ramatique. Fragt mich nicht wie wir auf diesen Namen gekommen sind. Lange Rede kurzer Sinn. Wenn ihr Lust habt mit uns mal zu zocken, könnt ihr mich gerne in Youtube oder LoL pnnen. Der Channel ist neu und muss noch umdekoriert werden. Wenn ihr keine Lust habt mit uns zu spielen könnt ihr uns/mich ja immer noch abonnieren :). Es wird...

All times are GMT +2. The time now is 02:40.