Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 21:38

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

battlefied

Discussion on battlefied within the Battlefield forum part of the Popular Games category.

Closed Thread

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 0
battlefied

lo mejor de los juegos yo lo recomiendo jeje saludos
eduardonaval is offline  
Old 10/08/2012, 23:32   #2

elite*gold: 1
Received Thanks: 159
Please write in English.... -.-
Freak2011 is offline  
Closed Thread

Tags
los mejores

Similar Threads Similar Threads
Sell Battlefied Heroes Account
10/05/2012 - Origin Trading - 1 Replies
Hi, everybody i'm here cuz i'd like to sell my battlefied heroes account, i spend to this account 50$ I accept only paypal: The account has 3 heroes their rank are: Gunner:8 Commando:6 Soldier: 10
[S]Battlefied 2 Bad Company 2[B]PSC
08/22/2012 - Origin Trading - 0 Replies
biete 8,45€ mypsc. pm
Battlefied 2 Bad Company 2 + Vietnam
08/21/2012 - Origin Trading - 1 Replies
Verkaufe einen Battlefied Bad Company + Vietnam Account, da ich auszeitlichen gründen einfach keine zeit mehr finde. Dazu gibt es kostenlos einen Dead Space 2 Account dazu und das für 10 Euro Paysafecard. PS: Ein Verkläufer gibt nie seine Ware als erstes an seinen Kunden ohne davor bezahlt zu werden. Beispiel: Ebay LG
Verkaufe 1 Battlefied Bad Company 2 Deluxe Edition Key! Für e*gold
06/27/2012 - elite*gold Trading - 3 Replies
Verkaufe 1 Battlefied Bad Company 2 Deluxe Edition Key! Für e*gold Wie viel e*gold ? Bietet ! Mindes 360! http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/skypeicon cardpln1fceohg.png
Battlefied 3 Laggs
11/05/2011 - Battlefield - 3 Replies
Hallo :) Ich möchte mal Fragen warum mein Battlefield 3 laggt... Ich habe eine ATI Radeon HD 6870 und einen AMD Dual Core Prozessor 2.7 GHz! Ich meine es ist ja schon komisch wenn ich mit 'ner Auflösung von 1024 x 768 spiele und es immernoch laggt ? Oder ist der Prozessor dafür auch zu schlecht ? Freue mich über Antworten :)

All times are GMT +2. The time now is 21:38.