Hi,
I would like to know how to hook an account with my bot,
Example i play conquer online.I open my bot and it show my char name and i click hook,and then bot is connected to my account,how to hook the bot to the character,
Thank you
You need to find and then call the internal login-function of the game client. You can do this by either injecting a DLL and calling the function using function pointers (which is not possible with AutoIt) or you can do it from an external program using the CreateRemoteThreadEx-API.
If you want to login without the client, you need to find out the packet-encryption (if there is any) and parse the game protocol. This takes much more effort though.
injecting a DLL and calling the function using function pointers (which is not possible with AutoIt)
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Quote:
Originally Posted by SaM.ThE.MaN
auto it cant hook accounts?but Hiyoal this it with elipse
Hook is not the correct term for what you're trying to do, I assume you're trying to 'hook' the account which means 'read' some values related to the character
You can also try to connect your DLL with AutoIT for example with Guimessages. So the real hook is in your DLL, but you can call your functions from your AutoIT script.
PS: Maybe take a look at a project called "Guildwars Client Api"
d3d Hooking WarRock 07/11/2010 - General Coding - 12 Replies hi liebe com,
kann mir jemand vllt d3d oer no menue hack tut empfehlen geht auch aus diesen forum ich hab mich ein bisschen mit olly und ida pro auseinander gesetzt und möchte jetzt meinen ersten hack mit Visual c++ erstellen
gebe thx!
PS: C++ lerne ich grad
C++ D3D Hooking 08/24/2009 - C/C++ - 12 Replies Hallo zusammen,
ich stehe gerade vor folgendem Problem:
ich habe eine DLL und einen Loader gecoded, jedoch will ich anstelle des Loader einen Injecter haben, sprich: das spiel, in das injected werden soll, soll schon laufen. Natürlich hab ich das ganze schon probiert, jedoch werden die D3D-funktionen nicht wirklich gehookt, da die DLL auf ein Direct3DCreate9 wartet. Da diese Funktion aber wahrscheinlich direkt beim Starten des "Opfer-Spiels" ausgeführt wird, werden deswegen die anderen...
D3D9 Hooking 06/06/2009 - General Coding - 1 Replies Guten Abend die Damen und Herren.
Wie im Titel des Threads angegeben geht es um D3D9 Hooking.
Die implementierung von den folgenden interfaces als Proxy habe ich bereits
erstellt:
IDirect3D9 -> D3D9Impl
IDirect3DBaseTexture9 -> D3DBaseTex9Imp
IDirect3DCubeTexture9 -> D3DCubeTex9Imp
IDirect3DDevice9 -> D3DDevice9Imp
Another way of Hooking -> PeterPan 03/21/2008 - General Coding - 6 Replies Hi,
i wanted to share some ideas and looking for ideas/comments.
Some of you might already have read about Hooking code (Detours,etc).
PeterPan tries to install the Hook in a more generic&easier way.
The old approach
It works like this:
We take CreateFileA as an example. Looking at the disassembly you will see: