Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Aion
You last visited: Today at 00:48

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Loginserver IP?

Discussion on Loginserver IP? within the Aion forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
wolfilein's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 328
Received Thanks: 111
Loginserver IP?

Hi Leute,
da ich das Spiel.nicht installiert habe, sondern in einem Ordner bekommen, kann ich es nicht übr den Launcher starten und muss mir sozusagen einen eigenen machen. Nur fehlt mir dazu die IP und der Port für die Gameforge server. Wie bekomm ich die raus; bzw. weiß die jrmand? wäre klasse!

Danke & MFG
wolfilein is offline  
Old 03/01/2012, 19:09   #2
♥ Yuuki Asuna ♥



 
DarkOPM's Avatar
 
elite*gold: 45
The Black Market: 140/0/0
Join Date: Jun 2005
Posts: 54,474
Received Thanks: 8,538
Ich hatte das Game selbst nur kopiert und mittels eines älteren Betalaunchers von NC Soft das ganze dann zum laufen gebracht. Der Launcher hat nämlich die bereits vorhandenen Dateien erkannt
Ist natürlich keine Garantie aber einen Versuch wert.

DarkOPM is offline  
Thanks
1 User
Old 03/01/2012, 19:13   #3
 
wolfilein's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2009
Posts: 328
Received Thanks: 111
Quote:
Originally Posted by DarkOPM View Post
Ich hatte das Game selbst nur kopiert und mittels eines älteren Betalaunchers von NC Soft das ganze dann zum laufen gebracht. Der Launcher hat nämlich die bereits vorhandenen Dateien erkannt
Ist natürlich keine Garantie aber einen Versuch wert.

Danke dir schonmal, bin am ausprobieren^^
wolfilein is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
LoginServer
11/26/2011 - WarRock - 6 Replies
Hi, When I start my LoginServer (pserver) and I wanna login, the LoginServer crashes... anybody knows the solution?
LoginServer ?!
06/13/2011 - Metin2 Private Server - 2 Replies
Hey, ich hatte hier auf Epvp einen Thread gesehen wo mann einstellen konnte wie viele User auf denn Server kommen können ( nach einer spezialen Anzahl schaltet sich der Login aus ) kann mir jemand denn Trhead schicken ?:confused:
Loginserver Startscript
12/26/2010 - Metin2 PServer Guides & Strategies - 25 Replies
Hier habt ihr Startscript wo der Loginserver nicht mehr aus geht. Beschreibung erspare ich mir da ihr die Daten nur in euren game Ordner laden müsst mit der Rechtevergabe 777. Gruß Black
LoginServer Fails.
09/28/2009 - Dekaron Private Server - 3 Replies
Hello guys i having some problem with my LoginServer its says something. i dont understand what is it but maybe you guys can say i what must do or something.. guide me what to do im using that guide video from here its named Making A Dekaron Private Server - Part 1 .. well i have a screenshot of it so please help me :) Please help me Or see the image on the website if it too small. http://i34.tinypic.com/1pxic4.png
Loginserver down?
04/17/2005 - World of Warcraft - 10 Replies
hat hier noch irgendwer probleme sich einzuloggen, komme seit gut 1 stunde nicht mehr rein und erreicht die offizielle warcraft seite auch nicht...



All times are GMT +2. The time now is 00:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.