Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 07:16

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[EMU]Remove Trinket Cooldown WoW version 2.3

Discussion on [EMU]Remove Trinket Cooldown WoW version 2.3 within the WoW PServer Exploits, Hacks & Tools forum part of the WoW Private Server category.

Closed Thread
 
Old 12/08/2007, 00:33   #16
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2007
Posts: 22
Received Thanks: 3
Hmm...pretty nice goodjob =)
poppin123 is offline  
Old 12/08/2007, 01:05   #17
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2005
Posts: 251
Received Thanks: 1
Ich bekomm das mit dem cd entfernen mit der insignie nich hin ( btw kann man dafür gebannt werden?
stummer1 is offline  
Old 12/08/2007, 01:07   #18
 
Styler93's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2007
Posts: 81
Received Thanks: 22
Bei mir kommt mit der Cache von 12354 kein nocooldown :s
Styler93 is offline  
Old 12/08/2007, 06:45   #19
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2007
Posts: 1
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Bananastyle View Post
Can someone make The Decapitator no cooldown for English WoW. Would be good.
I just figured out how to attach the cache on this forum.. lol

Follow the links posted by 12354 that lead to my post on the other forums. There you will find a list of the items changed in this cache file listed for enUS that includes the decapitator among lots of other items.
You can also find in the same post an enGB version of my cache that Thrash edited for those who need it.
Attached Files
File Type: rar Cache.rar (153.7 KB, 49 views)
goznler is offline  
Old 12/10/2007, 18:10   #20
 
TheX's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,369
Received Thanks: 634
Hey 12354 danke fürs uploaden der Cache file. Leider haben se auf Wowscape die mobs rausgenommen die Shard of the fallen star droppen würden (hab ne nacht lang nach denen gesucht) und dann habich mich daran gemacht mir smookeys lighter zu besorgen was echt verdammt einfach geht da es nur ne Quest in Strat is und dafür braucht man höchstens 10 mins also sehr empfehlenndswert
Mit ein paar entsprechenden Macros die man entweder kombiniert oder öfters drückt lassen sich damit auch gut mobs im live bereich 50- 70 k umnieten. Drüber is schwer auch mit 2 personen.. leider.
Vll gibt es noch ein anderes Trinket das mehr dmg macht?
Sonst werd ich mir die Goblin rocket besorgen da man damit mit jedem hit 2000dmg macht und so auch ordentliche bosse legen könnte. is aber viel Zeitaufwand

Achja der Trank cooldown funzt bei mir nich is also immernoch derselbe wie vorher drauf ^^oder habe ich die falschen? könntest du noch einmal genau sagen welche tränke auf 10 sek CD gesetzt wurden?

Auf jeden fall vielen dank für die Mühe

//Edit: Ich werde einen neuen Thread eröffnen mit einer kompletten neuen Cache datei mit ca 20 neuen Items und einigen beschreibungen zum editieren usw, da dem sonst nicht genügend achtung geschenk wird und dies eigentlich momenatn der beste weg zum hacken eines Emus ist.
TheX is offline  
Old 12/10/2007, 22:24   #21
 
12354's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 943
Received Thanks: 132
Quote:
Originally Posted by TheX View Post
Hey 12354 danke fürs uploaden der Cache file. Leider haben se auf Wowscape die mobs rausgenommen die Shard of the fallen star droppen würden (hab ne nacht lang nach denen gesucht) und dann habich mich daran gemacht mir smookeys lighter zu besorgen was echt verdammt einfach geht da es nur ne Quest in Strat is und dafür braucht man höchstens 10 mins also sehr empfehlenndswert
Mit ein paar entsprechenden Macros die man entweder kombiniert oder öfters drückt lassen sich damit auch gut mobs im live bereich 50- 70 k umnieten. Drüber is schwer auch mit 2 personen.. leider.
Vll gibt es noch ein anderes Trinket das mehr dmg macht?
Sonst werd ich mir die Goblin rocket besorgen da man damit mit jedem hit 2000dmg macht und so auch ordentliche bosse legen könnte. is aber viel Zeitaufwand

Achja der Trank cooldown funzt bei mir nich is also immernoch derselbe wie vorher drauf ^^oder habe ich die falschen? könntest du noch einmal genau sagen welche tränke auf 10 sek CD gesetzt wurden?

Auf jeden fall vielen dank für die Mühe

//Edit: Ich werde einen neuen Thread eröffnen mit einer kompletten neuen Cache datei mit ca 20 neuen Items und einigen beschreibungen zum editieren usw, da dem sonst nicht genügend achtung geschenk wird und dies eigentlich momenatn der beste weg zum hacken eines Emus ist.
Super Healing (glaub heisst so) und Super Mana Potion
*mega dmg trinket such*
12354 is offline  
Old 12/11/2007, 00:45   #22
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2005
Posts: 147
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by goznler View Post
I just figured out how to attach the cache on this forum.. lol

Follow the links posted by 12354 that lead to my post on the other forums. There you will find a list of the items changed in this cache file listed for enUS that includes the decapitator among lots of other items.
You can also find in the same post an enGB version of my cache that Thrash edited for those who need it.
I cant find these links, can you post it please? I'm playing with enGB :/
r00flr00fl is offline  
Old 12/19/2007, 18:25   #23
 
Brombärkuchen's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Sep 2007
Posts: 439
Received Thanks: 12
Quote:
Originally Posted by TheX View Post
If you play on a English server or with a English WoW i have the edited cache folder for you.
-its clean-
ps.
deine deutsche Übersetzung ist nicht vollständig / falsch.



credits to the same person who write this post on DS

If anyone got a Eu Version of the edited Cache folder please upload it here.


Another way to remove Trinket Cooldown

U need Cheat Engine. Open wow, login wih your char, go to cheat engine, open wow prozess, type 21891 in SEARCH
Move the Results in the bottom list (red arrow)
In the list on the bottom type strg+ a, than strg+doubleclick on the number (21891)
Change the Number 21891 with 25634
Than Strg + click on the button to freeze-
but u can get a critical error often..

German:
Den cooldown kann man mit Cheatengine umgehen (alles von *********, hab ich nicht selbst rausgefunden):

1. CE öffnen, bei search 21891 eingeben
2. Ergebnisse aus der linken liste in die untere Liste übertragen (auf den roten pfeil drücken)
3. In der unteren Liste strg+a drücken, dann strg+doppelklick auf die zahl (21891)
4. Die 21891 mit 25634 ersetzen
5. Dann strg+klick auf das kästchen zum freezen

So sollte es dann gehen, Nachteil ist, wenn man viele ergebnisse (z.B. 80-90) kriegt, kann man öfter mal einen critical error kriegen.
nr 5: aufs kästchen zum frozen??

mehr infos
Brombärkuchen is offline  
Old 12/22/2007, 13:15   #24
 
elite*gold: 0
Join Date: Nov 2007
Posts: 12
Received Thanks: 0
can level 40 use this? are there any trinkets that can be used to instant damage targets, like the smokeyslighter one with this exploit.
digitalpooo is offline  
Old 12/22/2007, 17:28   #25
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2007
Posts: 4
Received Thanks: 0
Hallo erstmal, ich weiß blöde Frage. Ich hab es nun geschafft den Mangos server 2.3 auf meinem computer zum laufen zu bekommen. Wie kann ich denn nun den cooldown von gewissen tränken wegnehmen. Gibt es dafür ein GM befehl oder wie??
Razo20 is offline  
Old 12/23/2007, 14:26   #26
 
12354's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 943
Received Thanks: 132
Quote:
Originally Posted by Razo20 View Post
Hallo erstmal, ich weiß blöde Frage. Ich hab es nun geschafft den Mangos server 2.3 auf meinem computer zum laufen zu bekommen. Wie kann ich denn nun den cooldown von gewissen tränken wegnehmen. Gibt es dafür ein GM befehl oder wie??
Den Cooldown musst du in deiner DB verändern.
12354 is offline  
Old 12/23/2007, 17:08   #27
 
elite*gold: 0
Join Date: Dec 2007
Posts: 4
Received Thanks: 0
Aso, ok. Dann muss ich gleich mal gucken. Hoffe ich finde das, oder kann mir jemand so ca. sagen wo ich das finde? Wäre echt nett
Razo20 is offline  
Old 12/25/2007, 15:03   #28
 
12354's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 943
Received Thanks: 132
Quote:
Originally Posted by Razo20 View Post
Aso, ok. Dann muss ich gleich mal gucken. Hoffe ich finde das, oder kann mir jemand so ca. sagen wo ich das finde? Wäre echt nett
A: benutz Ascent ; Da gibts n tolles Tool "ADE" wo du alles schön leicht verändern kannst
B: Offtopic -> PM mich mit Fragen : D
12354 is offline  
Old 01/27/2008, 13:28   #29
 
elite*gold: 0
Join Date: Jun 2005
Posts: 47
Received Thanks: 2
waaa, warum versteh ich das alles nicht sorry kann mir das nochmal jemand für dumme sagen. Ich muss einfach die cach dabei kopieren während das spiel läuft (die ich hier gesaugt habe) dann die trinkest und das wars oder muss ich noch etwas machen ?

und was ist CE ?
mutti is offline  
Old 01/27/2008, 13:56   #30
 
12354's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2007
Posts: 943
Received Thanks: 132
Quote:
Originally Posted by mutti View Post
waaa, warum versteh ich das alles nicht sorry kann mir das nochmal jemand für dumme sagen. Ich muss einfach die cach dabei kopieren während das spiel läuft (die ich hier gesaugt habe) dann die trinkest und das wars oder muss ich noch etwas machen ?

und was ist CE ?
Ist sowieso längst gefixt

Du musst den Cache kopieren BEVOR das Spiel läuft

CE -> Cheat Engine
12354 is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
(REDISTRIBUTE)REMOVE ANY ITEM COOLDOWN (GLOBAL COOLDOWN)
08/07/2011 - WoW PServer Exploits, Hacks & Tools - 24 Replies
FIRST POSTED ON DEATHSOFT BY zebra_masTer...10X TO HIM K. U need little knowledge in Cheat Enige and u need this programm. browse id of spell that u want remoove cooldown in Wowhead: Epic like your faction leader. We will use Moonfire (rank 12) id is 26988 SCAN Wow.exe with Cheat Enige For value 26988 (it moonfire) in the right colume u will se numbers MARK ALL THAT AR N O T GREEN than press the RED Arrow. After few sec's you will see number in the buttom colum mark all with = and...
[QUESTION]how to remove the trial version of nod32
12/30/2009 - Grand Chase - 7 Replies
..I download some editor files and I can't remove the virus.. my nod32 is only a trial version.. this is not related to GC
Cabal, skill cooldown remove
04/15/2009 - Cabal Online - 7 Replies
Hello, there is Cabal skill cooldown remover, you can attack with same skill always :) , but I don't have it ... -edit by kiro4kuro
[EMU] Remove ALL Item CD, no Matter what Version with a tool.
05/27/2008 - WoW PServer Exploits, Hacks & Tools - 52 Replies
Credits for this goes to stooged from Deathsoft This is a Alternative way for removing item cooldown using this instead of This: http://www.elitepvpers.com/forum/wow-exploits-hacks -tools-macros/105993-emu-wpe-learn-all-recipes-spe ls-no-item-cd-dupe-sb-items-slot-switching.html To the point, i had an idea for a program to edit the itemcache.wdb file to remove all "ITEM" cooldowns so i came up with this... This is a Visual Basic 6 program that reads a text file called "filter.txt" for...



All times are GMT +1. The time now is 07:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.