Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 12:15

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[EMU] Perm "Invisibility" Exploit

Reply

Old   #16

elite*gold: 0
Received Thanks: 13
Lightbulb

1. ihr musst vor den schiff stehen(auf den brett)
2.dann musst ihr sterben
3.mit speed hack back und auf das schiff aus loggen(man sieht das schiff irgenwie nicht immer)

ich hoff es hilft euch

ichzoggen is offline  
Old   #17

Received Thanks: 14
wie werde ich diesn bug wieder los? laufe schon seit 4 tagen damit rum. langsam wirds auffällig^^

russki is offline  
Old   #18

Received Thanks: 5
Works well on servers like WowScape still.

If you are druid (i tested it with a druid) DO NOT change your form. It will remove the ghost effect.

However, should you wish to remove the effect and join groups etc and play with a bit more ethics then change form to remove it
blacklabel is offline  
Old   #19

Received Thanks: 0
No this bug does NOT work anymore on WoWscape servers since the last update... didn't try it on other servers..

Der Bug funzt nicht mehr bei WoWscape.. wurd mit dem letzten Update gefixt

ceex is offline  
Old   #20

since the last update? i was using it.. what... 40 minutes ago on WoWScape (Scape server)

Logout on their will removed the effect and shapeshifting will.
blacklabel is offline  
Old   #21

Quote:
Originally Posted by TheX View Post
How does this work:

After that i've released, i teleport to that loc i've died and run at the boat where i fastly use
the current macro:
/logout
/console logoout
After a relog i will be still on the boat but with the state of death still able to attack and cast spells.
[/i]
Run AT? the boat....does that mean run onto the boat and log? or simply towards it? presumably onto it?

Also while running at or onto the boat do I need to accept my corpse, or run onto it dead?

ty from a noob =D
scouser is offline  
Old   #22

You get onto the boat in ghost form. then run the logout macro. It'll start the 20 second count first then the console logout will kick in (if u got a bit of latency)

when you relog back in you'll be on the boat (probly stuck still if its wowscape) when you can move again, jump off, hearth or whatever and go have fun.

it'll take you forever to kill a boss like endgame.. unless you went for lady malande of the illidari council, for instance, who is weak and takes about10mins to kill solo with a healer :P

use it sparingly, wisely, and above all discreetly :P
blacklabel is offline  
Old   #23

Not working for me on wowscape (scape server) at least....tried it numerous times, tried logging back in straight away before the boat has a chance to leave bootybay, I've tried giving the boat time to zone to ratchet and then logging back in....... and everytime i log back in I'm alive with very little health(on the boat not stuck) as if I'd accepted my corpse :s

Is there something else to know? anything i could be doing wrong? or is it just fixed?
scouser is offline  
Old   #24

Received Thanks: 632
Try the new deathbug: Go in a inctance with a rezz class and die. now let the m8 rezz u but do NOT click acceppt. go near the instance portal and click CANCEL and tahn fast go in the instance. you now have thedeathbug again OR it can happens that u get doubled stats.
TheX is offline  
Old   #25

wie kann ich die position speichern bin noch n noob in sone sachen xD
Asteon is offline  
Old   #26

Received Thanks: 10
Quote:
Try the new deathbug: Go in a inctance with a rezz class and die. now let the m8 rezz u but do NOT click acceppt. go near the instance portal and click CANCEL and tahn fast go in the instance. you now have thedeathbug again OR it can happens that u get doubled stats.
Deutsche Übersetzung

Versucht mal den neuen "Deathbug": Geht in eine Instanze und nehmt jemanden mit, der Wiederbeleben kann.
Nun sterbt (Geist freilassen) und lasst euch von dem anderen Wiederbeleben (Nicht "Annehmen" klicken!).
Laufe mit deinem Geist vor die Instanze.
Drücke jetzt "Ablehnen" und gehe schnell in die Instanze.

Jetzt hast du entweder den "Deathbug" oder doppelte Werte.

Habe es selber NICHT getestet!
Wenn es jemand getestet hat > Feedback Bitte.
RatZeputZ is offline  
Old   #27

Received Thanks: 1
Mein Feedback aus
"Meine Erfahrung mit diesem Exploit:
Da niemand Zeit hatte das Ganze in ner größeren Instance zu testen, hab ich mir mal kurz nen lvl 13 char auf nem 2. acc gemacht und bin in die Ragefire Chasm gegangen.
Hab's 4 mal gemacht wie beschrieben, allerdings wurde mein char nicht zu nem Geist sondern blieb server-side am Eingang zur Instanz stehen und bewegte sich nicht, client-side konnt ich mit ihm allerdings durch die Gegend wandern wie ich will. Gegner haben mich nicht beachtet da ich ja offiziell noch am Eingang stehe, angreifen oder spells benutzen ging leider auch nicht (too far away)."
DeltaX13 is offline  
Old   #28

Received Thanks: 18
ok feedback von mir....
hab zusammen mit dem hunterexploit in 2 tagen den jäger auf 70 gelevelt prequests für bt gemacht und bt gefarmt
jetzt am ende des 2ten tages full t6 alles andere natürlich auch epic und rund 80000 gold in der tasche
Winfried is offline  
Old   #29

Received Thanks: 1
Schick mir am besten mal n paar Screenies (ohne Namen versteht sich). Würd zu gern sehen wie genau das Ganze auschaut und ob ich was falsch mach. Ich hab mit nem Kumpel zusammen schon 2-3 Stunden investiert und es will einfach net hinhaun.
DeltaX13 is offline  
Old   #30

this exploit is very nice ^^

ok er geht voll geil danke

Happys is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »