Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 15:10

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Frage zu Honorbuddy

Reply

Old   #1

elite*gold: 0
Received Thanks: 6
Frage zu Honorbuddy

Hallo, eine Frage zu Honorbuddy ....bei dem Entwickler gibt es auch noch einen anderen der Gatherbuddy heißt ....weis einer die unterschiede ...oder kann der GB nur farmen und der HB alles auser Farmen ? würde mich sehr interesieren weil ich mich ansonsten wieder LazyBot zuwenden würde

Knorp is offline  
Old   #2

elite*gold: 23
The Black Market: 146/0/0
Received Thanks: 696
Quote:
Originally Posted by Knorp View Post
Hallo, eine Frage zu Honorbuddy ....bei dem Entwickler gibt es auch noch einen anderen der Gatherbuddy heißt ....weis einer die unterschiede ...oder kann der GB nur farmen und der HB alles auser Farmen ? würde mich sehr interesieren weil ich mich ansonsten wieder LazyBot zuwenden würde
Also Honorbuddy ist ein Lvl PvP Bot mit sehr geringen farm möglichkeiten für erze/kräuter er kann kein flugmount benutzen

gatherbuddy ist ein reiner farm bot für erze und kräuter damit hast du sicherlich mehr ertra als mit honorbuddy

[InRente] is offline  
Old   #3

Received Thanks: 6
kann ich mit gatherbuddy auch leveln ? ....und dann würde sich eig. LazyBot mehr entpfehlen da der ja fast dasselbe kann wie HB und GB ?
Knorp is offline  
Old   #4

elite*gold: 2784
The Black Market: 113/0/1
Received Thanks: 93
Hb ist pvp grind und quest bot.
Gb nur farmen kraut erz sonst nix

vinko4444 is offline  
Old   #5

elite*gold: 57
Received Thanks: 951
C&P von der Herstellerseite:

Quote:
Honorbuddy - WOW All in One Bot

Honorbuddy is a World of Warcraft PVP, Leveling and Questing Bot. Honorbuddy is as easy to setup as ABC.

With Honorbuddy you can use random battlegrounds as well as choose individual ones such as Alterac Valley, Warsong Gulch, Strand of the Ancients, Isle of Conquest, Arathi Basin, Eye of the Storm. In IoC and SotA it uses the portals correctly making it as human like as possible.

* Leveling 1 - 80, mostly done by 1 click from 1-60, 60-70, 70-80
* Skinning 1 - 450, Mining 1 - 300 , Herbalism 1 - 300 (both 450 with GB)
* Open source combat classes - fine build in ones as well as user made ones
* Fully unique Navigation System
* Vendor and Mail on full Inventory
* Open Source Plugin System (Plugins to train, use taxi, sell stuff on the auction house)

Gatherbuddy can also be bought with a lifetime subscription that allows you to use Honorbuddy as well for free.

Gatherbuddy - WOW Gathering Bot

Gatherbuddy is an easy to set up and run World of Warcraft Bot.

With Gatherbuddy you can harvest Frost Lotus, Icethorn, Lichbloom, Adder's Tongue, Deadnettle, Goldclover, Talandra's Rose, Tiger Lily, Fel Lotus and all the other low level Herbs.

With Gatherbuddy you can mine Titanium Ore, Saronite Ore, Cobalt Ore, Eternium Ore, Khorium Ore, Adamantite Ore, Fel Iron Ore and all the other low level Minerals and Stones.

With Gatherbuddy you can gather Arctic Clouds (Water/Air) in Dragonblight, Icecrown, Storm Peaks; Cinder Clouds (Eternal Fire) - Dragonblight, Wintergrasp; Steam Clouds (Water/Fire) - Borean Tundra, Sholazar Basin; Swamp Gas, Felmist, Arcane Vortex, Windy Clouds in Burning Crusade.

To sum up: Herbalism 1 - 450, Mining 1 - 450, Cloud Gathering, all with premade profiles in the Buddyforum.
Pexus is offline  
Old   #6

elite*gold: 30
Received Thanks: 1,285
Ich hätte da auch ne frage, wo kann ich HB jetzt downloaden?, weil im Buddy forum ist unter release nur GB zu downloaden.
Robin_- is offline  
Old   #7

elite*gold: 74
Received Thanks: 1,201
Quote:
Originally Posted by Neorax View Post
Ich hätte da auch ne frage, wo kann ich HB jetzt downloaden?, weil im Buddy forum ist unter release nur GB zu downloaden.
Die Entwickler arbeiten an einer Version. Dauert warscheinlich noch 2-3 Tage. Stand auch in den News.
Bodog6 is offline  
Thanks
1 User
Old   #8

elite*gold: 30
Received Thanks: 1,285
Achso ok
Robin_- is offline  
Old   #9

Received Thanks: 12
Vor allem musste jeder User das im Forum bestättigen dass er das gelesen hat ... oO.
Naja. Und nein würde auch fürs gathern nicht Lazybot bevorzugen, allein schon wegen dem Wardencheck (glaub heißt tripware) und der Zuverlässigkeit von Gatherbuddy.

xerus is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »