Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 13:30

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

[Beta] FishBot (Out of Date)

Reply

Old 12/20/2006, 21:23   #46

elite*gold: 0
Received Thanks: 18
Quote:
but can u make it so we can change the name of the gui.exe so its not soo obvious in the process manager, like i have a fishbot were u can change the name of it to anything so its not suspicious.
You're right I added this today

but normally the gui isn't supposed to run while fishing, because of that I added the config options in the fishbot.

Quote:
I have a question, how do i reverse the texture change? Im just wondering for refrence, is it the Patch-3.mpq? Or is it actually modifying Common.
Yes it's the Patch-3.mpq, but I added today an uninstaller for all files, so it's easier to remove.

Have fun with release 108

peterwurst is offline  
Old 12/20/2006, 21:36   #47

Received Thanks: 0
Where is release 108? I dled still 105

warman2332 is offline  
Old 12/20/2006, 23:11   #48

Received Thanks: 18
As posted in the "main" post you can get the actual versions here:

otherwise the update function of 105 will also work.
So wheres your problem?
peterwurst is offline  
Old 12/21/2006, 00:13   #49

hi ho ,
finde den fishbot einfach klasse, danke das du dir dafür mühe gemacht hast
der fishbot selbst funktioniert bei mir auch einwandfrei aber hab ein
kleines problem mit dem gui, die farben werden irgendwie falsch angezeigt:

hast du vielleicht ne ahnung woran das liegen könnte?

lG tschokio

tschokio is offline  
Old 12/21/2006, 05:11   #50

Hello peter

Is there any way you can add a function so it automatically loots clams, because i hate throwing them away but if i don't INV becomes full in minutes, i would pay you personally to do this for me privately if you wanted.. Because i really want this function.

Thanks
warman2332 is offline  
Old 12/21/2006, 11:00   #51

Received Thanks: 2
@tschokio:
wenn du die farbe vom wasser und die vom schwimmer meinst....das is denk ich der sinn der texture die du installiert hast. damit der bot den schwimmer besser erkennt.

Morgob

edit: wenn du die farben in dem config menü meinst...sieht bei mir auch so aus..die beschriftung der buttons is bei mir auch fast unsichtbar xD
aber klick mal auf einen button und halt den gedrückt. dann kannst die schrift lesen^^

edit2:

@peterwurst: hab grad mal versucht zu updaten aber bei der templaunch datei hängt sich die launcher.exe schon während dem updaten auf. er kommt maximal bis 1/5 des ganzen ladebalkens :?
Morgob is offline  
Old 12/21/2006, 16:27   #52

ah danke für den tipp morgob, funkt wundert mich trotzdem warum es bei uns anders angzeigt wird
tschokio is offline  
Old 12/27/2006, 13:10   #53

ok its casts the thing then it says searching for bobber and then missing bobber.... so like it casts it and everything but then it doesnt click on it when it bobs
Jordan742 is offline  
Old 12/27/2006, 23:10   #54

Erster Post hier im Forum :>

Erstmal dickes dickes Lob an den Ersteller des Bots, einfach der hammer wie geil das Ding funktioniert, solange es Tag ist Hab Tagsüber trainiert, Musik gehört, und die Wohnung geputzt, währenddessen lief er eigentlich ohne Probleme, aber sobald es dunkel wurde ging nix mehr. Er wirft also die Angel aus, "sucht" den Schwimmer, und wirft neu aus weil er nicht gefunden wurde. Hab den Hexcode natürlich nochmal eingetragen aber er findet ihn einfach nicht. Kann ich das nicht umstellen dass alles so aussieht wie bei Tag? Oder kann ich nachts nicht das Wasser schwarz machen und den Schwimmer komplett weiß? Wenn einer weiß wie ich das einstell, bitte sagen

Ansonsten, weiter so, einfach der Hammer das Teil Das erste mal dass ich so ein Teil benutze und es klappt einfach wunderbar
Vogelgrippe is offline  
Old 12/27/2006, 23:33   #55

Working now
tttommeke is offline  
Old 12/28/2006, 11:54   #56

... wrong post ..
DaHool is offline  
Old 12/28/2006, 11:59   #57

Received Thanks: 4
Quote:
Originally posted by warman2332@Dec 21 2006, 05:11
Hello peter

Is there any way you can add a function so it automatically loots clams, because i hate throwing them away but if i don't INV becomes full in minutes, i would pay you personally to do this for me privately if you wanted.. Because i really want this function.

Thanks
this feature was implemented before the new wowversion was released .. with the release blizz proteced some lua functions so i must rewrite the addon, which opens clams automaticly

i'm working on this problem, but i've got some errors, because bilzz proteced some functions which i used before at this point to open clams and chests .. the opening of clams works as fine as before the patch was released, but the opening of chests especially of locked chests didn't work.. but i think i will send peter a new version of the open addon when i'm back home ..
the next point we're planing to implement is the whisper detection with the final goal of gm protection .. but for this point its a long way ..

i hope you enjoy in our little fishbotproject ..
berzerkwolf is offline  
Old 12/31/2006, 11:21   #58

hiho
jo lief bis gestern alles supi respekt supi gemacht
nur jetzt hab ich dsa problem, dass er die angel nach 1sec wieder auswirft(angezeigt wir: Missing Bobber) sehr selten findet er ihn aber auch nur 1 unter 20...
will jetzt au net flamen...
wäre nur schön, wenn mir einer helfen könnte

EDIT: ok keine ahnung warum aber jetzt funzt er wieder
is echt ein super bot
sansibar22 is offline  
Old 01/02/2007, 19:22   #59

geil! funktioniert total gut, hab ihn eingestellt und paar stunden laufen lassen und hatte angeln auf 150, voll nice, vielen dank dass du den programmierst, und dass du ihn mit dieser color-detection fuktion laufen lässt damit er undeteced ist =), und natürlich danke das er kostenfrei ist
scr1p70r is offline  
Old 01/05/2007, 18:14   #60

Funzt einwandfrei , ty.
+karma

granat is offline  
Reply

« Glider Bluescreen? | Glider 1.4.4 ist da! »