Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 22:28

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Fishbot

Reply

Old   #121

elite*gold: 0
Received Thanks: 2
naja bräuchte ihn eig auch :-P

theredbaron1914 is offline  
Old   #122

Received Thanks: 0
i neeed

unrider22 is offline  
Old   #123

hab einen eigenen gebaut, funzt 100% mit jeder auflösung, vollbild oder fenster. farben sind egal da es dynamisch eingestellt wird mit 1 klick !
im gegensatz zu den bösartigen bots wie glider etc. fuchtelt das hier nichtmal in der nähe des wow speichers rum !
er findet zu 99% - rechnerunabhängig! jeden fisch und macht sich den köder selbst drauf.

man kann sich damit zumindest die gold farmerei spaaren.
wer interesse hat, pn - kostet 50€ und ist sein geld wert. 200-500g sollte man damit pro nacht machen können ! hängt aber vom server ab.

keylogger gibts hier keine!
da das tool erst nach dem einloggen gestartet wird brauch man nichtmal das pw eintippen während es läuft.
blub- is offline  
Old   #124

Received Thanks: 4
uuiiii der is ja wieder mal vertrauenswürdig gestern angemeldet 1post...blablabla

need Waffel =/

Wichmaster is offline  
Old   #125

Received Thanks: 18
Leider kann ich dazu nicht viel schreiben...

Wie ihr vielleicht wisst, bin ich der einzigste Entwickler vom waffel bot gewesen, nachdem wir von AutoIT auf C# umgeschwenkt haben.

Das Problem an der Sache ist, dass mir die Domain und der Webspace nicht gehören / gehört haben.

So wies aussieht ist wohl die automatische Domain Erneuerung abgestellt worden und somit ausgelaufen.

Leider hab ich im Moment nicht die Zeit mich um den Bot zu kümmern, werde aber schnellstöglich schaun, was sich machen lässt.

Gruß Peter
peterwurst is offline  
Old   #126

Danke für den Hinweis.

Also jetzt heißt es warten, warten, warten - aber es zahlt sich aus!
RF17 is offline  
Old   #127

Received Thanks: 47
I´ve got the new Fishing bot for WoW.It´s very good and give no problem´s and sorry for my stupid english

Download:
Niklasforever is offline  
Old   #128

Received Thanks: 144
ohman...wie ich diese leute liebe....mach dein scheiss leechlink da weg...hier die fishbot version 1.6 von piroX ein wenig verbessert hab mich grad mal durchs netz gewühlt....

English: Here the Fishbot version 1.6 modified by piroX he works fine the link above is a leechlink.....-.-
xaero is offline  
Old   #129

Quote:
Originally Posted by xaero View Post
ohman...wie ich diese leute liebe....mach dein scheiss leechlink da weg...hier die fishbot version 1.6 von piroX ein wenig verbessert hab mich grad mal durchs netz gewühlt....

English: Here the Fishbot version 1.6 modified by piroX he works fine the link above is a leechlink.....-.-

hmm der klickt den schwimmer immer automatisch nach ~5 sekunden an - egal ob fisch angebissen hat.. anyone?
K4m4Hl is offline  
Old   #130

Received Thanks: 1
hmm
slayer2k3 is offline  
Old   #131

Hi guys, whats up.

Sadly i don't speak German, so I was curious if someone could help me who speaks english, hell i could even translate some German.

I had my fishing bot working last night in loch modan, it worked for a good 4 or 5 hours, but when i tryed to bot somewhere else today some weird things started happening.

Im sure most of it was just the wrong lure color so ill ask this, when putting in the hex code, what are you supposed to match the color to? Last night i matched it to the color of the water splashing, but i dont know if that was right.

Second, whenever i launch my fish bot now, i go through the menu, but when i click ok to start the bot, it calibrates it to the lower left section of the screen? around my start menu.

Any help with these problems would be appriciated, im using fish bot 1.6
Siiig is offline  
Old   #132

Received Thanks: 1
this shouldnt be stickied

shivanna is offline  
Reply

« Previous Thread | Next Thread »