Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > World of Warcraft > WoW Bots
You last visited: Today at 00:38

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

PiroX FishBot - a first class fishbot

Closed Thread

Old   #166

elite*gold: 0
Received Thanks: 8
Was passiert eigl wenn ein grüner bzw blauer Fisch dropt ? (Mr. Zwicki oder Alter Fuchs z.b.) Es kommt ja eine Frage die man mit "ok" bestätigen muss.

Breakit is offline  
Old   #167

Received Thanks: 48
er lootet nicht, sondern wirft einfach ein weiteres mal die angel aus, wodurch der grüne/blaue loot dann verschwindet, bzw. nicht gelootet wird, ne seite vorher hat jemand nen addon vorgestellt das autoconfirmoder so heisst, dies bestätigt automatisch die loot fragen, aber ich weiss nicht wo man das hinkopieren , aktivieren und/oder etc. muss wäre nett wenn das jemand erklärt

Thesecret is offline  
Old   #168

Received Thanks: 0
Das ist ein ganz normales Addon ->
Brask is offline  
Old   #169

Received Thanks: 8
Kann mir jemand einen guten Spot bei den Grizzly hills geben ? Egal wo ich dort bin ich bekomm die die richtige Farbe...

Breakit is offline  
Old   #170

Received Thanks: 48
hm, aber wenn ich das ding in meinen addon ordner kopiere kann ich das nicht aktivieren oder sowas in der art
achja und der befehl zum aktivieren funzt auch nicht
Thesecret is offline  
Old   #171

Received Thanks: 4
this is awesome for my Free Action Potions...they need a lot of oily blackmouth
Secsxy is offline  
Old   #172

Received Thanks: 16

Für die wo der Download link auch net geht^^
Whitii is offline  
Old   #173

Received Thanks: 0
ICh hab mir den auch gesaugt funzt soweit auch er angelt.... aber er lootet nicht ? :/
kann mir wer helfen?

mfg
Fighter182 is offline  
Old   #174

Received Thanks: 1
bot noch save?
freund wurd grad gebannt
ka obs per report war oder automatisch
hat aufjedenfall permanent bann =/
eoo is offline  
Old   #175

Received Thanks: 18
warum angelt man überhaupt^^
EgoShooter3000 is offline  
Old   #176

Received Thanks: 519
Quote:
Originally Posted by eoo View Post
bot noch save?
freund wurd grad gebannt
ka obs per report war oder automatisch
hat aufjedenfall permanent bann =/

Hat er denn nur fischbot benutzt oder auch andre bots..? und hat er 24/7 rumgebottet.

btw sollte eig nix passieren der bot greift ja nicht in wow ein der sucht nur die farbe vom schwimmer :s
Los is offline  
Old   #177

Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by Los View Post
Hat er denn nur fischbot benutzt oder auch andre bots..? und hat er 24/7 rumgebottet.

btw sollte eig nix passieren der bot greift ja nicht in wow ein der sucht nur die farbe vom schwimmer :s You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images. You must register and activate your account in order to view images.
pirox is a great bot and it can do lots of stuff now
bthecheat is offline  
Old   #178

Received Thanks: 2
Erstmal großes Lob, funktioniert alles super. Allerdings bekomme ich es nicht hin das der Bot automatisch antwortet/ ein Signal von sich gibt wenn mich jemand/ ein GM anschreibt.

Beim Afk-Bot von dir habe ich das hinbekommen allerdings musste ich dafür meine Chatbox vorerst markieren. Allerdings habe ich im FischBot keine Funktion dafür gefunden.

Wie schaffe ich es also das er erkennt wenn mich wer anschreibt?

Schonmal danke für die Hilfe
Scam78 is offline  
Old   #179

Received Thanks: 11
in deinem verzeichnis des bots ist ein ordner addon...den ordner der sich dort drin befindet in den addon ordner deines wows kopieren

wow restart

bot starten

ingame /pio on eingeben

nach dem angel pio off

gruß slook
slook is offline  
Old   #180

Received Thanks: 16
funktionier alles nicht ich bekomm einfach nicht farbe der feder zu fassen.

Dakidor is offline  
Closed Thread

« Previous Thread | Next Thread »