|
You last visited: Today at 16:26
Advertisement
Braucht eine eule crit?
Discussion on Braucht eine eule crit? within the World of Warcraft forum part of the Popular Games category.
04/09/2011, 15:48
|
|
elite*gold: 0
Received Thanks: 38
|
Braucht eine eule crit?
Huhu braucht eine eule crit?
Wenn ja wie viel?
|
|
|
04/09/2011, 16:23
|
|
elite*gold: 1
Received Thanks: 11
|
Eigentlich nicht^^
Ist nach Tempowertung und Meisterschaft der schlechteste wert
|
|
|
04/09/2011, 16:37
|
|
Received Thanks: 38
|
Ok^^
|
|
|
04/10/2011, 20:09
|
|
Received Thanks: 36
|
Prio "Int-Tempo-Mastery-Krit"
|
|
|
04/10/2011, 21:49
|
|
elite*gold: 31
Received Thanks: 249
|
temp+int + meisterschaftswertung und wenn du das voll hast dann kuckste mal was du ausser de werten noch auf deinen gegenständen drauf hast und dann nachbessern
mfg
|
|
|
04/13/2011, 16:05
|
|
Received Thanks: 42
|
Quote:
Originally Posted by Terokan
Prio "Int-Tempo-Mastery-Krit"
|
Nit ganz korrekt.
Int > Wille/hit (bis cap) > Tempo > Mastery > Crit
Wenn Wille/Hit am Cap
Int > Tempo > Mastery > Crit > Ausdauer > Style > Wetter > Wille
wille/Hit cap liegt bei 17%. Das sind rund 1742 Rating.
|
|
|
04/13/2011, 18:03
|
|
Received Thanks: 7
|
Quote:
Originally Posted by Jalhalla
Nit ganz korrekt.
Int > Wille/hit (bis cap) > Tempo > Mastery > Crit
Wenn Wille/Hit am Cap
Int > Tempo > Mastery > Crit > Ausdauer > Style > Wetter > Wille
wille/Hit cap liegt bei 17%. Das sind rund 1742 Rating.
|
Da Stimm ich ihn zu. Der wichtigste Wert ist immer Intelligenz gibt Zaubermacht und Erhöht die Manabase. Ist eigentlich bei jeder Caster Klasse das wichtigste Attribut. Da die Eule von Willenskraft Trefferwertung bekommt ist es Sinnvoll das Hit-Cap nur über Willenskraft zu erreichen. Vermeide Trefferwertung auf deinem Equip, Außerdem gibt Willenskraft dir noch extra Mana-reg. Den Überschuss an Willenskraft dann immer umschmieden in Tempowertung falls das nicht möglich Meisterschaftswertung und wenn das auch nicht geht Kritische Trefferwertung. Auch genau in dieser Reihenfolge solltest du auf die werte auf deinem Equip achten. Tempowertung ist sehr wichtig da du am meisten schaden machst wenn du immer schön schnell auf 100 Solar- bzw Mondenergie kommst ( natürlich dot's oben halten). Dann Meisterschafftswertung und zuletzt erst Kritische Trefferwertung. Andere Werte solltest du Grundsätzlich nicht auf dem Equip haben außer Ausdauer natürlich.
Falls zum Umschmieden keine Willenskraft vorhanden bzw überschüssig ist natürlich immer hochschmieden angesagt, also:
Rüstungsteil mit Krit aber ohne Tempo = Krit in Tempo schmieden
Rüstungsteil mit Krit und mit Tempo aber ohne Mastery = Krit in Mastery schmieden
Rüstungsteil mit Mastery aber ohne Tempo = Mastery in Tempo schmieden
Wenn ich da ein Fehler mache bzw. ihr andere Meinung seid korrigiert/kontaktiert mich bitte.
LG D4rwin (B2B)
|
|
|
04/14/2011, 06:23
|
|
|
jo sry :;P hit vergessen gehabt
|
|
|
04/14/2011, 21:20
|
|
elite*gold: 31
Received Thanks: 249
|
naja also ich finde meisterschaftswertung ist sau wichtig und int sollte bis cap geskillt sein...
aber is dein ding
|
|
|
04/14/2011, 23:06
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Radio²
naja also ich finde meisterschaftswertung ist sau wichtig und int sollte bis cap geskillt sein...
aber is dein ding 
|
Ja stimmt übers intcap sollte man nicht kommen aber das schaff erstmal ^^
|
|
|
04/14/2011, 23:50
|
|
|
Man hat als Eule viel zu wenig Finsternis Phasen, als das sich Mastery als "sau wichtiger" Stat durchsetzen würde.
|
|
|
04/15/2011, 07:46
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Terokan
Man hat als Eule viel zu wenig Finsternis Phasen, als das sich Mastery als "sau wichtiger" Stat durchsetzen würde.
|
Naja je nach dem wie viel Tempowertung man hat ^^, deswegen ja auch Tempo vor Mastery
|
|
|
04/15/2011, 14:16
|
|
|
Jo und Haste skaliert ja seid 4.0 auch mit den Dots. Aber Mastery ist bei Eule schon immer mit der schlechteste Stat gewesen. Sie müssten echt einen megapush auffahren, damit es sich lohnt dort first Prio raufzusetzen :=/
|
|
|
04/15/2011, 17:12
|
|
Received Thanks: 188
|
Quote:
In roughly descending order of importance.
Intellect:
Intellect provides 1 spellpower and 0.00154% to crit per point. With Mark of the Wild, Heart of the Wild, and Astral Leather Specialization, it provides 1.169 spellpower and 0.0018% crit (555 points per 1% crit, a bit under 1/3 of a crit rating).
Similarly, with these talents, one point of Intellect increases your maximum mana by 17.53, and your regen from Replenishment, Euphoria, and Innervate correspondingly.
These things together make Int the best stat for both DPS and mana.
Spellpower:
Intellect, without the talent bonuses, crit bonus, or mana gains. Basically a weaker form of Intellect that only appears on weapons and trinkets, but is still good.
Hit rating/Spirit:
102.45 hit rating gives 1% to hit with spells, up to the cap of 1742 rating against a level 88 target. With Balance of Power, 1 Spirit and 1 hit rating are identical for gear selection purposes (hit rating is technically very slightly better since it gives melee hit that helps your Treants, but if you ever play Resto at all you probably want to gem Spirit). Along with haste, hit is one of the best DPS stats. Remember that hit rating over the cap of 1742 does nothing, so you need to reforge hit to other stats if you gear has more than this amount (see below).
Haste rating:
128.05 haste rating gives 1% spell haste. Again a solid DPS stat. Along with hit, generally a stat you want to look for on gear. Haste adds extra DoT ticks at certain points (depending on which buffs you have up); WrathCalcs can compute them.
Mastery rating:
89.64 mastery rating adds 1% to our Eclipse bonus. Because only about 60% our spells are cast during Eclipse, this makes it weaker than haste rating, point-for-point. The mastery bonus does round down to the nearest whole percent.
Critical strike rating:
179.28 crit rating gives 1% to crit. With Moonfury and a Chaotic Skyflare Diamond, crits with most of our our main spells do 2.09 times the damage of non-crits. Because of the poor rating conversion on crit, it winds up as our worst secondary stat.
The stat priority can be briefly summarized as:
Int >> haste = hit/Spirit > mastery > crit
|
Quelle:  (Solltest du dich auchmal auseinandersetzen wenn du schon solche fragen stellst.)
|
|
|
 |