Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > MMORPG Trading > World of Warcraft Trading
You last visited: Today at 16:37

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[B] Priester Level 90 - Itemlevel 461

Discussion on [B] Priester Level 90 - Itemlevel 461 within the World of Warcraft Trading forum part of the MMORPG Trading category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2012
Posts: 6
Received Thanks: 0
[B] Priester Level 90 - Itemlevel 461

Hallo, ich verkaufe einen Priester

- Level 90 Gnom Priester
- Itemlevel 461
- Server Norgannon

Tausche auch gegen einen Druiden.
Bei Interesse und Fragen bitte melden.
Fak3fac3 is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
(VK) Level 90 Priester
11/02/2011 - 4Story Trading - 5 Replies
Hallo zusammen Ich verkaufe hier einen Level 90 Priester auf Titurion/Valorian. EQ hat er kaum noch was. Suche Geld in PayPal-form oder halt in Paysafecards
Priester 384 Itemlevel
10/23/2011 - World of Warcraft Trading - 17 Replies
Hey Leute :) Biete hier nun zum zweiten mal meinen Battle.net Account an, nachdem ich das letzte mal betrogen worden bin :) Es handelt sich um einen Battle.net Account mit 3 WoW Accounts, einer auf Cataclysm geuppt. Auf besagtem Account sind auf dem gleichen Realm 9 Highlevel Charaktere vorzufinden: Priester 85(Mainchar) Rogue 85 Dk 85
[B] 85 Priester 384 Itemlevel [S] PSC/Ukash
09/11/2011 - World of Warcraft Trading - 2 Replies
Guten Abend Elitepvpers, Möchte hier meinen WoW Account verkaufen, da ich in einer finanziellen Klemme stecke, deshalb auch ein fairer Preis, da ich schnell Geld brauche, um schlimmeres abzuwenden: Auf dem Account befinden sich: 85 Priester -> Main, Itemlevel 384 Shadow / Heal Feuerlande Clear, 6k Erfolgspunkte, 310% fliegen, 300+ Berufe
[VK] Priester Level 79
10/09/2010 - 4Story Trading - 0 Replies
*Folgt noch, sorry für Verzögerungen..



All times are GMT +2. The time now is 16:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.