Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Coders Den > Web Development
You last visited: Today at 01:43

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[S] Untersützung bei Websitecoding/Support for Websitecoding

Discussion on [S] Untersützung bei Websitecoding/Support for Websitecoding within the Web Development forum part of the Coders Den category.

Reply
 
Old   #1
 
Desporado's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 691
Received Thanks: 119
[S] Untersützung bei Websitecoding/Support for Websitecoding

Hallo zusammen,

ich suche einen Website Coder der uns unterstützen könnte. Er muss nicht alles machen! Wir haben einen in Team, der schon ein bisschen kann, nur nicht alles. Deswegen suchen wir ein Unterstützung. Es wäre sehr nett wenn ihr euch per Privat Nachricht oder per Skype melden würdet. Dort gibt es genauere Informationen über den Server und über die Arbeit.


English:

Hey everyone,

we are searching for a Website Coder for our Cabal Privat Server Website. We only need a supporter. He don't have to make the whole website! It was very nice if you contact me per Private Message or via Skype. There i can tell you more Informations about our Server and your work.
Desporado is offline  
Old 03/17/2013, 13:29   #2
 
roloremo's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 134
Received Thanks: 9
Was kann "der eine im Team" denn so und was ist dein Anforderungsprofil an den Unterstützenden?
roloremo is offline  
Old 03/17/2013, 22:12   #3
 
Desporado's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 691
Received Thanks: 119
@roloremo

Quote:
Originally Posted by Desporado View Post
Es wäre sehr nett wenn ihr euch per Privat Nachricht oder per Skype melden würdet. Dort gibt es genauere Informationen über den Server und über die Arbeit.
Desporado is offline  
Old 03/18/2013, 15:04   #4
 
Mikesch01's Avatar
 
elite*gold: 203
Join Date: Sep 2007
Posts: 732
Received Thanks: 190
Schreibs doch bitte öffentlich, wenn du es doch eh jedem erzählst, der eine Anfrage schickt. Wozu der Umstand? Ist auch leichter für uns dann.
Mikesch01 is offline  
Old 03/18/2013, 15:47   #5
 
Desporado's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 691
Received Thanks: 119
Quote:
Originally Posted by Mikesch01 View Post
Schreibs doch bitte öffentlich, wenn du es doch eh jedem erzählst, der eine Anfrage schickt. Wozu der Umstand? Ist auch leichter für uns dann.
Ist das nicht meine Sache, ob ich das öffentlich mache oder nicht ?!
Desporado is offline  
Old 03/18/2013, 15:50   #6
 
Hiris's Avatar
 
elite*gold: 99
Join Date: Apr 2011
Posts: 730
Received Thanks: 236
Würde ich auch non public machen, mittlerweile wird bei jeder Anfrage nur etwas rausgesucht was man flamen und schlecht machen kann^^
Hiris is offline  
Old 03/18/2013, 16:03   #7
 
Mikesch01's Avatar
 
elite*gold: 203
Join Date: Sep 2007
Posts: 732
Received Thanks: 190
Quote:
Originally Posted by Desporado View Post
Ist das nicht meine Sache, ob ich das öffentlich mache oder nicht ?!
Dann wunder dich aber bitte nachträglich nicht, wenn du wenig anfragen hast.
Mikesch01 is offline  
Old 03/18/2013, 16:57   #8
 
Project Rivalry's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,674
Received Thanks: 229
habe vielleicht interesse adde mich am besten mal skype :

ivoivo660
Project Rivalry is offline  
Old 03/19/2013, 14:15   #9
 
Desporado's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Mar 2011
Posts: 691
Received Thanks: 119
Quote:
Originally Posted by Mikesch01 View Post
Dann wunder dich aber bitte nachträglich nicht, wenn du wenig anfragen hast.
Wenig ?!

Ich kriege jeden Tag 2-4 Skype Kontakt-anfragen. Aber Wayne
Desporado is offline  

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.