Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 04:38

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Exclusive CUSTOM macros/scripts for your game(s) or office use

Discussion on Exclusive CUSTOM macros/scripts for your game(s) or office use within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

netbandi7's Avatar

elite*gold: 170
Received Thanks: 171
Arrow Exclusive CUSTOM macros/scripts for your game(s) or office use

ENG: I am creating unique and custom made macros/scripts for your needs!
Whether you need exclusive mouse/keyboard macros for a specific game or your office PC, anything is possible, as long as it's resolvable with a macro.

GER: Ich erstelle einzigartige für Dich angepasste makros/scripte!
Egal ob du exklusive Maus-/Tastaturmacros für ein spezielles Spiel oder deinen Office PC brauchst, alles ist möglich, solange es mit einem makro lösbar ist.

High quality and exclusiveness guarantee
Unique handmade scripts for your personal settings
Fast and reliable service by a macro/scripting expert

ENG: Providing only the best quality!
Your custom macro(s) will be made to fit your personal resolution, mouse speed and any other setting which is relevant to make the macro 100% working for you. All macros are exclusive. That means every macro is handmade and will only be send to you and no one else.

My custom macros can be used with any mouse and keyboard brand, since I am providing you a software specifically made for these custom macros. Regardless of whetever you have a Logitech, Razer, Zowie, Microsoft (or any other brand) mouse, the custom macros will work with your setup.
P.S: I'm also capable of creating custom macros for bloody & X7 mouse users to use them from mouse memory.

GER: Ich biete nur makros in bester Qualität!
Deine maßgeschneiderten makros werden unter Berücksichtigung deiner persönlichen Bildschirmauflösung, Mausgeschwindigkeit und jegliche weitere Settings, die dafür relevant sind, erstellt, damit die makros zu 100% für dich funktionieren.

Meine für dich angefertigten makros können mit jeder Maus- und Tastaturmarke benutzt werden, da ich eine spezielle software zusätzlich für die makros zur Verfügung stelle. Egal ob du eine Logitech, Razer, Zowie, Microsoft (oder jegliche andere) Maus hast, die makros werden bei dir vollstens funktionieren.
P.S: Ich erstelle auch benutzerdefinierte makros für Bloody & X7 Mausnutzer, welche dann vom Mausspeicher der Maus abgespielt werden können.

ENG: Price depends on
1) What kind of macros you need
2) How many macros you need
3) How fast you need these macros

Minimum price is 20$. This means I'll not create any scripts for less than 20$ overall. Only accepted payment is via PayPal family and friends. Payment upfront or via middleman.

GER: Der Preis hängt von folgenden Faktoren ab:
1) Was für makros brauchst du
2) Um wie viele makros handelt es sich
3) Wie schnell brauchst du diese makros

Das Preisminimum ist 20$. Das bedeutet dass ich keine Skripte für weniger als insgesamt 20$ schreibe. Ich akzeptiere nur PayPal Zahlungen via "Geld an Freunde senden". Gezahlt wird entweder vorab oder via Mittelsmann.

ENG: Interested?
Then contact me via private message on here or via Discord (NE7#0276) including the following information:
● What kind of macros do you need (please as detailed as possible, preferably with videos)
● Your desired price
● Your Discord contact

GER: Interessiert?
Dann kontaktier mich hier auf epvp via private message oder via Discord (NE7#0276) mit folgenden Informationen:
● Was genau für makros brauchst du? (Bitte so detailliert wie möglich, am besten mit Videos)
● Deine Preisvorstellung
● Dein Discord Kontakt

Join the Discord server:
Or directly add me on Discord: NE7#0276
netbandi7 is offline  
Thanks
1 User
Old 12/05/2018, 16:58   #2

netbandi7's Avatar

RECENT PROJECTS:

Game:
Playerunkown's Battlegrounds (PUBG)
Resolution:
1728x1080
In-game sensitivity:
28
Requested macros:
2 universal macros which can be used for single fire (fast tapping) and full auto mode. The 2 scripts can be used accross all assault rifles and DMRs, including attachments. The 2 macros make the overall weapon handling much easier and reduce the weapons recoil to a minimum.
Video:
—————————

Game:
H1Z1
Resolution:
1920x1080
In-game sensitivity:
7
Requested macros:
2 macros for AR and AK firing at perfectly timed re-fire speed to make the weapon pinpoint accurate on any range
Video:
—————————

Game:
Resolution:
1920x1080
In-game sensitivity:
50
Requested macros:
1 universal macro which can be used for all Assault Rifles in full auto mode, using red dot / holographics or iron sight.
Video:
—————————

Game:
Resolution:
1920x1080
In-game sensitivity:
35
Requested macros:
2 universal macros which can be used for all Assault Rifles in full auto mode. One macro for close range fighting (red dot, holo, iron sight) and one macro for long range fighting (3x, 4x, 6x).
Video:
netbandi7 is offline  
Thanks
1 User
Old 12/06/2018, 01:53   #3 Trade Status: Unverified(?)

Shell ©'s Avatar

elite*gold: 66
Received Thanks: 250
Can vouch ++
He created CSGO and PUBG macrosfor my own sensitivity, DPI etc.
Took him 2 days to finish both packs
Shell © is offline  
Old 12/06/2018, 02:57   #4 Trade Status: Unverified(?)

Prof. Dr. Heisenberg's Avatar

elite*gold: 350
The Black Market: 539/1/1
Received Thanks: 1,756
Ich habe auf jeden fall interesse jedoch würde ich gern mal persönlich mit dir reden damit du mir einige fragen beantworten kannst.

Mir ist noch nicht ganz klar was genau für möglichkeiten ich hierdurch habe außer ein paar die ich mir gedacht habe, deswegen würde ich gern mehr erfahren.

Wäre es möglich via audios
(Whatsapp) dies zu machen da ich nicht immer am pc bin und viel unterwegs.

Eine PN und ich antworte mit meiner Nr oder schreibe dann falls möglich.

- Prof.
Prof. Dr. Heisenberg is offline  
Old 12/07/2018, 20:24   #5

netbandi7's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prof. Dr. Heisenberg View Post
Ich habe auf jeden fall interesse jedoch würde ich gern mal persönlich mit dir reden damit du mir einige fragen beantworten kannst.

Mir ist noch nicht ganz klar was genau für möglichkeiten ich hierdurch habe außer ein paar die ich mir gedacht habe, deswegen würde ich gern mehr erfahren.

Wäre es möglich via audios
(Whatsapp) dies zu machen da ich nicht immer am pc bin und viel unterwegs.

Eine PN und ich antworte mit meiner Nr oder schreibe dann falls möglich.

- Prof.
Sorry, meine private Mobile/Handy Nummer werd ich hier im Forum nicht an User versenden.
Denke das wirst Du verstehen
Schick mir, wie im Thread aufgelistet, gerne deine Idee/Wünsche per Privatnachricht und ich prüfe dann erstmal, ob das überhaupt mit macros umsetzbar ist.
netbandi7 is offline  
Old 12/07/2018, 22:29   #6 Trade Status: Unverified(?)

Prof. Dr. Heisenberg's Avatar

elite*gold: 350
The Black Market: 539/1/1
Received Thanks: 1,756
Exclamation

Quote:
Originally Posted by netbandi7 View Post
Sorry, meine private Mobile/Handy Nummer werd ich hier im Forum nicht an User versenden.
Denke das wirst Du verstehen
Schick mir, wie im Thread aufgelistet, gerne deine Idee/Wünsche per Privatnachricht und ich prüfe dann erstmal, ob das überhaupt mit macros umsetzbar ist.
Ich als Professionaler Traider unterhalte mich gerne PERSÖNLICH mit meinem gegenüber.

Bedeutet also wenn du andere möglichkeiten hast, Skype, Teamspeak sag bescheid dann reden wir.

Anosnsten tut es mir leid aber ohne Persönlichen Kundenservice wie ich ihn mir vorstelle (Kunde ist König) bezahle ich nichts von meinem hart verdienen geld musst du ja sich er auch verstehen.

- Prof.
Prof. Dr. Heisenberg is offline  
Thanks
1 User
Old 12/09/2018, 01:26   #7

netbandi7's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prof. Dr. Heisenberg View Post
Ich als Professionaler Traider unterhalte mich gerne PERSÖNLICH mit meinem gegenüber.

Bedeutet also wenn du andere möglichkeiten hast, Skype, Teamspeak sag bescheid dann reden wir.

Anosnsten tut es mir leid aber ohne Persönlichen Kundenservice wie ich ihn mir vorstelle (Kunde ist König) bezahle ich nichts von meinem hart verdienen geld musst du ja sich er auch verstehen.

- Prof.
Klar, kannst mir auch gerne im Teamspeak oder Discord voice chat erzählen, was du dir vorstellst. Habe nie etwas gegenteiliges gesagt, lediglich dass ich hier nicht meine Handynummer an User versende

Wenn Du also nach (persönlichen) Kontaktmöglichkeiten suchst, kannst du mir gerne eine PN schicken und dann machen wir einen Termin aus.
netbandi7 is offline  
Thanks
1 User
Old 12/14/2018, 17:19   #8 Trade Status: Unverified(?)

MrYellow420's Avatar

elite*gold: 0
Received Thanks: 11
Hab mir pubgg macros bauen lassen für meine ****** maus. Per paypal bezalt und am selben tag zugeschickt bekommen kann auf jedenfall empfehlen
MrYellow420 is offline  
Thanks
1 User
Old 01/06/2019, 02:31   #9 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 11
I've used a lot macros but, macrokingz is really great. I'll buy it after 24 hours test..

Thank you guys..
Fataldose is offline  
Thanks
1 User
Old 01/10/2019, 23:56   #10

netbandi7's Avatar

Added 2 more videos of my recent projects.
Ready for orders again. Add NE7#0276 on Discord if you are interested.
netbandi7 is offline  
Old 01/15/2019, 07:07   #11 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 1
Can vouch ++++
He created PUBG macros for me and my friend with our sensitivity, DPI etc.
In less than 5 hours he send it and support us with everything.

just 10 on 10!
furlong is offline  
Thanks
1 User
Old 01/16/2019, 13:54   #12 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 1
Habe einige custom scripte machen lassen. Am selben Tag gleich fertig gewesen, und reibungsloser Trade.
Einfach nur zum empfehlen.
msgala is offline  
Thanks
1 User
Old 01/20/2019, 04:46   #13 Trade Status: Unverified(?)

Received Thanks: 0
added you on discord
unknown_29_unknown is offline  
Old 01/23/2019, 22:46   #14

netbandi7's Avatar

Open to custom orders again.
netbandi7 is offline  
Old 08/27/2019, 10:36   #15 Trade Status: Unverified(?)

Kalista#1337's Avatar

Received Thanks: 29
+rep friendly and helpfull guy, talked to him in discord for a while.

Have a nice day
Kalista#1337 is offline  
Thanks
1 User
Reply

Tags
macro, script