Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 19:14

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Web-Developer für eine kleine Webseite

Discussion on Web-Developer für eine kleine Webseite within the Trading forum part of the The Black Market category.

Closed Thread
 
Old   #1


 
Beam's Avatar
 
elite*gold: 0
The Black Market: 317/0/0
Join Date: Feb 2017
Posts: 372
Received Thanks: 88
Web-Developer für eine kleine Webseite

Hallo!

Ich suche einen zuverlässigen Web-Developer, der sich in Sachen Webseiten-Erstellung gut auskennt und bereit wäre mir ein paar Fragen zu beantworten, ob mein Vorhaben technisch gesehen möglich wäre. Sollte es möglich sein, wäre ich bereit, ihn für die Erstellung und das fertige Ergebnis selbstverständlich auch zu entlohnen.

Bei Interesse und für weitere Informationen zum Vorhaben, gerne per Skype oder PN kontaktieren.
Beam is offline  
Old 09/17/2017, 14:25   #2 Trade Status: Unverified(?)

 
Luxa's Avatar
 
elite*gold: 10
The Black Market: 121/1/0
Join Date: Jun 2015
Posts: 505
Received Thanks: 38
Quote:
Originally Posted by Beam335 View Post
Hallo!

Ich suche einen zuverlässigen Web-Developer, der sich in Sachen Webseiten-Erstellung gut auskennt und bereit wäre mir ein paar Fragen zu beantworten, ob mein Vorhaben technisch gesehen möglich wäre. Sollte es möglich sein, wäre ich bereit, ihn für die Erstellung und das fertige Ergebnis selbstverständlich auch zu entlohnen.

Bei Interesse und für weitere Informationen zum Vorhaben, gerne per Skype oder PN kontaktieren.
Skype added.
Luxa is offline  
Closed Thread

Tags
web developer


Similar Threads Similar Threads
Shaiya Developer/Web Developer
09/05/2018 - Shaiya Private Server - 9 Replies
Hello, i am new on this forums so im not exactly sure where everything goes, so if i posted this in the wrong section, i apologize. but i was looking to know if there is anyone who is good at developing, server files, database, and most important i need a web developer who can code basically anything when it comes to web development. html,css,php,js,etc. basically that can make me a bomb ass site with alot of functions like login and more. and who can help create some nice stuff for the server...
[Buying] Web Developer für Änderung an Webseite gesucht
11/29/2016 - Coders Trading - 4 Replies
Wie der Titel bereits ahnen lässt, suche ich jemanden der sich mit PhP, Html und co aus kennt um einige Änderungen an meinem Homepage Script vor zu nehmen. Ich habe vor kurzem ein Webseiten Script gekauft und nun müssen an diesem einige Änderungen vor genommen werden. Was sind das für Änderungen ? - Die Webseite beinhaltet Werbebanner welche entfernt werden sollen. - Größenänderungen von Fenstern, Anpassungen von Textboxen,Schrift und andere Kleinigkeiten
2 Very important suggestion for web developer from experienced developer [English]]
11/21/2011 - General Coding - 0 Replies
I have been developing websites now over 3 years now. My biggest regret is i started developing web sites without knowing CSS & Jquery. Yes before starting development learn CSS 3 and Jquery. These are even more important than your programming skills :) And they are hard to fix once you developed without knowing them.



All times are GMT +2. The time now is 19:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.