Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > The Black Market > Trading
You last visited: Today at 20:16

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Suche Homepage Webmaster

Discussion on Suche Homepage Webmaster within the Trading forum part of the The Black Market category.

Reply

Old   #1

elite*gold: 544
Received Thanks: 69
Suche Homepage Webmaster

Hallo zusammen.

Ich bin auf der Suche nach einem Webmaster, der mir eine komplette Shop Seite zaubern kann.

Wer nähere Infos hat und natürlich auch referenzen aufzuweisen hat, kann sich gerne bei mir melden.

Ich weiss dass gute Arbeit bezahlt werden will und entlohne diese auch gerne

Wünsche euch noch eine angenehme nacht

mfg
Dullet86 is offline  
Reply

Similar Threads Similar Threads
[Suche] Webmaster für Wordpress + BEZAHLUNG!
08/25/2012 - General Coding - 0 Replies
Youw Brothers wat geht up :mofo: Informationen: Sehr geehrte Damen und Herren, wie ich es schon oben geschrieben habe, suche ich ein Webmaster der sich mit Wordpress auskennt . Ich habe ne Webseite : genx-subs.org , die eingerichtet werden muss , daher suche ich jemand der sich damit auskennt .
WEBMASTER GESUCHT!
08/18/2012 - elite*gold Trading - 2 Replies
http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/6fewz54yts h.jpg Hallo, wir haben ein eigenen Counterstrike Source Clan &' wir suchen ein Webmaster.. !!!NUR PROFI'S!!! Wir haben ein eigenen Root-Server &' eine eigene Domain Aufgaben: Werden beim Gespräch besprochen..
Looking for a WebMaster / Developer.
12/26/2011 - Metin2 Private Server - 0 Replies
#REMOVE
TEAM Looking for WEBMASTER
03/27/2009 - CO2 Private Server - 8 Replies
hello I am looking for skilled WEBMASTER to join our team. 5095 source(fixed 100%) - READY Database - READY host provider - READY Website Template - READY Thats the website i already have http://www.bd-co.tk Problem list: - Registration page (need professional looking; username,pass,confirm pass, email, real name, question, answer, ID number)

All times are GMT +1. The time now is 20:16.