Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Other Online Games > Terraria
You last visited: Today at 23:50

• Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement

Terraria Updates

Discussion on Terraria Updates within the Terraria forum part of the Other Online Games category.

Reply

Old   #1

Maxi90's Avatar

elite*gold: 166
Received Thanks: 435
Terraria Updates

Hallo , hir könnt ihr etwas über folgende updates posten und was vorher schon kam in den alten updates ich werd mal anfangen

1.0.4

- Social Eq leiste
- Tuxedo Kleidung , Plumber Kleidung , Hero Kleidung , Hasenhut , "Top" Hut , Archäologen Kleidung , Ninja Kleidung , Roter Hut , Sommer Hut , Robe , Roboter Hut , Goldene Krone , Aquarium
- Leder , Grüne / Schwarze Farbe
- man kann die jungle rose im haar tragen
- Wasser Kerzen " entbuggt "
- paar bug fixes
- NPC :Goldfisch , Hase
- Boss : König Schleim
- Gegner : Fledermaus , Jungle Fledermaus , Snatcher ( ka was das is ) , Dr. Bones , der Groom ,
- Mensch NPC : Schneider
- Nun können 20 Spieler gleichzeitig spielen
- Der Spieler ist nach dem spawnen 1 sek. unverwundbar
- und noch mehr ....

Quelle :

zu 1.0.5 leider noch keine daten
Maxi90 is offline  
Thanks
1 User
Reply

Similar Threads Similar Threads
Zygor Guide Updates and Updates
02/09/2018 - WoW Guides & Templates - 5 Replies
Hy guys! Zygor Guides 3.0.1692: Last Updated On: January 14th, 2011 Horde Guides Change Log: (Northrend 70-72) - Step 103 - Guide now instructs players to deliver the Orphaned Mammoth Calf and tracks its completion before telling them to turn in the quest "Khu-nok Will Know". This was added for clarification purposes. (Northrend 70-71) - Moved the ding steps for 71
Terraria MP
08/24/2011 - Terraria - 6 Replies
Hi suche leute die mit mir bissl terraria mp zocken usw bei interesse melden: Skype:thakilli MFG TCIB
Terraria
06/16/2011 - Terraria - 3 Replies
hay, Wie macht man ein terraria Server ich und mein Freund haben ein hamachi server aber wir könn nit joinen steht immer connecting..... Was machen wir falsch
Combat Arms Mod [Wöchentliche Updates / Weekly Updates]
03/23/2011 - Combat Arms - 4 Replies
Combat Arms Mod _________________________________________________ _______________ Deutsch: Hier sind alle Mods in Übersicht (Konas sind nicht dabei). Englisch: Here are all Mods

All times are GMT +1. The time now is 23:50.