Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > MMORPGs > Tera
You last visited: Today at 10:12

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



Open Beta

Discussion on Open Beta within the Tera forum part of the MMORPGs category.

Reply
 
Old   #1
 
Ruzi's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: May 2006
Posts: 768
Received Thanks: 138
Open Beta

Alle Server für die Open Beta werden am Donnerstag, den 19. April um 15:00 geöffnet werden. Die Server werden bis Dienstag, den 24. April um Mitternacht zur Verfügung stehen.

Wie kann ich an der Open Beta teilnehmen?

Jeder Spieler der einen gültigen Key eingelöst hat, wird die Möglichkeit haben an der Open Beta teilzunehmen. Zu den gültigen Keys zählen: CBT 1-5 Keys, Keys für einzelne Beta-Phasen, Pre-Order-Keys, Keys der Vollversion und auch Keys für das Sneak Peek-Event.


Wenn ihr bisher an keinem Event teilgenommen hattet, dann folgt einfach den unten aufgeführten Schritten:

Erstellt einen Account für TERA oder loggt euch in euren bestehen Account direkt hier ein.
Klickt auf den Button „Enter Code“ in der oberen rechten Ecke.
Gebt den folgenden Code in das Feld ein: TERABETA
Klickt nun auf „Submit“.
TERA wurde nun zur Liste eurer Spiele hinzugefügt und ihr könnt auf den Button „Download Game“ klicken.
Nun wird der Launcher für das Spiel heruntergeladen. Anschließend müsst ihr diesen installieren, starten und euch mit euren Account-Daten einloggen. Ist dies passiert, startet der Download des Clients.
Bitte bedenkt das ihr temporär ca. 50 GB an freien Festplattenplatz für den Download und die Installation benötigt. Nach der Installation belegt der Client ca. 24 GB an Speicherplatz.

Solltet ihr bereits an einem der vorherigen Tests teilgenommen haben, so müsst ihr lediglich die neueste Version des Clients via Patch über den Launcher herunterladen. Startet dazu einfach den Launcher wie gehabt und loggt euch mit euren alten Daten ein.



----------------------------------------

All servers for our open beta will open on Thursday, 19th of April at 3 pm CEST / GMT +2 and they will stay open until midnight CEST / GMT +2 on Tuesday, 24th of April 2012.

How can I join the open beta?

Everyone who redeemed a key will be able to access the servers during open beta, this including CBT 1-5, single CBT keys, pre-order or full version keys and also sneak peek key users. In case you’re totally new to TERA and have no account or key redeemed so far, there is no need to worry, just follow the below listed steps:

1. Create an account for TERA or login into your existed account right here.

2. Click on the button “Enter Code” in the upper right corner.

3. Enter the following code: TERABETA

4. Click on Submit.

5. TERA has now been added to your game list, you can now click on the button “Download Game”.

6. This will download the launcher, in the launcher itself you need to login with your account details and after that the actual client download will happen.

7. Please be aware that you temporary need around 50 GB of free disk space. After the download and installation is complete the client will have a size of roughly 24 GB.

In case you already participated in previous test sessions you’ll just need to download the latest client version through the launcher as a patch.

Ruzi is offline  
Thanks
1 User
Old 04/19/2012, 04:19   #2
 
Kraim's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,871
Received Thanks: 309
sorry, habe nicht allzu viel ahnung von tera und dem ablauf.. also könnte ich, wenn ich die schritte durchgehe, auch in der open beta mitspielen,obwohl ich eigentlich keinen key habe? weil die anleitung ja für die ist, die keine der oben genannten bedingungen erfüllen.

ich frage nur nochmal nach weil mir das ein bisschen komisch vorkommt, weil dann kann ja praktisch jeder mitspielen..

und bevor ich mir nun diesen risen clienten herunterlade, wollte ich nur sichergehen
Kraim is offline  
Old 04/19/2012, 11:28   #3
 
Haribomatix's Avatar
 
elite*gold: 100
Join Date: Feb 2011
Posts: 917
Received Thanks: 362
steht doch da in dein Acc bei Enter code: TERABETA eingeben dann kannst du Tera auch runterladen viel spaß dabei ^^
Haribomatix is offline  
Thanks
1 User
Old 04/19/2012, 15:31   #4
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 300
Received Thanks: 23
lads grad runter! ich bin sehr gespannt auf dieses spiel, hoffentlich macht es nicht nur optisch was her!
mojoe87 is offline  
Old 04/20/2012, 20:08   #5
 
Kraim's Avatar
 
elite*gold: 1
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,871
Received Thanks: 309
Quote:
Originally Posted by Bumblebee0212 View Post
steht doch da in dein Acc bei Enter code: TERABETA eingeben dann kannst du Tera auch runterladen viel spaß dabei ^^
ja es klang nunmal ein bisschen merkwürdig, da es so einfach ist, und andere müssen iwie an events etc teilgenommen haben. wollte nur sichergehen!

danke für die antwort, werde es mir dann laden !
Kraim is offline  
Old 04/21/2012, 18:56   #6
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 300
Received Thanks: 23
habt ihr auch das problem, dass ihr inzwischen zum 14. mal das spiel runterlädt und es einfach nicht möglich ist es zu installieren? frogster stinkt so ab...
mojoe87 is offline  
Old 04/21/2012, 19:28   #7
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 6
Received Thanks: 0
I have both EU and NA keys. If you enter them before launch, you get the preorder benefits...including starting the 28 of April instead of the 1st of May.

Contact me for prices, since they'll be fluctuating a bit.

I expect to sell collector's edition keys for both NA and EU for around $40 (SPECIAL PRICES WHOLESALE AVAILABLE)
Standard around $32.5 (SPECIAL PRICES WHOLESALE AVAILABLE)
mariuspilsener is offline  
Old 04/21/2012, 19:28   #8
 
Haribomatix's Avatar
 
elite*gold: 100
Join Date: Feb 2011
Posts: 917
Received Thanks: 362
wie nicht möglich ?
kommt da nen fehler oder wie ?

mach mal nen bild oder so
Haribomatix is offline  
Old 04/21/2012, 23:15   #9
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2009
Posts: 300
Received Thanks: 23
fehlerhafter dateientyp, sagt während der installation (ca 30-50%) nachdem der download abgeschlossen ist... im offiziellen forum wird niemandem geholfen, den fehler haben mehrere leute und es gibt keine lösung dazu.
mojoe87 is offline  
Old 04/22/2012, 13:09   #10
 
Haribomatix's Avatar
 
elite*gold: 100
Join Date: Feb 2011
Posts: 917
Received Thanks: 362
ah ich hoffe die werden nicht wie webzen weil den wird´s Storniert
Haribomatix is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[Speedmt2 open] Beta Now Open
10/22/2009 - Metin2 Private Server - 94 Replies
Entfernt
The Legacy of Holy Castle Open Goes into Open Beta
06/07/2008 - User Submitted News - 0 Replies
Official website: The Legacy of Holy Castle The Best-Ever Middle Age Strategic Browser Game After the successful CBT ,The Legacy of Holy Castle entered its wonderful Open Beta on June 5. As the Open Beta launches, the more Online Events will be open at the same time . 1. Free Blessing of the Gods From the Myth times, all the gods have been guarding this continent, until today, the gods still bless the braves of this continent. The castles which obtain the bless of the gods will be get the...
WTT AOC Closed Beta Acct with Uncapped level unlike upcoming Open beta which has cap.
04/28/2008 - Trading - 0 Replies
WTT my AOC Closed beta account with an uncapped level which you wont be able to get in the upcoming open beta for an alliance WoW account reply here or MSN Message me at [email protected]
WTT AoC Closed Beta W/uncapped level unlike Open beta which is capped
04/28/2008 - World of Warcraft Trading - 0 Replies
WTT my AOC Closed beta account with an uncapped level which you wont be able to get in the upcoming open beta for an alliance WoW account reply here or MSN Message me at [email protected]
Keine Open Beta für BC / No Open Beta for BC
09/02/2006 - World of Warcraft - 4 Replies
http://mmog.onlinewelten.com/index.php?are...571#n ewscontent lol da erlauben die sich ja was^^ English: http://www.worldofwar.net/cgi-bin/news/vie...yAZu ZVZzMsxFMqc lol that kicks ass ;(



All times are GMT +2. The time now is 10:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.