Register for your free account! | Forgot your password?

Go Back   elitepvpers > Off-Topics > Technical Support
You last visited: Today at 22:09

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



How to remove TuneUp Utilities?

Discussion on How to remove TuneUp Utilities? within the Technical Support forum part of the Off-Topics category.

Reply
 
Old   #1
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 4
Received Thanks: 0
How to remove TuneUp Utilities?

How to remove TuneUp Utilities?

I uninstalled TuneUp Utilities 2010. I use msconfig to check services. I see TuneUp Utilities services still in there.
Please take a look at the screenshot.

badkipkill is offline  
Old 01/08/2014, 13:18   #2
 
elite*gold: 400
Join Date: Nov 2012
Posts: 478
Received Thanks: 169
Revo Uninstaller Portable
Mkv_Bernd is offline  
Old 01/09/2014, 02:56   #3
 
elite*gold: 0
Join Date: Jan 2014
Posts: 4
Received Thanks: 0
Quote:
Originally Posted by Mkv_Bernd View Post
Revo Uninstaller Portable

Thank for your sharing !
badkipkill is offline  
Reply


Similar Threads Similar Threads
[B] TuneUp Utilities 2012 Key [S] PSC
09/04/2013 - Trading - 0 Replies
Topic Mindestgebot 10 Euro IHR MÜST FIRST GEBEN!!! AKTIVIERUNG PER TeamViewer möglich. Der Trace wird aufgenommen.
[B]TuneUp Utilities 2011 Key [S] E*G
11/09/2012 - elite*gold Trading - 16 Replies
Hey ihr in E*pvp ! Vor ein paar Tagen habe ich mir die ComputerBild gekauft (Sonderheft). In diesem kann man sich einen Key (nur mit dem Vorteilscode auf der CD-Verpackung) erstellen , was ich auch getan hab . Da ich aber diesen nicht brauche würde ich ihn gern hier für etwas Elite*gold verkaufen . Macht einfach ein paar Angebote ! Es geht um TuneUp Utilities 2011 ! - Falls ein Moderator Beweisfotos (Heft/Seite - mit Key/CDFoto) braucht , stelle ich ihm diese gerne zur Verfügung . ...
TuneUp Utilities für 5€
07/17/2012 - Trading - 6 Replies
Hallo, Ich habe noch 5 TuneUp Utilities Keys zu verkaufen. 1 License Key kostet 5€ Wer will addet mich in Skype: MinecraftEr1705 Damit ihr sicher gehen könnt dass ich nicht bescheisse, schicke ich den TuneUp Key zuerst, dann die PSC. Oder ihr könntet mich melden als Betrug.
Tuneup Utilities 2012
01/15/2012 - Technical Support - 6 Replies
Hallo Leute, Ich habe ein problem mit meinem Tuneup Utilities 2012, undzwar der Turbo-modus funktioniert nicht mehr, IMMER wenn ich versuche denn Turbo-Modus zu starten, kommt bei mir eine Fehler meldung. (Beim Einschalten des Turbo-Modus ist ein Problem aufgetreten.Der Vorgang wurde abgebrochen, und der Standard-Modus wurde wieder eingeschaltet.) Das steht immer da wenn ich versuche es zum laufen zu bringen.



All times are GMT +2. The time now is 22:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.