Register for your free account! | Forgot your password?

You last visited: Today at 07:15

  • Please register to post and access all features, it's quick, easy and FREE!

Advertisement



[HACK] Ares free Speedhack !

Discussion on [HACK] Ares free Speedhack ! within the SWTOR Hacks, Bots, Cheats & Exploits forum part of the Star Wars: The Old Republic category.

Closed Thread
 
Old 04/11/2012, 21:07   #61
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by AtraMors View Post
wow - a philosoph!. Just signed up to share your wisdowm? Or more likely some idiot who couldn't get the cheats to work, got banned and is now venting... Bet you are the pride of Germany - you certainly don't reflect a good picture of it. I pitty you.
Yeah jew, give it to me........ Idiot cheater, no skill!
Cheatersarejews is offline  
Old 04/11/2012, 22:16   #62
 
ultrawayoflife's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 270
Received Thanks: 33
#reported

jetzt bitte wieder b2t
ultrawayoflife is offline  
Thanks
1 User
Old 04/11/2012, 22:52   #63
 
Al Mualim's Avatar
 
elite*gold: 20
Join Date: Mar 2012
Posts: 87
Received Thanks: 17
Quote:
Originally Posted by Haider619 View Post
does this still work? I downloaded it, changed the speed and it did absolutely nothing ingame..?
It should work after the latest patch (4/3?) you don't start the patch until the game has already started. You don't have to login, just launch the game then turn it on.
Al Mualim is offline  
Old 04/12/2012, 15:12   #64
 
elite*gold: 0
Join Date: Aug 2007
Posts: 2
Received Thanks: 0
didn't work with 1.2 patch...
GinChan is offline  
Old 04/12/2012, 15:26   #65
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by GinChan View Post
didn't work with 1.2 patch...
Ist ja mal eine gute Nachricht!
Cheatersarejews is offline  
Old 04/12/2012, 15:51   #66
 
McTabler69's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 139
Received Thanks: 61
Quote:
Originally Posted by Cheatersarejews View Post
Ist ja mal eine gute Nachricht!
Immer wieder diese dummen Spasties! Kommen sich unheimlich toll vor weil sie hier auf Moralapostel machen. Verpiss Dich aus dem Forum wenn es Dir nicht gefällt und vergnüg Dich wieder mit Deiner Mama!
McTabler69 is offline  
Old 04/12/2012, 15:54   #67
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2005
Posts: 99
Received Thanks: 18
Quote:
Originally Posted by McTabler69 View Post
Immer wieder diese dummen Spasties! Kommen sich unheimlich toll vor weil sie hier auf Moralapostel machen. Verpiss Dich aus dem Forum wenn es Dir nicht gefällt und vergnüg Dich wieder mit Deiner Mama!
Lass Dich nicht von der Nazigöre trollen, einfach reporten und gut ist.
sunhag is offline  
Old 04/12/2012, 15:57   #68
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by McTabler69 View Post
Immer wieder diese dummen Spasties! Kommen sich unheimlich toll vor weil sie hier auf Moralapostel machen. Verpiss Dich aus dem Forum wenn es Dir nicht gefällt und vergnüg Dich wieder mit Deiner Mama!
Ich zahle monatlich für ein spiel und dann bin ich froh drüber das sochle nichtskönner wie du nicht mehr zocken da die cheats nicht funzen! Das kommentar mit der mama ist überflüssig da sie tot ist.


Quote:
Originally Posted by sunhag View Post
Lass Dich nicht von der Nazigöre trollen, einfach reporten und gut ist.
Nur zu Cheatergöre!
Cheatersarejews is offline  
Thanks
1 User
Old 04/12/2012, 16:04   #69
 
McTabler69's Avatar
 
elite*gold: 0
Join Date: May 2009
Posts: 139
Received Thanks: 61
Quote:
Originally Posted by Cheatersarejews View Post
Ist ja mal eine gute Nachricht!
Quote:
Originally Posted by sunhag View Post
Lass Dich nicht von der Nazigöre trollen, einfach reporten und gut ist.

Der ist dasReporten nicht wert, ich lach ihn lieber aus wenn er mit seinem Lowlevelchar und Kinderequipment übers Feld rennt! Wenn er normal spielen will, soll er doch. Mich nerft nur dieses halbseitene Moralgequatsche nur weil er zu dumm ist einen Hack zu nutzen. Denn genau deshalb ist er hier, wer sonst sucht ein Cheaterforum auf.
Der sitzt auch am Fenster und zeigt Falschparker an weil er selber zu blöd zum Autofahren ist. Manche verkraften es halt nicht das andere besser ( und in diesem Fall viiiieeell besser) sind als er selbst. Also lassen wir die Heulsuse flennen, in 2-3 Tagen gehen die Hacks wieder und es gibt nichts was er dagegen machen kann!!!! Welch Genus!!!
McTabler69 is offline  
Old 04/12/2012, 16:20   #70
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by McTabler69 View Post
Der ist dasReporten nicht wert, ich lach ihn lieber aus wenn er mit seinem Lowlevelchar und Kinderequipment übers Feld rennt! Wenn er normal spielen will, soll er doch. Mich nerft nur dieses halbseitene Moralgequatsche nur weil er zu dumm ist einen Hack zu nutzen. Denn genau deshalb ist er hier, wer sonst sucht ein Cheaterforum auf.
Der sitzt auch am Fenster und zeigt Falschparker an weil er selber zu blöd zum Autofahren ist. Manche verkraften es halt nicht das andere besser ( und in diesem Fall viiiieeell besser) sind als er selbst. Also lassen wir die Heulsuse flennen, in 2-3 Tagen gehen die Hacks wieder und es gibt nichts was er dagegen machen kann!!!! Welch Genus!!!
Da muss ich jetzt aber lachen :P
Interessant, ich verkrafte nicht das manche besser sind? Es gibt immer bessere und die benutzen keine cheats denn die könnens ohne, was ihr leider nie schaffen werdet, arme seelen, wirklich arm!
Cheatersarejews is offline  
Old 04/12/2012, 17:52   #71
 
elite*gold: 0
Join Date: Feb 2012
Posts: 56
Received Thanks: 10
so why come onto a cheater forum? You physically looked us up - no accident. You came here for cheats under a different handle, couldn't get them to work, and now you are bitter and twisted. You have neither honor nor skill...

It should be easy to find and compare your IP to that of your other handle and ban both of you... wankers like you are just too stupid to cover their tracks
AtraMors is offline  
Old 04/12/2012, 18:08   #72
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by AtraMors View Post
so why come onto a cheater forum? You physically looked us up - no accident. You came here for cheats under a different handle, couldn't get them to work, and now you are bitter and twisted. You have neither honor nor skill...

It should be easy to find and compare your IP to that of your other handle and ban both of you... wankers like you are just too stupid to cover their tracks
So ein Judenprogramm möcht ich nichtmal zum laufen bringen. Weil man dagegen ist wird einem unfähigkeit zugeschrieben die eindeutig bei euch liegt da ihr cheats benutzen müsst. Na klar! Habs nicht anders erwartet.
Cheatersarejews is offline  
Old 04/12/2012, 19:33   #73
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2010
Posts: 24
Received Thanks: 1
unfassbar

Quote:
Originally Posted by Cheatersarejews View Post
So ein Judenprogramm möcht ich nichtmal zum laufen bringen. Weil man dagegen ist wird einem unfähigkeit zugeschrieben die eindeutig bei euch liegt da ihr cheats benutzen müsst. Na klar! Habs nicht anders erwartet.
Ich weiss garnicht was ich darauf schreiben soll,erstmal der Name ist ja wohl der Hammer 2tens hab ich mal ne frage an dich ......Bist du irgend wie zu oft vom Wickeltisch gefallen oder wurdest du zu heiß gebadet???

hmm anscheind beides denn wenn sone scheisse raus kommt was du von dir gibs
kann dir ja nur sowas passiert sein ,aber ich übernehme mal das fremdschämen für viele menschen die das hier lesen ,und nur den kopfschütteln,also deine mutter möchte ich nicht sein ....
sabbitabby is offline  
Old 04/12/2012, 20:04   #74
 
elite*gold: 0
Join Date: Apr 2012
Posts: 10
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by sabbitabby View Post
Ich weiss garnicht was ich darauf schreiben soll,erstmal der Name ist ja wohl der Hammer 2tens hab ich mal ne frage an dich ......Bist du irgend wie zu oft vom Wickeltisch gefallen oder wurdest du zu heiß gebadet???

hmm anscheind beides denn wenn sone scheisse raus kommt was du von dir gibs
kann dir ja nur sowas passiert sein ,aber ich übernehme mal das fremdschämen für viele menschen die das hier lesen ,und nur den kopfschütteln,also deine mutter möchte ich nicht sein ....
Wo liegt die scheisse? Judenprogramm? Oder das du ein fieser cheater bist?
Ps: fremdschämen nicht vergessen!
Cheatersarejews is offline  
Old 04/12/2012, 20:13   #75
 
elite*gold: 0
Join Date: Oct 2010
Posts: 24
Received Thanks: 1
Quote:
Originally Posted by Cheatersarejews View Post
So ein Judenprogramm möcht ich nichtmal zum laufen bringen. Weil man dagegen ist wird einem unfähigkeit zugeschrieben die eindeutig bei euch liegt da ihr cheats benutzen müsst. Na klar! Habs nicht anders erwartet.
Quote:
Originally Posted by Cheatersarejews View Post
Wo liegt die scheisse? Judenprogramm? Oder das du ein fieser cheater bist?
Ps: fremdschämen nicht vergessen!


meine fresse erzähl das deiner tapete ,ohjaaaaaa ich bin so fies.....ich zerstöre die welt ...ich glaub ich habs raus gefunden ...aber das schreib ich hier nicht muss mich ja nicht auf son nazigehabe runterlassen ....und wenn ich dir was ans herz legen kann : Wenn man keine Ahnung hat einfach mal die Fresse halten "
sabbitabby is offline  
Closed Thread


Similar Threads Similar Threads
[FREE] Ares PVP Bot 3.2.2 PREMIUM
02/25/2012 - SWTOR Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 4 Replies
Removed some "protection", should be toothless now. :) Use the loader to get all the files, replace the main .exe with mine. Use with caution. Edit: Forgot a fix, removed .exe, only source now (you have to compile it yourself).
Ares PVP Bot free day
02/08/2012 - SWTOR Hacks, Bots, Cheats & Exploits - 16 Replies
Hello, Ares PVP bot will have a free test-day this sunday. And here is more : It will have a free test-day one time per week ! So if you want to take part of it, hurry up and register on the website. Every account registered before tomorrow will have access to the free-test day tomorrow :) Ares PVP Bot for SWTOR
Free (two) 6x wizz/bard rsro ares
01/26/2011 - Silkroad Online Trading - 0 Replies
pm me for them i give one for one person!
*ARES* WTS 71 lvl WIZZ/CLER ON RUSRO *ARES*
01/13/2011 - Silkroad Online Trading - 4 Replies
Hello, so today i want to sell my char on new server (Ares) RuSro it is a 71 lvl wizz/cler with 200k sp and ff to 71, it have 15 day premium + grab pet 15 days. Screens i will add later... I want for it: - Money (PSC) - Silks,gold,items,char on ISRO or RuSro ( Chinese) Dont accepting Ares server chars. You go first ... or MM I have everything to change password/e-mail PM me in here or e-mail : [email protected]



All times are GMT +2. The time now is 07:15.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Support | Contact Us | FAQ | Advertising | Privacy Policy | Terms of Service | Abuse
Copyright ©2024 elitepvpers All Rights Reserved.